Prisma Groot Woordenboek Nieuwgrieks
#1
Ik ben al een tijd op zoek naar de volgende woordenboeken van Prisma:

Groot woordenboek Nederlands-Nieuwgrieks ISBN 9789027429308
Groot woordenboek Nieuwgrieks-Nederlands ISBN 9789027429278

Nieuw kan ik ze nergens meer vinden.
Wie maakt me blij met een 2e hands exemplaar??
Quote
#2
(19 December 2016, 23:57)roelfalkena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben al een tijd op zoek naar de volgende woordenboeken van Prisma:

Groot woordenboek Nederlands-Nieuwgrieks ISBN 9789027429308
Groot woordenboek Nieuwgrieks-Nederlands ISBN 9789027429278

Nieuw kan ik ze nergens meer vinden.
Wie maakt me blij met een 2e hands exemplaar??

Ik denk dat je hier zowat de 8ste moet zijn die er naar opzoek is. 
Wij hebben ze maar doen ze niet weg!  Tongue Wink
Hopelijk toch nog succes!
Quote
#3
Dat schijnt nogal moeilijk te vinden te zijn; er lopen al meerdere topics over:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&highlight=ISBN+9789027429308
en:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&highlight=ISBN+9789027429278

Ook ik ben voortdurend op zoek op allerlei markten en tweedehandswinkels; tot nu toe echter zonder resultaat........
Quote
#4
Ik heb deze en doe hem uiteraard niet weg. Ik heb de woordenboeken kado gekregen. Indien ik op zoek zou zijn naar een Grieks Nederlands woordenboek, had ik er dan desperaat naar gezocht of had ik een ander woordenboek gekozen? Ik denk het laatste. Goedkoper,sneller in handen en goed genoeg voor de meeste gebruikers.
Quote
#5
Nederlands Nieuwgrieks via marktplaats kunnen vinden. De andere zoek ik ook nog.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)