Peiling: Kies jouw 5 favoriete foto's uit 2016
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Foto 1 - Monolithos Rhodos (Sophia)
3.34%
12 3.34%
Foto 2 - Telendos (Patrick)
3.06%
11 3.06%
Foto 3 - Prinseneiland Nidri (Angeliki)
3.62%
13 3.62%
Foto 4 - Corfu-stad (Ingrid Amsterdam)
0.56%
2 0.56%
Foto 5 - Sneeuw op Lefkada met zeezicht (Geni)
2.79%
10 2.79%
Foto 6 - Kolimbari West-Kreta (Grek)
3.90%
14 3.90%
Foto 7 - Zagori (Johan)
0.84%
3 0.84%
Foto 8 - Agios Fotis Kalymnos (Marieke)
4.74%
17 4.74%
Foto 9 - Georgiopoulis Kreta (Buurman)
1.67%
6 1.67%
Foto 10 - Myli -Pilion (Patrick)
2.79%
10 2.79%
Foto 11 - Kriti Agia Galini (Arkassa)
1.11%
4 1.11%
Foto 12 - Storm op Rhodos (Sophia)
0%
0 0%
Foto 13 - Kitroplatia Kreta (Arthur)
0.84%
3 0.84%
Foto 14 - Axos Kreta 1994 (Cor Nieuw Vennep)
1.95%
7 1.95%
Foto 15 - Tussen Plakias en Lefkogia (Grek)
2.79%
10 2.79%
Foto 16 - Eigen olijolie eerste persing (Geni)
1.39%
5 1.39%
Foto 17 - Athene (Eugene)
0%
0 0%
Foto 18 - Paros (Roefke)
2.51%
9 2.51%
Foto 19 - Parga (Goedas)
3.06%
11 3.06%
Foto 20 - Parga (Syrietje)
0.56%
2 0.56%
Foto 21 - Mykonos (Patrick)
0.56%
2 0.56%
Foto 22 - Grieks tafereeltje Kythira (Margo)
1.67%
6 1.67%
Foto 23 - Agios Konstatinos Telendos (Marieke)
0.56%
2 0.56%
Foto 24 - Nikithianos Kreta (El Greco)
0.56%
2 0.56%
Foto 25 - Psiloritis Kreta (Cor Nieuw Vennep)
2.23%
8 2.23%
Foto 26 - Parga (Goedas)
0.28%
1 0.28%
Foto 27 - Votomos meer bij zaros (Cors)
1.11%
4 1.11%
Foto 28 - Dorpsplein Atsiki Limnos (Wim M)
0.28%
1 0.28%
Foto 29 - Agios Georgio Kreta (Kritikaster)
0%
0 0%
Foto 30 - Flora en Fauna op Samos (Pieter)
2.79%
10 2.79%
Foto 31 - Finiki Karpathos (JohanV)
6.41%
23 6.41%
Foto 32 - Lagada Chios (Harma)
0.28%
1 0.28%
Foto 33 - Kreta (Grek)
2.23%
8 2.23%
Foto 34 - Aeropoli Peloponessos (Pippelientje)
8.08%
29 8.08%
Foto 35 - Assos Kefalonia (Vito)
2.23%
8 2.23%
Foto 36 - Pythagorion Samos (Gradje)
0.28%
1 0.28%
Foto 37 - Afissos Pilion (Metaxa)
0.28%
1 0.28%
Foto 38 - Agios Nikolaos Kreta (Arthur)
0.84%
3 0.84%
Foto 39 - Hagedis kasteel Neratzia (Debs)
1.95%
7 1.95%
Foto 40 - Dreigend onweer Parga (Goedas)
2.51%
9 2.51%
Foto 41 - Lamborghini in Litourgo (Corry)
1.67%
6 1.67%
Foto 42 - Goofy op Skiathos (Corry S)
0.84%
3 0.84%
Foto 43 - Kefalonia (Roefke)
2.79%
10 2.79%
Foto 44 - Fourni (Patrick)
3.62%
13 3.62%
Foto 45 - Pythagorion Samos (Gradje)
1.11%
4 1.11%
Foto 46 - Astypalea (Johan)
3.06%
11 3.06%
Foto 47 - Englouvi Lefkada (Angeliki)
1.39%
5 1.39%
Foto 48 - Pareia bij Thessaloniki (Jan Platanias)
2.51%
9 2.51%
Foto 49 - Pylos (Ingrid Amsterdam)
1.67%
6 1.67%
Foto 50 - Pilion winter 2016 (Wilma Hollander)
1.95%
7 1.95%
Foto 51 - Mastiek zeven in Pyrgi Chios (Harma)
2.51%
9 2.51%
Foto 52 - Chalkidiki (Moraitika)
0.28%
1 0.28%
Totaal aantal stemmen: 359 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Verkiezing 'Foto van het jaar' 2016
#1
De
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




'foto van de week' van 2016 is zojuist naast het Oríste-logo bovenaan het forum geplaatst. Dus inmiddels traditioneel tijd om, net als in
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, de Foto van dit jaar 2016 te gaan kiezen uit de 52, door leden ingezonden 'foto's van de week'.

Ook in het afgelopen jaar stuurden de leden van Oríste! weer genoeg mooie foto's in om elke week opnieuw een mooie "foto van de week" in de header te kunnen plaatsen.
Bedankt daarvoor!

Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een overzicht van alle foto's uit 2016. Door op een foto te klikken wordt deze vergroot. Het nummer van de betreffende foto is te zien in de adresbalk op het einde van de URL. Het getal achter "2016-" is het nummer van de foto (bijvoorbeeld bij 2016-29ff.jpg is het fotonummer 29)
Maar je kunt ook in het totaal-overzicht met de muis op een fotootje gaan staan (niet klikken); een ballonnetje met fotonummer, onderwerp én maker van de betreffende foto verschijnt. Tevens verschijnt de link met fotonummer dan onderaan in je browserbalk (afhankelijk van je browser).

Nieuw dit jaar: Om zoveel mogelijk leden te stimuleren om deel te nemen aan deze 'Foto van het jaar'- verkiezing verloot ik onder iedereen die heeft meegestemd 3 leuke attenties!!

Zet een vinkje bij jouw  5 favoriete foto's in de poll boven dit bericht en klik daarná op de button 'Je stem uitbrengen'. Op zondag 15 januari 2017 om 12:00 uur sluit de poll en is de "Foto van het jaar 2016" bekend.

Dit jaar worden de makers van drie mooiste "foto's van het jaar 2016" beloond met prijzen die door diverse  adverteerders en donateurs van Oríste! beschikbaar werden gesteld:


De eerste prijs is een jaarabonnement op het Griekenland Magazine (lente, zomer, herfst en winter 2017). Beschikbaar gesteld door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Alsmede een heerlijk blik (1 liter) Kolympari olijfolie, aangeboden door Nikos van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De tweede prijs bestaat uit een Grieks 'olijf'-pakket bestaande uit meerdere lekkere producten. Beschikbaar gesteld door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





De derde prijs is een Grieks wijnpakket, bestaande uit een fles witte wijn én een fles rode wijn, en enkele gadgets. Vriendelijk beschikbaar gesteld door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Daarnaast ontvangen de winnaars van de eerste, tweede én derde prijs een exemplaar van het
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, aangeboden door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





én een exemplaar van de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, aangeboden door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




     
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De '
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




' zijn (meestal) te herkennen aan het [Afbeelding: team-donateur.gif] -logo onder hun naam.


Voor de foto's die nét de 'top3' hebben gemist is er uiteraard eeuwige roem op Oríste! [Afbeelding: wink.gif]  alsmede de hartelijke uitnodiging om het in 2017 wederom te proberen.

NB: Mochten de makers van een of meerdere winnende foto's in Griekenland wonen kan ik me voorstellen dat het merkwaardig is om Griekse spullen daarheen te sturen. In dat geval mag de winnaar ook kiezen voor een door mijzelf samengesteld 'Nederlands pakket'.


Voordat ik het vergeet, ook in 2017 blijven foto's voor de rubriek "foto van de week" meer dan welkom (hint Wink )

Ben je nieuw en wil je weten hoe je zelf foto's kunt insturen en mee kunt doen aan de jaarlijkse 'Foto van het jaar'-verkiezing? Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

En laat nu jullie stem maar horen; de peiling vind je boven dit bericht, dus even naar boven scrollen :)

Aan alle 'foto-inzenders' én sponsoren van deze 'foto van het jaar'-verkiezing: Enorm bedankt voor jullie inzet/medewerking [Afbeelding: up.gif]


Ger
Quote
#2
We gaan morgen de foto's bekijken en 5 stemmen uitbrengen. Uiteraard niet op mijzelf. Lijkt mij niet zo sportief. Zitten juweeltjes bij hoor.
Quote
#3
Ik bedoel juweeltjes van alle inzenders
Quote
#4
(25 December 2016, 11:40)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik bedoel juweeltjes van alle inzenders

Dat had ik wel begrepen hoor Goedas Wink
Maar eerlijk is eerlijk; de drie foto's van jou verdienen dat predicaat absoluut óók hoor Smile .
Quote
#5
Heb gestemd. Heb niet gekeken waar het is gemaakt en door wie gefotografeerd. Louter alleen naar de foto..zo kun je niet vooroordelend zijn naar favoriete eiland of persoon..
Quote
#6
Ook stem uitgebracht. Best moeilijk kiezen uit de mooie inzendingen Confused
Maar de keuze is gemaakt Tongue
Quote
#7
(26 December 2016, 20:16)janos54 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook stem uitgebracht. Best moeilijk kiezen uit de mooie inzendingen Confused
Maar de keuze is gemaakt Tongue

Helemaal mee eens Janos; er zitten werkelijk ontzettend mooie foto's tussen. Lijkt wel of de ingezonden foto's elk jaar mooier worden. Alleen jammer dat er zo weinig mensen stemmen (tot nu toe zo'n 30 leden). En dat met een forum met ruim 3000 leden. Ik hoop dat veel leden de komende dagen alsnog kans zien om toch even mee te stemmen. Dat zou ook een leuke waardering zijn voor al die mensen die de moeite hebben gedaan een mooie foto in te zenden.

En, niet te vergeten, door alleen maar mee te stemmen maak je kans op een leuke attentie; onder alle stemmers worden er 3 geselecteerd.
Dus....... Wink
Quote
#8
Ik blijf het jammer vinden dat mijn foto in thumbnail niet zo mooi uitkomt als dat hij in werkelijkheid is.
Maar niets aan te doen ...

Ik moet ook nog stemmen, maar moet nog wat foto's af laten vallen.
Quote
#9
Gedaan! En het is inderdaad weer een mooie verzameling geworden!
Quote
#10
Ook ik heb gestemd.
Vind het elk jaar weer lastig om tot de mooiste 5 te komen.
Maar erg leuk om alle foto's nog even goed te bekijen.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#11
Ja zeker lastig dit jaar. Gelukkig veel mooie foto`s. Zelf laat ik regelmatig wat afdrukken. Merk wel in mijn kennissenkring dat dit steeds minder gebeurt, ben bang, dat veel mooie herinneringen verloren gaan aan kapotte laptop`s en beschadigde CD-tjes. Afdrukken laat ik bij een top centrale doen in Capelle aan den IJssel. Versturen via de PC en met de post terug.
Quote
#12
(27 December 2016, 12:37)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik blijf het jammer vinden dat mijn foto in thumbnail niet zo mooi uitkomt als dat hij in werkelijkheid is.  
Maar niets aan te doen ...

Je hebt helemaal gelijk Vito, maar helaas kan dat niet anders als het een 'staande'-foto betreft. De layout bovenaan het forum naast het logo laat nu eenmaal geen grotere foto's toe. Dus knip ik het mooiste stukje eruit met de wetenschap dat dit de foto niet goed doet.

Ter compensatie een tumbnail versie van jouw foto 35:

[Afbeelding: 2w3w18h.jpg]

Hoop dat ik het zo een beetje goed kan maken Wink
Quote
#13
Om het stemmen nog iets interessanter te maken mag ik namens de Jaarbeurs in Utrecht 3 keer twee kaartjes voor de Vakantiebeurs 2017 uitreiken.

[Afbeelding: wl21ic.png]

Maar daar moet je uiteraard wél wat voor doen Smile 
Dus als je gestemd hebt op jóuw persoonlijke Top5 én je wilt gratis een boarding pass voor de Vakantiebeurs 2017 in de wacht slepen, stuur dan even een PB'tje of mail ( oriste at wageral punt en el ) naar me toe. De komende dagen 'verloot' in dan de 3 kaartjes onder de belangstellenden.

Meer info over de vakantiebeurs 2017:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&highlight=vakantiebeurs+2017
Quote
#14
Hallo Ger,
Heb mijn stem voor de mooiste foto's reeds uitgebracht.
Ik had ook graag naar de vakantie beurs gegaan maar we vertrekken op 10 jan voor 2,5 maand naar Kreta. Smile 
Het zal voor ons dus geen vakantiebeurs zijn maar wel vakantie in real time. Big Grin 
Groetjes
Edgard
Quote
#15
Ger, wat super van je! Ευχάριστο πολύ ! 
Zo komt hij idd meer tot zijn recht.
Quote
#16
Heb gestemd,zitten weer mooie tussen door ze te vergroten ,zie je het vaak nog veel beter
ik zou zeggen stemmen
Quote
#17
Keuze is gemaakt. Mooie foto's..
Quote
#18
Er begint zich al een kleine kopgroep te vormen, een groepje met resp. 18, 15, 11 en 10 stemmen. Maar we zijn er nog lang niet; er hebben inmiddels pas rond de 40 leden gestemd. Dat kan natuurlijk nog véél beter (hint Wink  ).

De eerste 2 kaartjes voor de Vakantiebeurs zijn inmiddels verloot en op weg naar de winnaar(s). Wil jij ook (gratis) naar de Vakantiebeurs? Stem dan op de 'Foto van het Jaar'-verkiezing en stuur een mailtje of PB'tje naar mij waarin je aangeeft dat je ook in aanmerking wilt komen voor twee gratis kaartjes. Morgen verloot ik er weer twee Smile .
Quote
#19
En gestemd. Ik vond de foto met de zwerfkatjes in Agia Galini typisch Grieks. Dit kom je helaas zoveel tegen. En dan kijk ik met veel geluk naar mijn eigen Griekse (ex) zwervers die tevreden liggen te knorren.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#20
Gisteren is er weer een setje toegangskaarten voor de vakantiebeurs verloot onder de leden die hebben gestemd op de 'Foto van het jaar'-verkiezing én die een berichtje hebben gestuurd waarin ze aangaven ook naar de vakantiebeurs te willen. Dat laatste is belangrijk om te voorkomen dat de kaartjes terecht komen bij leden die niet naar de beurs willen of kunnen; dat zou natuurlijk jammer zijn......
Quote
#21
Jaar begint goed. Prachtige week foto van Jansas.
Quote
#22
is wel een beetje jammer dat er pas door een handje vol leden een stem is uitgebracht,nog geen 60 leden
van de 3000 ,ook voor het vele werk wat Ger er voor doet.
Quote
#23
(03 January 2017, 22:02)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is wel een beetje jammer dat er pas door een handje vol leden een stem is uitgebracht,nog geen 60 leden
van de 3000 ,ook voor het vele werk wat Ger er voor doet.

Helemaal mee eens Grek. Zelfs het verloten van leuke prijsjes onder de stemmers geeft nauwelijks resultaat. Ik begin me langzaam af te vragen af of we met de rubriek 'Foto van de week' door moeten gaan  Confused
En dat terwijl het uitkiezen van 5 mooie foto's toch maar een kwestie van een paar minuten is. Erg jammer.......

Er kan nog gestemd worden tot zondag 15 januari (hint) Wink
Quote
#24
(04 January 2017, 06:48)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helemaal mee eens Grek. Zelfs het verloten van leuke prijsjes onder de stemmers geeft nauwelijks resultaat. Ik begin me langzaam af te vragen af of we met de rubriek 'Foto van de week' door moeten gaan  Confused
En dat terwijl het uitkiezen van 5 mooie foto's toch maar een kwestie van een paar minuten is. Erg jammer.......

Er kan nog gestemd worden tot zondag 15 januari (hint) Wink

helemaal mee eens, en toch zou ik het spijtig vinden moest je stoppen met "foto van de week", ik kijk elke week naar de nieuw geplaatste foto, en stuur zelf regelmatig eentje door.Ik heb zo toch al veel plaatjes van giekenland ontdekt en het doet mij op vakantie nog meer naar kleine details kijken.
Blijkbaar zijn er dan toch minstens 60 die-hard fans  Big Grin
Quote
#25
Kun je niet een pop up maken waar mensen op terecht komen zodra ze Oriste bezoeken?
Ik heb geen idee hoor, maar dan springt het nog meer in het oog.
Quote
#26
(04 January 2017, 09:06)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kun je niet een pop up maken waar mensen op terecht komen zodra ze Oriste bezoeken?
Ik heb geen idee hoor, maar dan springt het nog meer in het oog.

Da's misschien wel een goede tip voor de toekomst Vito, ik ga eens kijken of ik zoiets in elkaar kan knutselen Wink
Quote
#27
Zou zo jammer zijn als de foto van de week zou verdwijnen. Ik geniet elke week van de mooie foto's die voorbij komen.
Tja en anders gewoon elke week een foto maar dan geen verkiezing aan het einde van het jaar :-(.
Jammer dat er zo weinig reacties komen zeker gezien de moeite die jij er voor doet Ger.
Quote
#28
(04 January 2017, 09:33)pippelientje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zou zo jammer zijn als de foto van de week zou verdwijnen. Ik geniet elke week van de mooie foto's die voorbij komen.
Tja en anders gewoon elke week een foto maar dan geen verkiezing aan het einde van het jaar :-(.
Jammer dat er zo weinig reacties komen zeker gezien de moeite die jij er voor doet Ger.

Geen zorg hoor Pippelientje, zó gauw geef ik het niet op. De 'Foto van de week' inclusief de 'Foto van het jaar'-verkiezing gaat gewoon door  Wink
Het zou alleen leuker zijn als meer leden als blijk van waardering voor alle ingezonden foto's (én de sponsoren die elk jaar weer leuke prijzen ter beschikking stellen) mee zouden stemmen.

PS: Jouw foto doet het erg goed zie ik zojuist in de voorlopige tussenstand Smile
Quote
#29
Fijn dat je er in ieder geval mee door gaat Ger.
Ik vind de foto van de week erg leuk!
Stuur zelf ook een aantal foto's per jaar in.
Heb uiteraard ook gestemd.
Zelf vind ik de foto van Pippelientje het mooist. Hoop dat ze koploper blijft!
Het zou inderdaad erg fijn zijn als er wat meer mensen de moeite zouden doen om ook te stemmen.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#30
Er is ook nog de 4e tot 52e prijs.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#31
Wat leuk Harma, dank je wel voor het compliment Smile
Goed zo Ger, niet opgeven hoor, ik blijf je foto's sturen Wink
Quote
#32
mooi dat het draadje weer begint te lopen ,na oproep bericht gisteren
Quote
#33
(04 January 2017, 11:56)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er is ook nog de 4e tot 52e prijs.

Arthur, je hebt groot gelijk.
Vind het altijd erg leuk als ik een berichtje van Ger krijg dat 1 van mijn foto's foto van de week is. 
Afgelopen jaar zelfs 2 foto's van mij. Blush

Maar voor Ger zou het leuk zijn als er minimaal 500 leden de moeite zouden nemen om te stemmen.  up
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#34
(04 January 2017, 11:56)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er is ook nog de 4e tot 52e prijs.

en daar zit ik ergens tussen, en dat maakt me reeds blij, ik hoef niet te winnen, erbij zijn, mijn foto gedurende een week zien,en enkele stemmen krijgen voor de moeite is al leuk op zich.
Quote
#35
Ik vind de foto van de week ook altijd erg leuk. Het is leuk om te zien wat voor mooie foto's er worden ingestuurd. Heb ook altijd gestemd. Zal ik ook zeker blijven doen.
Quote
#36
foto van de week is altijd mooi,hoop dat we er gewoon mee door kunnen gaan,en de nummer 1 van het ogenblik is ook een hele mooie 2 en 3 zijn ook mooi
Quote
#37
Inmiddels zijn 4 van de 5 setjes à 2 toegangskaarten voor de vakantiebeurs 2017 onder de belangstellenden verloot.
Heb jij ook gestemd én wil je meedingen voor twee kaartjes? Geef dit dan zo spoedig mogelijk door want morgenochtend (12:00 uur) worden de laatste twee kaartjes verloot.......
Quote
#38
Het laatste setje van twee toegangskaarten is zojuist verloot.
De setjes zijn gewonnen door Goedas, Vito, Jaantje, Greece67 en Pippelientje.

Er kan nog een week gestemd worden (tot zondagmiddag 15 januari). Onder alle stemmers zijn nog enkele attenties te verloten dus het stemmen blijft lonen (en is natuurlijk erg leuk als blijk van waardering aan alle inzenders van de 52 foto's uit 2016).

En heb je zelf nog een mooie, interessante of grappige foto? 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en wie weet val je volgend jaar óók in de prijzen.
Quote
#39
Dank je wel Ger voor de kaartjes, leuke verrassing op deze zondag.
Quote
#40
Ook namens mij bedankt. Heel blij mee.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.813 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 Ger 46 8.111 19 January 2022, 12:26
Laatste bericht: Raki
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2020 Ger 33 8.018 27 January 2021, 09:55
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2019 Ger 40 11.167 22 January 2020, 11:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.567 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2018 Ger 83 26.930 18 January 2019, 11:42
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Vraag over foto van het jaar 2018 Arthur 8 4.992 29 December 2018, 12:36
Laatste bericht: jacq1970
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 5.327 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2017 Ger 72 25.133 25 January 2018, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Binnenkort: Foto van het jaar 2016 verkiezing Ger 5 5.605 28 December 2016, 16:13
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)