Peiling: Kies jouw 5 favoriete foto's uit 2016
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Foto 1 - Monolithos Rhodos (Sophia)
3.34%
12 3.34%
Foto 2 - Telendos (Patrick)
3.06%
11 3.06%
Foto 3 - Prinseneiland Nidri (Angeliki)
3.62%
13 3.62%
Foto 4 - Corfu-stad (Ingrid Amsterdam)
0.56%
2 0.56%
Foto 5 - Sneeuw op Lefkada met zeezicht (Geni)
2.79%
10 2.79%
Foto 6 - Kolimbari West-Kreta (Grek)
3.90%
14 3.90%
Foto 7 - Zagori (Johan)
0.84%
3 0.84%
Foto 8 - Agios Fotis Kalymnos (Marieke)
4.74%
17 4.74%
Foto 9 - Georgiopoulis Kreta (Buurman)
1.67%
6 1.67%
Foto 10 - Myli -Pilion (Patrick)
2.79%
10 2.79%
Foto 11 - Kriti Agia Galini (Arkassa)
1.11%
4 1.11%
Foto 12 - Storm op Rhodos (Sophia)
0%
0 0%
Foto 13 - Kitroplatia Kreta (Arthur)
0.84%
3 0.84%
Foto 14 - Axos Kreta 1994 (Cor Nieuw Vennep)
1.95%
7 1.95%
Foto 15 - Tussen Plakias en Lefkogia (Grek)
2.79%
10 2.79%
Foto 16 - Eigen olijolie eerste persing (Geni)
1.39%
5 1.39%
Foto 17 - Athene (Eugene)
0%
0 0%
Foto 18 - Paros (Roefke)
2.51%
9 2.51%
Foto 19 - Parga (Goedas)
3.06%
11 3.06%
Foto 20 - Parga (Syrietje)
0.56%
2 0.56%
Foto 21 - Mykonos (Patrick)
0.56%
2 0.56%
Foto 22 - Grieks tafereeltje Kythira (Margo)
1.67%
6 1.67%
Foto 23 - Agios Konstatinos Telendos (Marieke)
0.56%
2 0.56%
Foto 24 - Nikithianos Kreta (El Greco)
0.56%
2 0.56%
Foto 25 - Psiloritis Kreta (Cor Nieuw Vennep)
2.23%
8 2.23%
Foto 26 - Parga (Goedas)
0.28%
1 0.28%
Foto 27 - Votomos meer bij zaros (Cors)
1.11%
4 1.11%
Foto 28 - Dorpsplein Atsiki Limnos (Wim M)
0.28%
1 0.28%
Foto 29 - Agios Georgio Kreta (Kritikaster)
0%
0 0%
Foto 30 - Flora en Fauna op Samos (Pieter)
2.79%
10 2.79%
Foto 31 - Finiki Karpathos (JohanV)
6.41%
23 6.41%
Foto 32 - Lagada Chios (Harma)
0.28%
1 0.28%
Foto 33 - Kreta (Grek)
2.23%
8 2.23%
Foto 34 - Aeropoli Peloponessos (Pippelientje)
8.08%
29 8.08%
Foto 35 - Assos Kefalonia (Vito)
2.23%
8 2.23%
Foto 36 - Pythagorion Samos (Gradje)
0.28%
1 0.28%
Foto 37 - Afissos Pilion (Metaxa)
0.28%
1 0.28%
Foto 38 - Agios Nikolaos Kreta (Arthur)
0.84%
3 0.84%
Foto 39 - Hagedis kasteel Neratzia (Debs)
1.95%
7 1.95%
Foto 40 - Dreigend onweer Parga (Goedas)
2.51%
9 2.51%
Foto 41 - Lamborghini in Litourgo (Corry)
1.67%
6 1.67%
Foto 42 - Goofy op Skiathos (Corry S)
0.84%
3 0.84%
Foto 43 - Kefalonia (Roefke)
2.79%
10 2.79%
Foto 44 - Fourni (Patrick)
3.62%
13 3.62%
Foto 45 - Pythagorion Samos (Gradje)
1.11%
4 1.11%
Foto 46 - Astypalea (Johan)
3.06%
11 3.06%
Foto 47 - Englouvi Lefkada (Angeliki)
1.39%
5 1.39%
Foto 48 - Pareia bij Thessaloniki (Jan Platanias)
2.51%
9 2.51%
Foto 49 - Pylos (Ingrid Amsterdam)
1.67%
6 1.67%
Foto 50 - Pilion winter 2016 (Wilma Hollander)
1.95%
7 1.95%
Foto 51 - Mastiek zeven in Pyrgi Chios (Harma)
2.51%
9 2.51%
Foto 52 - Chalkidiki (Moraitika)
0.28%
1 0.28%
Totaal aantal stemmen: 359 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Verkiezing 'Foto van het jaar' 2016
#41
Ik ben ook blij met de kaartjes. Zaterdag a.s. Ben ik van de partij. even geen dieet die dag en een pita gyros als beloning Tongue. Ik heb nu zelf ook maar eens foto's ingestuurd.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#42
Er kan nog maar drie dagen worden gestemd (tot zondag 12:00 uur). Dus heb je nog niet gestemd doe het dan alsnog even; het kost slechts enkele minuten waarbij je wordt getrakteerd op prachtige foto's van dito plekjes in Griekenland. En dat misschien met een lekker stukje achtergrondmuziek, wat wil een mens nog meer.....
Quote
#43
Jammer hoor dat er maar zo weinig leden de moeite nemen om even te stemmen.
Had voor Ger gehoopt dat er minimaal 500 leden zouden stemmen.
Maar zoals het nu lijkt komt het totaal aantal stemmen nog niet eens op 500....
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#44
(12 January 2017, 17:38)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer hoor dat er maar zo weinig leden de moeite nemen om even te stemmen.
Had voor Ger gehoopt dat er minimaal 500 leden zouden stemmen.
Maar zoals het nu lijkt komt het totaal aantal stemmen nog niet eens op 500....

Inderdaad erg jammer en zelfs teleurstellend. Niet alleen voor mij als beheerder van dit forum maar ook voor de sponsoren en donateurs die elk jaar weer bereid zijn om iets leuks ter beschikking te stellen aan de prijswinnaars. En niet in de laatste plaats voor alle forumleden die dergelijke mooie foto's maken én deze ook nog eens met ons delen.
Kom op leden die van dit forum én de mooie foto's genieten: doe even iets leuks terug en laat zien dat je de rubriek 'Foto van de week' en de ingezonden foto's waardeert en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





........het kan nog tot zondagmiddag 12:00 uur Smile
Quote
#45
Ik denk dat er een makkelijkere zoek/ invul systeem meer deelnemers oplevert.
Nu moet je via via zoeken, of ben ik blond.
Quote
#46
(12 January 2017, 18:04)wwopkos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk dat er een makkelijkere zoek/ invul systeem meer deelnemers oplevert.
Nu moet je via via zoeken, of ben ik blond.

Jij bedoelt de foto voor de beschrijving en niet foto 1, 2, 3 en zo verder, dat is inderdaad makkelijker nu moet ik alle foto's bekijken, uitvergroten en dan zie ik pas welk nr het is, dan die ik mooi vind opschrijven en dan ergens anders gaan stemmen.  
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#47
(12 January 2017, 18:38)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 January 2017, 18:04)wwopkos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk dat er een makkelijkere zoek/ invul systeem meer deelnemers oplevert.
Nu moet je via via zoeken, of ben ik blond.

Jij bedoelt de foto voor de beschrijving en niet foto 1, 2, 3 en zo verder, dat is inderdaad makkelijker nu moet ik alle foto's bekijken, uitvergroten en dan zie ik pas welk nr het is, dan die ik mooi vind opschrijven en dan ergens anders gaan stemmen.  

Zoiets is beter, dank je wel Arthur.
Quote
#48
Zo te zien is het beslist met de fotowedstrijd, of het moet nog zeer snel veranderen
Het nieuwe jaar is er al weer,met mooie foto's
Quote
#49
(15 January 2017, 11:35)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zo te zien is het beslist  met de fotowedstrijd, of het moet nog zeer snel veranderen
Het nieuwe jaar is er al weer,met mooie foto's

Eventjes ná 12:00 volgt de definitieve uitslag Wink
Quote
#50
Ik ben best tevreden met een gedeelde 5de en een gedeelde 7de plaats.  En gelukwensen aan de winnaars goedgedaan
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#51
De stemming is gesloten en de makers van de mooiste 'foto's van de week' uit 2016 zijn bekend!

De eerste prijs is gewonnen door foto 34 (met 29 stemmen), gemaakt door Pippelientje in Aeropoli op de Peloponessos:
.

De eerste prijs bestaat uit een jaarabonnement op het Griekenland Magazine (lente, zomer, herfst en winter 2017). Beschikbaar gesteld door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Alsmede een heerlijk blik (1 liter) Kolympari olijfolie, aangeboden door Nikos van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







De tweede prijs gaat naar foto 31 (met 23 stemmen), gemaakt door JohanV in Finiki op Karpathos:

De tweede prijs bestaat uit een Grieks 'olijf'-pakket bestaande uit meerdere lekkere producten. Beschikbaar gesteld door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







De derde prijs gaat naar foto 8 (met 17 stemmen), gemaakt door Marieke, gemaakt in Agios Fotis op Kalymnos:

Marieke ontvangt een Grieks wijnpakket, bestaande uit een fles witte wijn én een fles rode wijn, en enkele gadgets. Vriendelijk beschikbaar gesteld door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Daarnaast ontvangen de winnaars van de eerste, tweede én derde prijs een exemplaar van het
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, aangeboden door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





én een exemplaar van de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, aangeboden door
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




     
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd met de gewonnen prijzen.
Alle inzenders van  foto's: enorm bedankt dat jullie deze mooie foto's met de gehele Oríste!-familie wilden delen. Blijf dat vooral doen!
Aan iedereen die nog nooit een foto heeft ingestuurd: mag ik jullie uitnodigen om dat dit jaar eens te doen? Wil je weten hoe het werkt, klik dan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een uitgebreide uitleg.

PS: Prijswinnaars, sturen jullie even jullie adresgegevens via PB of mail (oriste at wageral punt en el), dan zorg ik dat de beloofde prijzen snel bij jullie terecht komen.
Quote
#52
van harte gefeliciteerd prijswinnaars het zijn mooie foto's,
Quote
#53
Alle drie prijswinnaars: Van harte gefeliciteerd!!!
Quote
#54
Tja, en dan ben je de winnaar van de "foto van het jaar" verkiezing  Blush. Erg leuk want er zaten meerdere mooie foto's bij dit jaar! JohanV, jij was mijn winnaar, erg mooie foto up
Ik wil iedereen die gestemd heeft heel hartelijk bedanken en Ger natuurlijk voor de organisatie. Ook de degene die de prijzen beschikbaar hebben gesteld bedankt, wij gaan er van genieten.

Fijne zondag!
Marjolein

Ps: Johan en Marieke jullie natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de gewonnen prijzen!
Quote
#55
Van harte fefeliciteerd!
Prachtige foto's!
Geniet van jullie leuke gewonnen prijzen!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#56
Dikke proficiat aan de prijswinnaars!  fotosmiley greeksmiley2
Quote
#57
We kunnen het Ger heel erg lastig gaan maken dit jaar.
Het is zo leuk om mee te doen - "Wat doet mijn foto ? - en leerzaam om te zien hoe anderen naar iets kijken.
Dus ... insturen die herinneringen.

Beste winnaars gefeliciteerd, prachtige "plaatjes".
Quote
#58
Winnaars van harte gefeliciteerd!

Prachtige fotos goedgedaan
Quote
#59
Felicitaties voor de winnaars! De foto's zijn erg mooi!
Quote
#60
De 3 winnaars gefeliciteerd. Prachtige foto's. Terecht gewonnen. Geniet van jullie mooie prijs.
Quote
#61
Wat superleuk dat ik de derde prijs heb gewonnen! Dank jullie wel! Er zaten weer prachtige foto's bij. Een van mijn favoriete foto's was de foto van de trap naar het kerkje op Telendos van Patrick. Prachtige foto en een heel mooi plekje. 
Dat vind ik zo leuk aan de foto van de week. Het zijn niet altijd de 'gelikte' toeristische plaatjes, maar bijzondere beelden van plekjes of momenten die vaak heel speciaal zijn voor de maker. Dat maakt ze zo mooi. Dus Ger, ik hoop dat je iedere week weer een mooie foto blijft uitzoeken!
Pippelientje en JohanV, jullie ook van harte gefeliciteerd!

Groeten, Marieke
Quote
#62
Iedereen die gestemd heeft hartelijk dank! En ook de sponsors van de prijzen natuurlijk! Pippelientje en Marieke ook van harte gefeliciteerd. En ja Pippelientje, die van jou stond ook bij mij nr 1! Smile
Ik had dit jaar maar één foto ingestuurd, dus hartstikke leuk als die ook "raak" is! Ik ga  maar een lekker gerecht maken om te serveren in die taverna met het olijvenpakket  Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#63
Leuk dat de competitie voor 2016 is afgerond met als deze drie schitterende foto's als afsluiter.
De eerste foto's voor 2017 zijn al binnen; 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




inmiddels alweer bovenaan de pagina naast het Oríste-logo.

Bedankt inzenders, stemmers en uiteraard de sponsoren!

PS: de pakketten liggen klaar om verzonden te worden en gaan morgenochtend op de post.

[Afbeelding: qnuxzr.jpg]
Quote
#64
Proficiat winnaars,
Het waren prachtige foto's.
Geniet van de leuke prijzen.?
Quote
#65
[Afbeelding: 21ovevo.jpg]

Vandaag werd ik blij gemaakt met dit superleuke pakket!
Bedankt iedereen, maar in het bijzonder Ger en natuurlijk de sponsoren Wijnuitgriekenland.nl, griekenland.net, en grieksegids.nl

Groeten, Marieke
Quote
#66
Het pakket lag hier ook op mij te wachten Smile  Uren leesplezier, lekkere olijven, pasta, mooie olijfolie en een paar mooie handgemaakte stukken olijvenzeep!
Dank aan alle sponsors en natuurlijk aan jou Ger!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#67
Zoals elk jaar is er nog een prijs voor nr 4 t/m 52, een rondvaart in de bocht van Mirabello op Kreta met een originele Griekse kaik, als je in de buurt van Agios Nikolaos bent en een stukje wilt varen even berichtje sturen..
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#68
Top! Arthur.
Mocht ik ooit weer eens in de buurt komen dan zal ik er graag gebruik van maken.
Inmiddels is het al 11 jaar geleden dat ik op Kreta ben geweest.
13 jaar geleden zijn wij vanuit AN met Victor Zorbas naar Spinalonga geweest.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#69
(17 January 2017, 18:55)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zoals elk jaar is er nog een prijs voor nr 4 t/m 52, een rondvaart in de bocht van Mirabello op Kreta met een originele Griekse kaik, als je in de buurt van Agios Nikolaos bent en een stukje wilt varen even berichtje sturen..

Ik had 4 foto's binnen die posities. Zijn dat dan 4 rondvaarten Arthur? Tongue
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#70
Dat kan wel maar alleen als het weer meespeelt en je elke dag mee wilt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#71
Hier is het pakket ook aangekomen. Veel leesvoer, een heerlijk blik olijfolie, een strandbal (over 3 weken gaan we naar de zon, dus die gaat mee) en dan nog het hele jaar plezier van Griekenland Magazine! We gaan ervan genieten. Nogmaals dank iedereen!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.852 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 Ger 46 8.224 19 January 2022, 12:26
Laatste bericht: Raki
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2020 Ger 33 8.074 27 January 2021, 09:55
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2019 Ger 40 11.220 22 January 2020, 11:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.594 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2018 Ger 83 27.076 18 January 2019, 11:42
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Vraag over foto van het jaar 2018 Arthur 8 5.019 29 December 2018, 12:36
Laatste bericht: jacq1970
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 5.357 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2017 Ger 72 25.265 25 January 2018, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Binnenkort: Foto van het jaar 2016 verkiezing Ger 5 5.611 28 December 2016, 16:13
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)