Giorgios Kyriacos Panayiotou (George Michael) overleden
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
Hij heeft ons enkele pareltje van muziek achter gelaten. Héél bevreemdend dat één van zijn grootste hits wereldwijd, letter & figuurlijk net zijn overlijdensdag is.

Quote
#3
Hij heeft mooie liedjes gemaakt, maar dit kerstnummer vind ik meer dan erg.
Quote
#4
Ik vind het toch wel één van dé kerstklassiekers samen met Mariah Carey and Band Aid.

Triest dat hij op zo'n jonge leeftijd overleden is. Weer een van mijn idolen van vroeger ...
Quote
#5
Hij is eigenlijk geen Griek maar half Cyprioot, half Engels (vader is Cypriotische restauranthouder, moeder Engelse danseres).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
(26 December 2016, 20:59)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hij is eigenlijk geen Griek maar half Cyprioot, half Engels (vader is Cypriotische restauranthouder, moeder Engelse danseres).

Heel even lief zijn :) Cyprioot wat is dat?

Naar mijn weten bestaat er geen Cypriotische etniciteit, alleen nationaliteit.
Etnisch kan een Cyprioot alleen Grieks, Turks, Armeens of Maroniet zijn.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)