Storing bij Tinypic, er zijn alternatieven
#1
Er blijkt een storing te zijn bij Tinypic, waardoor het niet mogelijk is om via hen afbeeldingen te plaatsen op fora zoals Oríste.
Wil je toch een afbeelding in je bericht plaatsen, dan kan dat natuurlijk ook via onder andere:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of soortgelijke aanbieders.

Zijn er misschien forumleden met andere tips m.b.t. upload faciliteiten?
Quote
#2
Yep, ik had dit ook al door.
Hierbij een alternatief.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#3
Ik gebruik diverse foto progamma's om te kunnen verkleinen zoals het me uitkomt, maar om heel snel en voor meerdere foto's tegelijkertijd te gebruiken mn in Windows kun je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 downloaden met bijbehorende uitleg. Voor Mac gebruikers ook te downloaden.
Quote
#4
ff test met imageShack Bovenstaand progje werk hier dus niet zoals ik het bedoel en zoals gevraagd door Ger

[Afbeelding: uUoTmT.jpg]
Quote
#5
ff test met 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: aJAPVHT.jpg]
Quote
#6
Volgens mij doet Tinypic het weer; heb zojuist enkele testjes uitgevoerd. Soms geeft 'ie nog steeds een foutmelding maar als ik het dan nog eens probeer doet 'ie het wel weer. Hopelijk lossen ze het euvel snel op.

[Afbeelding: 28tuiz5.jpg]
Quote
#7
Tinypic werkt weer.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Storing tijdens opstarten Oriste Ger 0 1.276 13 January 2022, 17:43
Laatste bericht: Ger
  Storing op Oriste Ger 0 2.755 18 November 2019, 19:27
Laatste bericht: Ger
  TinyPic stopt service Ger 8 6.264 30 September 2019, 13:50
Laatste bericht: Wilma
  TinyPic image uploader werkt niet Ger 2 4.905 18 April 2018, 21:04
Laatste bericht: Ger
  Korte storing, mogelijk berichten verwijderd Ger 0 4.310 04 November 2017, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Storing opgelost! Ger 0 4.715 08 April 2016, 09:31
Laatste bericht: Ger
  Software-update en storing Ger 0 3.575 09 July 2015, 13:58
Laatste bericht: Ger
  Storing 14 april Ger 3 5.297 29 April 2015, 18:53
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)