De Griekse Gids Glossy zomer 2017 komt eraan!
#1
[Afbeelding: 28tuiz5.jpg]

De Griekse Gids schreef:Griekse Gids Glossy NR10 - Zomer 2017
Het is bijna zo ver, de Griekse Gids Glossy NR 10 (Editie zomer 2017) ligt nu bij de drukker.
Vanaf 11 januari 2017 tot en met 15 januari 2017 zal deze bij onze stand (Stand: 07.A029) op de vakantiebeurs in Utrecht verkrijgbaar zijn. Op de vakantiebeurs zal de Griekse Gids gratis zijn, maar je moet dan wel entree betalen.

Meer info / Bestellen / Preorder:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






In deze editie onder meer:
    Arrow Kos, fietsen en meer!
    Arrow Lefkas: met uitstapjes naar o.a. het Griekse vasteland en Parga. Boottochtjes naar Kefalonia en naar kleinere eilandjes bij Lefkas.
    Arrow Eilandhoppen in de Egeïsche Zee met o.a. naar de eilanden
    Arrow Kos (Kos in 1 dag)
    Arrow Leros, Een prachtig eiland!
    Arrow Samos en Lipsi
    Arrow Patmos: Eiland van de ‘Apocalyps’.
    Arrow Kalymnos: Niet alleen een sponzeneiland.
    Arrow Nisyros: Het vulkaaneiland.
    Arrow Pittoresk Symi
    Arrow Interview Jackie Boots van Nefis travel die excursies op Zakynthos organiseert Gijs Staverman op Kreta en Santorini
    Arrow Paradijsje Pefki, op Evia. Met tips van Harris en Stratos Aslanis van Altamar Hotel.
    Arrow Lekker toeren: Met de scooter op Corfu. Een prachtig verhaal van Frans Groenendaal.
    Arrow Pilion, een goddelijk verblijf.
    Arrow Chalkidiki, Minder bekend, maar meer dan de moeite waard!
    Arrow Een ander Chersonissos. Gemeente Chersonissos: verrassend!
    Arrow Crisis Kefi: mooie column van Ingeborg Beugel over wat ze in Athene meemaakt.
    Arrow Secrets of Crete, geheime tips van Kreta.
    Arrow Met de school naar Griekenland. Wat wil je nog meer?
    Arrow My Big Fat Cretan wedding: Nikos en Maria trouwden op Kreta.
    Arrow Recept voor dolmadakia, Gevulde wijnbladeren.
Quote
#2
Leuk! Heb net een pre-order gedaan en gebruik gemaakt van de actie dat je een 2e exemplaar gratis kunt krijgen. Kan ik vast wel een vriendin blij mee maken. Zag voor de liefhebbers van de vakantiebeurs trouwens ook dat ze een kortingskorting hebben voor korting op entreekaartjes.
Quote
#3
kortingscode dus Big Grin  beetje te snel getypt.
Quote
#4
Als je meedoet aan de foto van het jaarverkiezing kun je ze zelfs winnen, Debs ;)
Quote
#5
(30 December 2016, 17:56)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je meedoet aan de foto van het jaarverkiezing kun je ze zelfs winnen, Debs ;)

Allang meegedaan Vito Wink  Maar niet iedereen kan winnen dus dan is dit misschien een alternatief Wink
Quote
#6
Ik weet niet hoeveel de korting bedraagt maar via actievandedag.nl heb je de kaarten voor 8,50.
Quote
#7
(31 December 2016, 10:28)Debs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(30 December 2016, 17:56)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je meedoet aan de foto van het jaarverkiezing kun je ze zelfs winnen, Debs ;)

Allang meegedaan Vito Wink  Maar niet iedereen kan winnen dus dan is dit misschien een alternatief Wink

Je moet natuurlijk ook even een berichtje sturen dat je hebt meegedaan én dat je naar de vakantiebeurs wilt. Anders zouden de tickets verloot worden aan leden die er niet heen kunnen/willen en dat zou natuurlijk jammer zijn.
Ik heb inmiddels een PB'tje naar je gestuurd Debs Wink
Quote
#8
(31 December 2016, 11:05)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(31 December 2016, 10:28)Debs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(30 December 2016, 17:56)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je meedoet aan de foto van het jaarverkiezing kun je ze zelfs winnen, Debs ;)

Allang meegedaan Vito Wink  Maar niet iedereen kan winnen dus dan is dit misschien een alternatief Wink

Je moet natuurlijk ook even een berichtje sturen dat je hebt meegedaan én dat je naar de vakantiebeurs wilt. Anders zouden de tickets verloot worden aan leden die er niet heen kunnen/willen en dat zou natuurlijk jammer zijn.
Ik heb inmiddels een PB'tje naar je gestuurd Debs Wink
Ik heb gereageerd op je pb-tje Ger. Ik kreeg een foutmelding achteraf dus ik weet niet zeker of dat wel goed ging. Mocht je het niet ontvangen graag even een berichtje dan reageer ik opnieuw.
Quote
#9
(31 December 2016, 16:26)Debs schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb gereageerd op je pb-tje Ger. Ik kreeg een foutmelding achteraf dus ik weet niet zeker of dat wel goed ging. Mocht je het niet ontvangen graag even een berichtje dan reageer ik opnieuw.

Ik heb je PB'tje in goede staat ontvangen en er inmiddels al op gereageerd Debs.
Groetjes, Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De Griekse Gids Glossy zomer 2024 komt eraan! Ger 13 2.288 14 February 2024, 00:42
Laatste bericht: Electra63
  Kala magazine zomer 2024 komt er aan! Ger 2 1.061 07 December 2023, 13:31
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine zomer 2023 komt eraan Ger 2 1.309 10 June 2023, 02:32
Laatste bericht: WillemP
  De Griekse Gids Glossy editie zomer 2023 komt eraan! Ger 6 3.789 08 February 2023, 18:21
Laatste bericht: Pieter
  Kala Magazine zomer 2023 komt eraan! Ger 4 4.247 29 January 2023, 12:52
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine herfst 2022 komt eraan! Ger 1 1.526 07 September 2022, 10:20
Laatste bericht: JohanV
  Griekenland Magazine lente 2022 komt eraan! Ger 7 2.162 17 March 2022, 13:04
Laatste bericht: Esther Corfu
  De Griekse Gids Glossy zomer 2022 komt eraan! Ger 2 1.908 09 January 2022, 16:01
Laatste bericht: Ger
  Griekse Gids Glossy zomer 2021 komt eraan Ger 14 3.457 03 December 2020, 23:15
Laatste bericht: WillemP
  Lychnari winter 2020 / 2021 komt eraan! Ger 0 1.732 30 November 2020, 16:40
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)