Grieksegids nieuws     
1e vakantie griekenland met ons zoontje
#1
Hallo allemaal,

Op advies van iemand van dit forum ben ik ook lid geworden en wil ik graag onze vraag stellen.

Wij willen dit jaar (mei/juni) graag op vakantie naar Griekenland. Nu weten we echt totaal niet waar naartoe, dus hopen dat we hier wat leuke ideeën krijgen. 
We willen graag een gezellige en leuke plek met een gezellige boulevard en een mooi strand. Ons zoontje is bijna 2 tegen die tijd, dus het liefst geen uitgaansgebied maar wel leuke en gezellige restaurantjes waar je 's avonds lekker wat kunt eten en drinken. Een mooie haven zou ook leuk zijn. Verder een plek waar leuke uitstapjes te doen zijn om ook wat van het land/ eiland te zien. We vinden het geen probleem om een auto te huren. 

Mocht er iemand zijn met tips voor een accomodatie. Het liefst een appartement, fijn zwembad en het liefst een kinderzwembad en evt. Animatie. Het zou helemaal geweldig zijn als er wasvoorzieningen zijn aangezien ons zoontje regelmatig spuugt.

We horen heel graag verschillende ideeën en tips.
Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Marit
Quote
#2
Pigadia, Karpathos. bv Sound of the Sea. Zoek het maar eens op bv op Zoover.
Je zoontje gaat wel kei verwend mee terug naar Nederland! Wink
Quote
#3
Marit,
Met (kleine) kinderen hebben wij erg genoten van Thassos-stad. (Hotel Aethria).
Met kleinzoon van toen 3,5 jaar oud was Parga top. Al weer wat jaartjes terug met pubertjes en zij vonden Karpathos (Pigadia) geweldig.
Dit zijn locaties, waar wij zelf met kleintjes geweest zijn en dan steekt Thassos er voor ons met kop en schouders boven uit.
Wim
Quote
#4
Super bedankt voor u reacties!! Ga zeker kijken of we iets moois kunnen vinden in de plaatsen??
Quote
#5
Ik weet ook nog een heerlijk plekje  op (Petra) Lesbos  een app.direct aan het strand..... Daar zijn wij vorig jaar geweest...kijk even op onderstaand link met eerder uitleg over dit app.
Wil je hiervoor gaan, dan zou ik wel voor zeezicht kiezen.... de appartementen zijn allemaal even mooi, maar bij zeezicht heb je een mooier uitzicht en het terras is veel groter! Er is ook een wasmachine aanwezig! dat is wel handig als je zo,n kleintje mee neemt ;)


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
(02 January 2017, 20:52)MMN schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo allemaal,

Op advies van iemand van dit forum ben ik ook lid geworden en wil ik graag onze vraag stellen.

Wij willen dit jaar (mei/juni) graag op vakantie naar Griekenland. Nu weten we echt totaal niet waar naartoe, dus hopen dat we hier wat leuke ideeën krijgen. 
We willen graag een gezellige en leuke plek met een gezellige boulevard en een mooi strand. Ons zoontje is bijna 2 tegen die tijd, dus het liefst geen uitgaansgebied maar wel leuke en gezellige restaurantjes waar je 's avonds lekker wat kunt eten en drinken. Een mooie haven zou ook leuk zijn. Verder een plek waar leuke uitstapjes te doen zijn om ook wat van het land/ eiland te zien. We vinden het geen probleem om een auto te huren. 

Mocht er iemand zijn met tips voor een accomodatie. Het liefst een appartement, fijn zwembad en het liefst een kinderzwembad en evt. Animatie. Het zou helemaal geweldig zijn als er wasvoorzieningen zijn aangezien ons zoontje regelmatig spuugt.

We horen heel graag verschillende ideeën en tips.
Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Marit

Agios Nikolaos en omgeving heeft alles wat je zoekt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  We zijn er! Ano Pedina, ons nieuwe thuis. Anniek 4 1.663 15 December 2022, 23:03
Laatste bericht: lucy
  De realiteit in Griekenland is een beetje anders dan dat men ons wil doen geloven Ernst 21 7.815 28 April 2018, 14:35
Laatste bericht: metaxa
  Erdogan: Griekse eilanden waren van ons Ger 14 6.139 25 November 2016, 19:00
Laatste bericht: Patrick
  Lekker eten bij ons in de tuin eddyhopoulos 1 2.428 23 November 2011, 14:37
Laatste bericht: Maria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)