Giorgos & Nikos Stratakis 20 mei '17 naar Utrecht
#1
Het komt niet vaak voor dat Kretenzer muzikanten in Nederland optreden. Zeker de moeite waard Smile

[Afbeelding: 1zxqkgm.jpg]
Quote
#2
Bedankt voor de tip Nikos; staat inmiddels ook in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zag ik up
Quote
#3
Dit is waarschijnlijk de eerste keer zo ver ik weer dat een Kretaanse groep naar Nederland komt en wat voor één de toppers van Kreta op dit moment en ze zijn nu voor het eerst in New York. Ik volg ze nu een tijdje en ik heb dit samen met mijn man georganiseerd dank voor het delen.
Dit is echt iets wat je niet moet missen en mooie ervaring.
Quote
#4
Zeker niet de eerste kretenzer groep.ik weet in ieder geval dat Michalis Tzouganakis een paar jaar geleden een uiterst succesvol optreden had.
Quote
#5
oké en Hoop ook weer bij te dragen aan een mooi kretaans feestje :)
Quote
#6
Ik heb beide organisatoren van dit optreden op de vakantiebeurs getroffen en gesproken. Het schijnt een geweldige avond te gaan worden op een sfeervolle locatie.
Hopelijk kan ik er bij zijn die avond; ondanks dat het een flink stuk rijden is vanuit Zuid-Limburg.
Een impressie:



Quote
#7
Dank je wel het was leuk jullie te ontmoeten.
En wie interesse heeft in het evenement van Jorgos en Nikos Stratakis kan via facebookpage kalimera kreta een bericht sturen of mailen met d.aspris@upcmail.nl en hopelijk tot 20 mei locatie Utrecht. Restaurant Nikos (restaurant met zeer ruime comfortabele zaal) 17,50 p.p

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.








bedankt voor de leuke video,s oriste !!
Quote
#8
Vergeet niet je tickets te bestellen want op is op.......
Wil je Giorgos en Nikos Stratakis live zien optreden? Er zijn nog weinig tickets over.
Waar? Restaurant Nikos, Amsterdamsestraatweg 751, 3555 HH Utrecht
Wanneer? Zaterdag 20 mei 2017 om 19.30 u.
Tickets: €17.50 uur

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






facebook page kalimera kreta

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  20-5-2017 Stratakis te Utrecht kalimera kreta 5 3.452 26 July 2017, 21:49
Laatste bericht: chris
  Songtekst Agapimeni to pollo van de Stratakis broers martineprest 2 2.998 04 October 2013, 01:15
Laatste bericht: martineprest
  Nikos Papazoglou Jan Oostrom 1 2.339 06 September 2012, 22:18
Laatste bericht: Truus Wijsmuller
  Giorgos Giannias gnikolakak 0 1.575 06 March 2012, 23:49
Laatste bericht: gnikolakak
  Nieuwe Nikos Vertis theeke 12 9.391 08 January 2012, 15:30
Laatste bericht: Xandrios
  Nikos Papazoglou overleden Ger 1 5.348 18 April 2011, 16:03
Laatste bericht: Jota
  Nikos Vertis 30 dec in Utrecht Ger 1 3.850 30 December 2010, 12:33
Laatste bericht: Yiannis
  Songfestival: Giorgos Alkaios & Friends Ger 6 5.313 29 May 2010, 18:32
Laatste bericht: Fleurootje
  Concert Giorgos Dalaras Greek-Music 3 4.299 11 May 2010, 13:08
Laatste bericht: prasoudi
  Giorgos Tsalikis Ger 0 2.255 01 September 2009, 12:42
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)