Naar Rhodos
#1
Beste Forumers en Rhodosgangers,

In tegenstelling dat we niet van plan waren dit jaar nog weg te gaan, zei ik tegen mijn vrouw: Laten we dit jaar nog eens naar Rhodos gaan, volgend jaar wordt alles misschien nog duurder en moeten we met onze spaarcenten toch wat voorzichtig zijn, niet? Angel

Nu blijkt dat we goodkoper af zijn met 18 nachten dan met 16 of 14 nachten heel bizar maar dat is de vaststelling Huh, dus wij gaan op 26 september voor 18 dagen naar Rhodos, en daar kijk ik wel weer naar uit. Static

Allemaal de grts,

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Lekker Choreftis en een fijne vakantie
Quote
#3
Wij zijn al weer drie wkn terug uit rhodos en het was weer geweldig , dus geniet ervan Choreftis want het blijft voor mij het mooiste eiland...
djdakman's signatuur
Quote
#4
(20 August 2010, 19:26)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij zijn al weer drie wkn terug uit rhodos en het was weer geweldig , dus geniet ervan Choreftis want het blijft voor mij het mooiste eiland...

Naar waar trek je op Rhodos ? Ik vond het ook een heel mooi eiland !!!
Quote
#5
(21 August 2010, 19:39)Gast schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 August 2010, 19:26)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij zijn al weer drie wkn terug uit rhodos en het was weer geweldig , dus geniet ervan Choreftis want het blijft voor mij het mooiste eiland...

Naar waar trek je op Rhodos ? Ik vond het ook een heel mooi eiland !!!

blijkbaar was ik niet aangemeld ! bovenstaande reactie is van mij.
Quote
#6
(21 August 2010, 19:43)elgreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Naar waar trek je op Rhodos ? Ik vond het ook een heel mooi eiland !!!

Naar Rhodos stad met name de nieuwe stad, hotel Petit Palais in Griva street, gekozen omdat het op wandelafstand van de oude stad ligd en ik ben toch een beetje verliefd op die oude stad, ik kan er elke dag in rondwandelen en toch steed maar foto's nemen.

Goed gek ik weet het, maar het doet geen pijn en heb er een goed gevoel bij.....

Grts,
Choreftis

Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#7
(21 August 2010, 20:30)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(21 August 2010, 19:43)elgreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Naar waar trek je op Rhodos ? Ik vond het ook een heel mooi eiland !!!

Naar Rhodos stad met name de nieuwe stad, hotel Petit Palais in Griva street, gekozen omdat het op wandelafstand van de oude stad ligd en ik ben toch een beetje verliefd op die oude stad, ik kan er elke dag in rondwandelen en toch steed maar foto's nemen.

Goed gek ik weet het, maar het doet geen pijn en heb er een goed gevoel bij.....

Grts,
Choreftis

Waarom zou dat gek zijn, als je maar een goed gevoel hebt over jouw verlof, is dat niet het belangrijkste ????? Het verlof is toch daar om te relaxen en te genieten en vooral doen wat je graag zou doen !!!!
Quote
#8
Mij/ons trekt het eiland om dat het zo mooi is en je ieder jaar weer van alles kan doen , je komt altijd tijd tekort .
Vooral de gastvrijheid en het spontane van de grieken daar is zeer bijzonder , we hebben inmiddels veel vrienden gemaakt , wij zitten altijd in ixia 6km ongeveer van de stad en altijd in het rodos-palace hotel en door al die jaren daar trouw te komen hebben we een soort vip status verworven en dat is echt fijn omdat alles dan net even makkelijker gaat .
Door de harde wind die er altijd staat aan zee is het heerlijk vertoeven op het strand .
De oude stad verveelt ook nooit blijft interessant voor iedereen , maar ook voor ons ook al komen wij daar al heel lang .
Met de boot naar symi , een heel mooi klein eilandje tussen bergen in gesloten is ook iets wat we om de twee jaar doen , verder is er nog zoveel dat is teveel om allemaal op te schrijven , maar pas op voor je het weet heb je het rhodos virus en ben je vooraltijd verkocht aan dit mooie eiland Big Grin
djdakman's signatuur
Quote
#9
DJDakman,

Ik kan niet anders dan je woorden bijtreden, in tegenstelling dat Rhodos zo veel toerisme heeft is de bevolking toch gastvrij en vriendelijk, nogmaals ik kijk er echt weer naar uit, voor de vijfde keer al weer....

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Naar Rhodos Choreftis 5 5.143 23 September 2011, 11:01
Laatste bericht: Choreftis
  Naar Rhodos Choreftis 2 2.752 22 September 2010, 07:40
Laatste bericht: Choreftis
  Naar Rhodos Choreftis 9 8.666 17 October 2009, 08:53
Laatste bericht: Choreftis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)