Vliegtickets 2017
#1
Omdat het andere topic over Samos ging, hier wel een topic over alle vliegtickets naar Griekenland. 

Voor wie het nog niet meegekregen had: zowel Transavia als TUI hebben ticketsale en TUIfly.be ook. 

Leuke tarieven naar bv. Lefkas en vanuit Brussel naar Volos.
Quote
#2
(04 January 2017, 20:39)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Omdat het andere topic over Samos ging, hier wel een topic over alle vliegtickets naar Griekenland. 

Voor wie het nog niet meegekregen had: zowel Transavia als TUI hebben ticketsale en TUIfly.be ook. 

Leuke tarieven naar bv. Lefkas en vanuit Brussel naar Volos.

Heb ook gekeken vandaag voor seats. Heb ze ineens aangekocht bij Aegean die ook een ticketsale hebben vanaf vandaag. Zo betaal ik voor een enkeltje Chania-Brussel 167 Euro (met 23 Kg ruimbagage inbegrepen). Gezien ik in Oostende woon had ik ook bij Tuifly eens gekeken voor een vlucht Chania-Oostende: 300 Euro (zonder ruimbagage). Voor een verschil van 133 Euro heb ik best een treinreisje Brussel-Oostende van 1, 5 uur over.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)