Grieksegids nieuws     
overwinteren in Gialova (Peloponessos)
#1
Beste Griekenland gangers,

Wij (Nederlands gezin) hebben 5 huizen aan de baai van Navarino, 2 min lopen van het strand en met uitzicht op de stad Pylos. 
Buiten het seizoen (periode November-April) willen we de huizen voor langere periodes gaan verhuren voor wandelaars, fietsers, overwinteraars, rustzoekers, pensionado's. 

-> Het betreft verhuur voor langere periodes (minimaal 1 maand, maximaal 6 maanden) 
-> Verhuur enkel in de periode November tot April.
-> Alle Huizen hebben dubbel glas en een heerlijke luxe pallet kachel (nieuw januari 2016 geïnstalleerd)

Kosten: 800-1300 euro per maand (afhankelijk welk huis je kiest).

Kijk op de website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Heb je vragen? Stuur ons een bericht!
Quote
#2
(04 January 2017, 20:50)Gialova schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Griekenland gangers,

Wij (Nederlands gezin) hebben 5 huizen aan de baai van Navarino, 2 min lopen van het strand en met uitzicht op de stad Pylos. 
Buiten het seizoen (periode November-April) willen we de huizen voor langere periodes gaan verhuren voor wandelaars, fietsers, overwinteraars, rustzoekers, pensionado's. 

-> Het betreft verhuur voor langere periodes (minimaal 1 maand, maximaal 6 maanden) 
-> Verhuur enkel in de periode November tot April.
-> Alle Huizen hebben dubbel glas en een heerlijke luxe pallet kachel (nieuw januari 2016 geïnstalleerd)

Kosten: 800-1300 euro per maand (afhankelijk welk huis je kiest).

Kijk op de website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Heb je vragen? Stuur ons een bericht!

Verhuur enkel in de periode November tot April ???
Quote
#3
Jazeker: tijdens het seizoen mag men ook komen maar dat is altijd al vrij snel volgeboekt , elk jaar weer. We dachten dat er op dit forum vast ook griekenland liefhebbers zijn die buiten het seizoen en voor langere tijd in griekenland willen wonen!
Quote
#4
(05 January 2017, 17:44)Gialova schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jazeker: tijdens het seizoen mag men ook komen maar dat is altijd al vrij snel volgeboekt , elk jaar weer. We dachten dat er op dit forum vast ook griekenland liefhebbers zijn die buiten het seizoen en voor langere tijd in griekenland willen wonen!

Gialova is een geweldig leuk dorp, wij zijn er twee keer geweest,een keer bij PANOS  en
ook bij Zoe hotel is wel al een tijdje geleden, maar ik kan het iedereen aanraden bij jullie
een vakantie te boeken Wink
Quote
#5
Hotel Zoe is prachtig, daar kwamen wij ook elk jaar zelf, totdat wij onze huizen tegen kwamen :)
Panos vind ik wat rommelig en is wat verder van het strand.
Quote
#6
Voor mensen die Gialova willen bezoeken, Aanbieding Transavia Amsterdam naar
Kalamata vanaf 138 euro retour in juni
Quote
#7
Foto impressie  omgeving Gialova

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Wij hebben anderhalf jaar terug een geweldige vakantie in Gialova gehad en komen er vast een keer terug. Ik ben vooralsnog niet toe aan overwinteren (zou wel willen, maar heb een afspraak met de baas Smile ) maar ik blijf jullie site en aanbod zeker in de gaten houden. Nu zie ik dat bij Villa Hetty de BG in overleg bij te huren is. Wat zijn de kosten daar ongeveer van? Antwoord kan natuurlijk via PB Smile

PS. wij waren in het bij Panos horende Fofo. De opmerking over "rommelig" begrijp ik niet zo. Niets van gemerkt, prachtige accommodatie.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)