Ferries
#1
Elk jaar weer hetzelfde liedje, voor vliegtickets kan je voor het helejaar terecht bij Aegean en Olympic maar voor een ferrie zal je moeten wachten. Eerst zou het half Januari kunnen toen werd het Januari/ Februari en nu word al gezegd dat het  Maart kan worden voor dat het bekend word wanneer ik in September kan boeken.de vliegtickets heb ik alvast geboekt,de rest komt wel,ooit hoop ik.
Lastig maar er zijn ergere dingen toch? Ik ga eerst maar een wijnreis maken naar Drama en dan Pasen vieren in Pilion.september komt dan wel weer.
Quote
#2
(13 January 2017, 20:17)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Elk jaar weer hetzelfde liedje, voor vliegtickets kan je voor het helejaar terecht bij Aegean en Olympic maar voor een ferrie zal je moeten wachten. Eerst zou het half Januari kunnen toen werd het Januari/ Februari en nu word al gezegd dat het  Maart kan worden voor dat het bekend word wanneer ik in September kan boeken.de vliegtickets heb ik alvast geboekt,de rest komt wel,ooit hoop ik.
Lastig maar er zijn ergere dingen toch? Ik ga eerst maar een wijnreis maken naar Drama en dan Pasen vieren in Pilion.september komt dan wel weer.

Welke ferry wil je nemen Johan?

Voor een ferry in september is het niet echt noodzakelijk om op voorhand te boeken. Ik doe het trouwens nooit. Tenzij je een nachtboot neemt waar je een kajuit wil gebruiken. Nadeel vind ik trouwens bij het online boeken op voorhand dat je, met uitzondering van Hellenic Seaways, toch je ticket moet gaan afhalen in een ticketbureel ter plaatse.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
helemaal waar Patrick, maar ik wil graag weten wanneer er boten gaan tussen verschillende eilanden zodat ik ongeveer weet hoe lang ik ergens kan blijven ook omdat ik dan afspraken kan maken met verhuurders van accomodaties.
voor de boten hoef ik niet zo zeer te boeken maar voor acco. is het soms handig/noodzakelijk.
Ik wil naar Anafi-Ios-Sikinos-Folegandros en eindigen op Milos, dus heel wat te regelen
Quote
#4
Johan,

Volgende zijn al beschikbaar:

Santorini - Anafi:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Anafi - Ios:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Sikinos - Folegandros: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Folegandros - Milos:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Op de website van Seajets staan ze nog niet online onder de tab "Schedules", maar je kan ze wel al terugvinden bij het maken van een 'dummy booking'.
Normaliter zullen er waarschijnlijk nog een aantal bijkomen van andere rederijen zoals Zante Ferries (die altijd laat is met zijn schema's) en Hellenic Seaways.

Alvast veel voorpret gewenst met het napluizen van de vaarschema's als ze allemaal gepubliceerd zijn.   [Afbeelding: biggrin.gif]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ferries johan 6 1.597 25 April 2023, 20:29
Laatste bericht: JohannesGR
  formulier voor ferries johan 3 982 30 January 2022, 00:22
Laatste bericht: johan

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)