Branden op Kreta
#1
Wie kan mij informatie geven over de branden op zuid west Kreta,
het afgelopen weekend 20/22 Augustus in Plakias en omgeving ?

Christos Angry
Quote
#2
meer weet ik er ook (nog) niet over, heb het nieuwsbericht hier gelezen :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(24 August 2010, 08:49)anita schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




meer weet ik er ook (nog) niet over, heb het nieuwsbericht hier gelezen :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Anita bedankt voor je reaktie, inmiddels op internet een video van Skai gevonden met schokkende informatie over de brand in dit prachtige gebied waar de plamen aan het strand zijn verbrand.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Christos
Quote
#4
heb net je link en deze verschrikkelijke beelden van de afgebrande palmbomen aan het Preveli strand gezien :-(
man, wat is dit ontzettend jammer zeg !
zie hier nog enkele foto's (niet voor gevoelige kijkers !)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote
#5
(23 August 2010, 16:38)Christos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wie kan mij informatie geven over de branden op zuid west Kreta,
het afgelopen weekend 20/22 Augustus in Plakias en omgeving ?

Christos Angry


Komen net terug van vakantie op Plakias. Er woedden daar verschillende branden dichtbij Plakias richting Souda. Omgeving rond de toegangsweg naar Prevelli verwoest door branden. Palmen op palm beach ook verbrandt. Was allemaal een desolate en troosteloze aanblik.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Branden in Griekenland Patrick 2 981 30 March 2022, 00:17
Laatste bericht: Patrick
  Branden op Evia. Martino 1 1.061 14 August 2019, 22:37
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)