Ervaring met ww.2rent.gr autohuur
#1
Hallo,

ik zoek een auto voor een weekje Corfu eind april. Nu kijk ik uiteraard bij een sponsor van deze website, nl 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.  Leuke prijzen, al zijn ze niet helemaal duidelijk over de afkoop van eigen risico enzo.
Dus probeer ik ze te bellen, maar wordt doorverbonden naar een Engelstalige dame, geen probleem, maar deze dame verwijst mij weer door naar Vipcars.com.

Maar goed, iemand ervaring met het boeken via 2rent.gr?

Alvast bedankt
Patrick
Quote
#2
Op Kreta hebben wij met hun partner Car rental Crete Holidays.net al vijf keer
een auto gehuurd naar alle tevredenheid,je kan die natuurlijk even bellen voor
meer info
Quote
#3
(20 January 2017, 17:35)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op Kreta hebben wij met hun partner Car rental Crete Holidays.net al vijf keer
een auto gehuurd naar alle tevredenheid,je kan die natuurlijk even bellen voor
meer info

Daar hebben wij idd ook op Kreta heel goede ervaring mee, vandaar dat ik ook bij 2rent.gr uitkwam.
Quote
#4
(20 January 2017, 17:14)Bowie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo,

ik zoek een auto voor een weekje Corfu eind april. Nu kijk ik uiteraard bij een sponsor van deze website, nl 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.  Leuke prijzen, al zijn ze niet helemaal duidelijk over de afkoop van eigen risico enzo.
Dus probeer ik ze te bellen, maar wordt doorverbonden naar een Engelstalige dame, geen probleem, maar deze dame verwijst mij weer door naar Vipcars.com.

Maar goed, iemand ervaring met het boeken via 2rent.gr?

Alvast bedankt
Patrick

Dag Patrick,
Ik heb naar aanleiding van je vraag even contact opgenomen met de contactpersoon van 2rent.gr; men heeft de website zojuist aangepast met de zin:

"Inmiddels hebben wij een respectabele partner(VIPcars) gevonden, waar wij u via deze website kennis laten maken".
Quote
#5
Maar niemand ervaring met deze organisatie?
Quote
#6
Wij huren in Griekenland altijd via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Goede ervaringen en zeer concurrerende prijzen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Autohuur op Corfu anno 2023 BertE 12 3.614 17 March 2023, 16:51
Laatste bericht: JohanV
  autohuur op Corfu Petra 9 8.459 21 May 2021, 15:25
Laatste bericht: Karel

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)