Voor de zangers en zangeressen
#1
Ik kan me niet voorstellen dat er onder de ruim 3000 Oriste-leden geen zangeressen en zangers zijn.  Zelf zing ik hier op Pilion in een koor en ben ik vrijwilliger bij een culturele instelling. En deze instelling heeft een unieke cursus georganiseerd komende zomer. Hieronder vind je de uitnodiging, als je vragen hebt dan help ik je graag. Ook met adviezen over de reis en accommodatie. 

uitnodiging

Zangers en zangeressen worden uitgenodigd om deel te nemen in een koorzang cursus van de beroemde Engelse koordirigent Timothy Brown (o.a. Cambridge, Zürich) in het Griekse kustplaatsje Horto, op het schiereiland Pilion.
Van 29 juli t/m 5 augustus wordt er gewerkt aan Ein Deutches Requim van Johannes Brahms. Aan het einde van de cursus vindt er een concert plaats in het openlucht theater van de Angelinis-Hadjinikou foundation.
De cursus staat open voor ervaren zangers en is inclusief extra activiteiten zoals stem coaching, meerstemmig Griekse liederen, Griekse dansles, dagelijks mogelijkheid om te zwemmen en een boottocht. 
De deelname kosten zijn 100 euro en 10 euro inschrijfgeld. Voor vroegboekers is er 10 procent korting. Er is Nederlandstalige begeleiding aanwezig. 
Voor de accommodatie zijn de cursisten zelf verantwoordelijk. Een lijst met mogelijke accommodaties wordt bij inschrijven verstrekt. 
Meer informatie is te vinden op 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Lijkt me een prachtige ervaring om mee te maken; zeker op een dergelijk mooie locatie.
Maar helaas, mijn zangkunsten (voor zover ik het 'kunsten' kan noemen) zijn bedroevend slecht. Dat zal ik de echte muzikanten dus maar beter niet aandoen.
Maar voor de échte liefhebbers en kenners zal dit een onvergetelijke ervaring zijn lijkt me.......
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)