Terug van vakantie
#1
Aan al het goede komt eens een einde, zo ook aan onze 14-daagse vakantie in Pilion. Het was er heerlijk, we hebben weer ontzettend genoten van dit prachtige stukje Griekenland.

Nu ik zojuist m'n mailbox checkte en dit forum even bekeek schrok ik wel even. Ontzettend veel bedrijvigheid was er de afgelopen 2 weken. Helaas zat daar ook wat hinderlijk gespam bij en wat accounts die niet serieus bleken. Ik zal de komende dagen het forum even op andere vervelende toestanden controleren maar m'n eerste indruk is dat ik het ergste wel gehad (en verwijderd) heb. Mocht ik nog iets over het hoofd gezien hebben laat het me aub even weten via de "contact"-button onderaan de pagina. En de suggestie van enkele bezoekers om er toch maar eens aan te denken een moderator aan dit forum toe te voegen zal ik zeker ter harte nemen. Ik had eerlijk gezegd geen idee dat het forum dergelijke vormen zou gaan aannnemen.

En voor de lezers die een mailtje via de contact-button hebben gestuurd: ik ga ze de komende dagen allemaal beantwoorden. Mijn excuses dat het allemaal wat langer dan normaal duurt.

Ger



Quote
#2
Ach arme Ger... Doe rustig aan hoor, voor je het weet ben je dat relaxte vakantiegevoel weer kwijt!
Quote
#3
lekker genoten van je vakantie Ger Big Grin
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#4
Bedankt Edbe, we hebben inderdaad een heel fijne en relaxde vakantie gehad in wat ons betreft één van de mooiste gebieden in Griekenland. Helaas zit het er weer op maar gelukkig kunnen we weer 12 maanden uitkijken naar een bestemming voor 2011.

Ger

(02 September 2010, 21:25)edbe schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




lekker genoten van je vakantie Ger Big Grin

Quote
#5
dus volgend jaar weer vlaggetje.gifsuper, wij weten nog niet voor volgend jaar, ligt eraan wat het budget is.
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)