TV-tip: Wunderschön (WDR3) over Kreta
#1
Wunderschön! Kreta - Zeus, Raki und Sirtaki
Unterwegs mit Andrea Grießmann

Zondag 12 februari 2017 20:15 - 21:45 uur op WDR-3
Zondag 19 februari 2017 04:00 - 05:30 uur op WDR-3 (herhaling)

In deze aflevering komt Kreta aan bod.
Het is een herhaling van 6 maart 2016.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Frederique, bedankt voor de tip!
Quote
#2
Leuk bedankt gaan we zeker kijken
Quote
#3
Jammer dat al die uitzendingen in elkaars voetstappen treden. Er zoveel meer op Kreta dan deze inmiddels platgetreden paden. Zal wel met sponsoring te maken hebben vrees ik.
Quote
#4
(12 February 2017, 10:58)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer dat al die uitzendingen in elkaars voetstappen treden. Er zoveel meer op Kreta dan deze inmiddels platgetreden paden. Zal wel met sponsoring te maken hebben vrees ik.

Dat vind ik persoonlijk reuze meevallen met de afleveringen van "Wunderschön".
Er komen juist vaak originele onderwerpen en minder bekende plekjes aan bod.
Het is trouwens  een programma van de WDR en dan ook niet commercieel.
Quote
#5
Ik kijk regelmatig naar 'Wunderschön' , ze reizen heel Europa door met mooie uitzendingen over de meest verschillende regio's en steden. Van commercie heb ik persoonlijk eigenlijk nauwelijks iets gemerkt. Wat me wél opvalt is dat ze vaak originele tips hebben; dingen waarvan ik het bestaan niet wist, zelfs niet in onze eigen regio (Duitsland-België-Luxemburg). Ze trekken door de regio met een lege rugzak welke wordt gevuld met typisch plaatselijke dingetjes. Aan het eind van het programma kunnen de kijkers een vraagstukje oplossen; de gevulde rugzak dient als prijs voor de winnaar.  Erg leuk (en vooral informatief)  programma dus wat mij betreft.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Is op zich geen commerciële zender, maar ze rijden,slapen,eten etc. Op kosten van wie denk je? Daar is op zich niks mis mee,maar de kijkers worden steeds naar dezelfde plekjes gelokt. Ik heb niks vernieuwends gezien in de vorschau.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip: Wunderschön op Corfu Ger 1 2.613 28 March 2015, 16:46
Laatste bericht: Frederique
  TV-tip: Docu over Kreta op ARTE Ger 2 3.353 18 July 2013, 15:14
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)