Mikis Theodarakis
#1
Dat moet toch wel de laatste kans zijn om de grootmeester in levende lijve te zien, woensdag 24 mei in Dusseldorf. Info en kaartjes : 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik heb hem reeds enige keren meegemaakt voor "de laatste keer" Wie weet wordt het nu waarheid? Een ding is zeker, hij heeft fantastische muziek gemaakt.
Quote
#3
tja, ooit is het de laatste keer, zoals bij de Stones: die heb ook ook al elvendertigmaal voor het laatst gezien.
wat niet wil zeggen dat dit concert de moeite is.
Quote
#4
Even om misverstanden/teleurstellingen te voorkomen:

Het gaat om een concert van het Düsseldorfer Symphonisch orkest waarbij Mikis slechts als (ere)gast aanwezig zal zijn.
Neemt uiteraard niet weg dat het een fantastisch concert kan worden, maar wil het toch even vermelden.......

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
en daar twijfel ik . ik heb een interview niet zo lang geleden gezien en schrok van zijn gezondheids toestand.Ik denk dat hij is niet in een staat om zo een reis te maken. maar goed als het anders is ben ik alleen blij mee.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Τα Λαϊκά του Μίκη - concert met songs van Mikis Theodorakis vlagreco 0 905 02 April 2023, 22:07
Laatste bericht: vlagreco
  Mikis Theodorakis elgreco 3 4.090 14 August 2020, 21:47
Laatste bericht: vlagreco
  Ereconcert Mikis Theodorakis vlagreco 3 2.026 09 August 2019, 22:18
Laatste bericht: iakovos
  Mikis Theodorakis geëerd in Athene Patrick 3 3.047 07 August 2018, 17:48
Laatste bericht: Patrick
  TV-tip 29 aug 2014: Documentaire Mikis Theodorakis Ger 0 1.914 23 August 2014, 16:07
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)