Grieksegids nieuws     
Carnaval in Rethymnon
#1
Vanaf 13.00 uur zou men hier rechtstreeks de beelden van het carnaval in Rethymnon kunnen zien.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Via de 'Live' button in de rechterbovenhoek.

Het carnaval in Rethymnon is naar verluidt het 2de grootste van Griekenland met 15.000 deelnemers en 36 wagens.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Leuk om te zien!
Gisteren ook al de optocht in Paleochora bekeken; iets kleinschaliger...
Quote
#4
ja, ieder jaar maak ik een reportage die te vinden is op Mijn Album.
Alleen NU staat men het mij niet meer toe om meerdere albums te maken, nu moet je gaan betalen. Angry
Dus heb ik dit jaar bij VORIG jaar gezet, dus even door klikken.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Het lijkt er wéér op dat er minder toeschouwers zijn, je staat NIET meer rijen dik, iedereen aan de kant, Confused
maar WEL zijn de groepen veel groter, honderden bij één praal wagen , die stuk voor stuk minder gecompliceerd zijn, Angry
Tja de crises is al jaren goed te merken hier met carnaval, helaas, en toch blijft het ÉÉN groot feest. Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Directe busverbinding vliegveld Chania - Rethymnon. Buurman 7 4.783 23 June 2019, 16:26
Laatste bericht: El Greco
  Carnaval Rethymon 2019 kretalover 1 2.154 09 January 2019, 13:16
Laatste bericht: messara
  snorkelen in Rethymnon Ma Ria 3 3.499 18 July 2015, 22:33
Laatste bericht: arjanw
  Carnaval in Paleochora Frederique 4 3.575 17 February 2015, 18:29
Laatste bericht: Frederique
Rainbow Kreta -Rethymnon- woonruimte gezocht voor studente Jacky 0 1.569 28 August 2014, 12:20
Laatste bericht: Jacky
  20e carnaval Rethymon 17-3-2013 TreinopStad 6 3.896 20 March 2013, 17:57
Laatste bericht: Fotini
  Kreta, Rethymnon? Mootje 11 5.718 13 March 2013, 21:09
Laatste bericht: hilly

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)