Oh oh oh Cherso
#1
Donderdag 2 september om 22:00 op RTL-5:

Oh oh oh Cherso, realitysoap. Ik heb de indruk dat dit maar heel weinig met het door ons zo geliefde Griekenland te maken heeft maar ben toch wel nieuwsgierig wat die Haagse jeugd daar zoal uitspookt. Ik heb zo'n idee dat het de populariteit van Kreta niet echt ten goede zal komen Big Grin

K-A
Quote
#2
(01 September 2010, 11:56)Karen-anna schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Donderdag 2 september om 22:00 op RTL-5:

Oh oh oh Cherso, realitysoap. Ik heb de indruk dat dit maar heel weinig met het door ons zo geliefde Griekenland te maken heeft maar ben toch wel nieuwsgierig wat die Haagse jeugd daar zoal uitspookt. Ik heb zo'n idee dat het de populariteit van Kreta niet echt ten goede zal komen Big Grin

K-A

Hoorde het net op 538 , gaat hoofdzakelijk over stappen , sex en zuipen Confused
djdakman's signatuur
Quote
#3
Ja maar Chersonissos is dan ook wel HET Nederlandse zuip en neukparadijs van Kreta! Vreselijk!! ben er nog noooit geweest (behalve snel met de taxi doorheen geracet, of met de bus die er helaas 2x stopt). Ik snap dat ook niet, al die NLers op een kluitje. Geen Griekse invloed te vinden. Nergens heerlijke Griekse muziek. Nee, friet van piet en hof van Holland. Ga toch naar Scheveningen allemaal. Sjonnies.
Ben stiekem toch ook wel benieuwd naar oh oh cherso

Geia sas!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)