Waar ben ik?
#1
Zomaar even een raadseltje tussendoor:

[Afbeelding: 2i5id3.jpg]

[Afbeelding: 99nup3.jpg]

Waar zijn deze 5 Griekse beauty's uit ver vervlogen tijden te bewonderen?

Ger
Quote
#2
Ik neem aan op het vasteland
Quote
#3
Ger ik denk in Ano Lechonia in de Pilion.
In 2003 zelf deze kanjers niet gezien.

Christos.


Quote
#4
@ Theeke: uiteraard is de foto op het vasteland genomen. Op de eilandjes rijden ook weinig treinen Big Grin

@Christos: Nee, Ano Lechonia is het niet. Daar is het spoor ook maar 60cm breed. Dit zijn enorme joekels die ooit op een normale spoorlijn (maar wélke Tongue) hebben gereden.

Nog meer suggesties?
Quote
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




;)
Quote
#6
Leuk geprobeerd hoor Yvon Big Grin en ja, dat treintje hebben we ook gezien. Het is het smalspoorbaantje dat dagelijks rijdt tussen Ano Lechonia en het bergdorpje Milies. Z'n bijnaam is/was "Moutzouris" wat "smeerpoets" betekend refererend naar de vette rookpluimen die de oude loc destijds uitstootte. De oude loc is inmiddels vervangen door een moderne(re) dieselloc.

[Afbeelding: orjsj6.jpg]

Maar die ik bedoel zijn véél groter en vooral véél ouder ;)

Ger

Quote
#7
(01 September 2010, 19:55)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De oude loc is inmiddels vervangen door een moderne(re) dieselloc.

Oh, wat jammer. Ik vond het toen wel wat hebben die zwarte rookpluimen. Dat je zelf ook zwart van het roet uitstapte merkte je pas later Big Grin

Quote
#8
Blijkbaar is het raadsel te moeilijk vandaar een extra tip

De treinen staan naast het spoor op dit stationnetje waarvan ik de plaatsnaam even heb afgedekt:

[Afbeelding: 205fpts.jpg]

Succes, Ger
Quote
#9
Volos
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Cool
Quote
#10
Yep Yvon, goed geraden en/of gezocht ;)

[Afbeelding: 2uxvkhw.jpg]

Een foto op volle resolutie vindt je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger


(02 September 2010, 13:54)Yvon schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volos
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Cool

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar ben ik nu weer? Ger 13.547 1.964.252 Gisteren, 23:25
Laatste bericht: Suus
  Waar ben ik? Ger 6 11.506 02 September 2015, 22:21
Laatste bericht: Vito
  Waar ben ik? Ger 11 15.555 02 December 2014, 20:23
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? Eugene 23 26.599 16 September 2014, 14:06
Laatste bericht: Eugene
  Waar ben ik? Ger 22 24.641 03 August 2014, 17:01
Laatste bericht: metaxa
  Waar sta ik, wat ben ik en hoe oud ben ik? Cor Nieuw Vennep 15 18.992 05 November 2013, 19:56
Laatste bericht: Bart0riste
  Even een raadseltje... waar ben (was) ik? Corry 9 13.269 04 August 2013, 22:12
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Waar ben ik? Ger 34 30.893 10 November 2012, 13:26
Laatste bericht: Alberto
  Wie en waar ben ik? Ger 27 26.534 20 April 2012, 19:46
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Waar ben ik? Corry 7 11.645 20 November 2011, 16:09
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)