Mobiel bellen vanaf 15 juni 2017
#1
Tongue 
In het draadje prepaid bellen werd geklaagd over de hoge belkosten in Griekenland. Het ging langzaam aan over in een discussie over op til zijnde veranderingen qua bellen binnen de EU.

Als je precies wil weten wat er vanaf 15 juni verandert kijk je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Niet dat het belangrijk is, maar laat ik nou net op 16 juni naar Gr gaan. Hoezo toeval?  Blush Big Grin
Quote
#2
(01 May 2017, 18:37)Buurman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Niet dat het belangrijk is, maar laat ik nou net op 16 juni naar Gr gaan. Hoezo toeval?  Blush Big Grin

En ik juist terugkomen..... Confused
Quote
#3
Ik kom net terug op 16/6 hmmm
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#4
Er is bij een aantal mensen verwarring. Zelf ging ik er ten onrechte ook vanuit dat je vanaf heden met je mobiel ook uit je bundel naar EU landen zone 1 kan bellen.
Dat is echter niet het geval, wat ook helder staat beschreven in de eerder geplaatste link.

Op die site staat o.m. dit:
"Wanneer je vanuit Nederland naar het buitenland belt, betaal je nog steeds een hoger tarief."

Om het naadje van de kous te weten klik je even
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Quote
#5
Maar vanuit het buitenland wel voordeel dus. Dat zal voor de meesten het belangrijkst zijn. Zelf geen last van eigenlijk, heb geen smartphone Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
(15 June 2017, 23:02)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar vanuit het buitenland wel voordeel dus. Dat zal voor de meesten het belangrijkst zijn. Zelf geen last van eigenlijk, heb geen smartphone Wink

Wink  Wist niet dat ik nog gelijken had.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Ik heb er twee, die oude is voor op het water, zit met een koortje vast en die nieuwe hoofdzakelijk om foto's te maken en af en toe te bellen.
[Afbeelding: 6ftbbq.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bellen met WhatsApp vanuit Griekenland Ger 16 15.264 18 April 2015, 12:20
Laatste bericht: Ger
  Voip naar GR mobiel Xandrios 1 6.812 18 August 2014, 07:06
Laatste bericht: ElsR
  Bellen naar Grieks mobiel nummer Opreis 39 29.191 21 October 2012, 11:02
Laatste bericht: Margaritha

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)