Fodelianakis olijfolie                 
Grieken gevaarlijkste chauffeurs van Europa
#1
AD schreef:Grieken kunnen worden gezien als de gevaarlijkste chauffeurs van Europa. Ze rijden het vaakst zonder gordel, blijven onnodig op de middenbaan hangen, nemen het vaakst de vluchtstrook en rijden het vaakst oververmoeid of met drank op.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Dat was me nog niet opgevallen Wink
Quote
#2
Hebben ze in Griekenland een middenbaan??? Undecided
Quote
#3
(08 April 2017, 15:04)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




AD schreef:Grieken kunnen worden gezien als de gevaarlijkste chauffeurs van Europa. Ze rijden het vaakst zonder gordel, blijven onnodig op de middenbaan hangen, nemen het vaakst de vluchtstrook en rijden het vaakst oververmoeid of met drank op.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Dat was me nog niet opgevallen Wink

Maar in sommige gevallen kunnen ze blijkbaar niet tippen aan de Belgen Confused

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
We kunnen er allerlei grappen over maken, maar de realiteit is dat er elke week,vaak jonge mensen, het leven laten in het griekse verkeer. Afgelopen week weer 4 hier op Kreta binnen een paar dagen.Te hard rijden, beroerde wegen, drank, geen rijbewijs,overmoed, allemaal mede oorzaak van vele tragedies.
Quote
#5
Ik hoorde het ook voorbij komen en sta er niet van te kijken. Al die auto's over de vluchtstroken op de snelwegen, allemaal met een telefoon aan het oor. Niet te geloven. Ben ook wel eens meegereden met iemand die gewoon constant op de linkerbaan bleef rijden. Niet echt leuk als iedereen dan rechts inhaalt.
Quote
#6
Helaas zie je t elke dag om je heen ja. Ik vind mezelf ook geen goede chauffeur, rijd ook niet met plezier, maar voorzichtig zijn en je aan de regels houden is toch al een goed begin zou ik zeggen. Onze dochters hebben nu beide t rijbewijs, maar ik moet zeggen dat ik in het begin ook wel wat twijfels had over welke lessen
er hier gegeven worden. Ook opvallend dat alle bijna iedereen eerste keer slaagt, of verbeeld ik me dat nu? Jongste dochter wist niet wat een hellingproef was, nadat ze t diploma binnen had, had nog nooit in donker gereden, alleen op openbare weg gereden van en naar zo n piste om daar n paar keer te parkeren tijdens zo n rijles. Met een 600 euro heb je je rijbewijs met een beetje geluk, ongeveer 20 lessen en inclusief inschrijfkosten voor t examen. Geen idee wat dit in nederland kost, maar lijkt me iets prijziger, en ik denk dat de lessen ook iets serieuzer zijn.

Wat mij betreft zou er trouwens ook op de lagere school al zoiets als verkeersles gegeven moeten worden...
Ik denk dat je kinderen wel al van jongs af aan bepaalde dingetjes bij kunt brengen.
Quote
#7
Nanny zei...,, Met een 600 euro heb je je rijbewijs met een beetje geluk, ongeveer 20 lessen en inclusief inschrijfkosten,,

Nou, dat is in NL toch wel even anders!
Hier heb je de meeste kans om te slagen na zo'n voor een Gemiddelde leerling 40/45 lessen  [volgens ANWB] EN dan moet je ook nog eerst geslaagd zijn voor de ,, Theorielessen ,, voordat je de praktijkexamen mag doen!!
En al met al komt het dan  toch wel op een paar Duizend euo,s
Quote
#8
Ik zie in Heraklion de chauffeurs van de stadbussen ook regelmatig met mobiel in de hand achter het stuur.  Huh

Paar maanden geleden nog een keer gelachen met een bellende chauffeur. De bus reed vanaf Ikarou het centrale plein op. Naast het museum staan daar 2 borden aan de kant van de weg dat je daar niet mag parkeren vanwege de stadsbussen. Iemand had 1 van de borden opgeschoven om zijn auto toch daar te parkeren. En het is dan natuurlijk lastig om dan de bocht te maken en leidt je aandacht af bij het bellen. Ik hoorde de chauffeur zeggen dat ze aan de andere kant van de lijn even moesten wachten, hij stapte uit, pakte het bord en zette het boven op de motorkap van de auto. Daarna weer rustig verder bellen (en rijden uiteraard).

Cors
Quote
#9
(08 April 2017, 16:50)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(08 April 2017, 15:04)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




AD schreef:Grieken kunnen worden gezien als de gevaarlijkste chauffeurs van Europa. Ze rijden het vaakst zonder gordel, blijven onnodig op de middenbaan hangen, nemen het vaakst de vluchtstrook en rijden het vaakst oververmoeid of met drank op.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Dat was me nog niet opgevallen Wink

Maar in sommige gevallen kunnen ze blijkbaar niet tippen aan de Belgen Confused

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Tja, moeilijk is dat niet natuurlijk vermits de meeste hier toch maar onnodig in het midden blijven rijden, het liefst tegen 105/110 of steeds te lang op het linkse rijvak hangen. Mensen weten blijkbaar nog steeds niet dat uiterst rechts verplicht is wanneer je je op de snelweg begeeft. Komt er nog bij dat wij hier in België meestal met een 3 rijvaksbaan zitten en dat bevorderd het opschuiven van rijvak zeker niet. 
Pechstrook rijden is sowieso uit den boze natuurlijk maar er zijn er altijd wel die de grote Jan willen uithangen. Gelijk voor goed rijbewijs afnemen.
Toen mijn vrouw voor het eerst op Kreta kwam wist ze niet wat ze zag. Kijk kijk kijk wat gaat die doen zei ze, die wijkt helemaal uit naar rechts over de pechstrook. Zij wist toen nog niet dat dit de normaalste zaak van de wereld was op Kreta.  Smile
Quote
#10
het is een onderdeel van de griekse onderwijs in het algemeen. het mist de respect voor elkaar. en er is niks verandert in decennia ze moorden elkaar op de griekse wegen.en vaak gaan onschuldige mensen mee de andere wereld. als ik op de begraafplaats kom in de dorp zie ik vaak graven van kinderen of jonge mensen die op de weg zijn verongelukt. naast mijn broer ligt een kind die door de voorruit is gevlogen omdat simpelweg geen gordel droeg.
ik heb mijn rijbewijs in 82 na 3 uur les gehaald. maar ik was al op de weg met mijn scooter sinds 1980 en had veel gelezen ,dus het rijden in europa dat ik doe sinds 1985 was niet zo moeilijk. het is een kwestie van elkaar respecteren .
nu nog dat de verkeer op de griekse wegen veel minder is dan vroeger maak ik iedere keer iets mee waar ik moet denken ,dat kan alleen in griekenland.
Quote
#11
Ik denk dat Tzimis een goed punt heeft.
Respect naar je medemens op de weg is iets dat ontbreekt. Maar het volledig ontbreken van discipline in de maatschappij, in elke vorm, wordt nergens zo zichtbaar als op de openbare weg.

Ik heb voor mijn plezier het afgelopen weekeinde weer een mooi rit gemaakt door de bergen. Dit zijn toch niet de meest druk bereden wegen. Maar heb daar verkeerssituaties meegemaakt die je verstand te boven gaan. Het zijn toch veelal jonge mannen die zich de weg volkomen toe-eigenen en je in gevaarlijke verkeerssituaties brengen. Ons motto is; vooral niet reageren, uitwijken daar waar mogelijk of flink in de remmen.

Hier geldt op de weg nog het recht van de sterkste en daar hoort vaak dan ook een soort wagen bij. Veelal een pick-up truck. Ik berust er maar in en ben over de jaren dan ook meer defensief gaan rijden. Ik verwacht auto's in onoverzichtelijke bochten op mijn weghelft, want dat zien we regelmatig gebeuren. Komt er geen auto dan hebben we weer vrij baan, maar alert blijven is een must.

's Avonds laat en in de weekeinde ga we er standaard van uit dat het merendeel van de bestuurders een flinke hoeveelheid drank op heeft. We zien maar al te vaak na een feestje hoe de bestuurders in hun voertuig klimmen en op huis aan gaan. Natuurlijk gaan de beschonken mannen er van uit dat ze allemaal nog goed kunnen rijden. Wat zij zich niet realiseren is, dat de overige weggebruikers hun handen vol hebben aan het ontwijken van deze onverlaten.

Dit mag allemaal wel negatief klinken, maar het is wel de ervaring van tien jaar hier wonen en daarvoor zo'n 15 jaar vakantie vieren. Zonder stuur in hun handen zijn Grieken verschrikkelijk lieve en betrokken mensen. Dat mogen we niet vergeten en de vele doden hier op de wegen brengen veel verdriet. Het zijn veelal jonge mensen en daar zijn hele families kapot van.

Jongen mannen en verkeer zijn over de gehele wereld een gevaarlijke cocktail omdat ego's en testosteron hun beeld vertroebelen. In de Zuidelijke landen zijn die ego's en het testosteron gehalte net wat hoger dan in het Noorden. Tel daar wat drank bij op en wellicht wat vrouwelijk schoon en je hebt een dodelijke combinatie in het verkeer.

Rij en vrij voorzichtig.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#12
Volgens mij heb ik t hier al vaker geschreven maar politiecontrole zou toch ook een flink verschil maken. Zo gauw het negatieve gevolgen voor je portomonnee geeft leer je toch een les zou ik zeggen. Inderdaad zijn de jongeren veelal het meest gevaarlijk. Maar ik moet zeggen dat er hier in de bergen ook een paar
gepensioneerden rondkarren, in auto's met slechte verlichting, zonder rijbewijs? net alsof ze alleen, ok met hun geiten op de weg zijn, altijd parkeren in bochten, geen richting aangeven maar wel opeens ergens t weiland in karren om de geiten te voeren etc....ook levensgevaarlijk.

En wat te denken van alle missende verkeersborden ( of kapot, of zonder kleur, of achter een grote tak of zo of of...)
niet werkende verkeerslichten, glad asfalt, gaten in het asfalt, slecht verlichte wegen, berm die over de weg is gegroeid,
belijning op wegen die mist, geparkeerde auto's op bochten zodat je niet kunt zien of de weg vrij is en ga zo maar door...
Quote
#13
Inderdaad Nanny,
met een voldoende mate van politiecontrole op de wegen zou niet alleen de verkeersveiligheid gediend zijn, maar met de inkomsten uit de boetes kan zowat het overheidstekort worden weggewerkt. Zie wat er in Nederland nu gebeurd met de snelheidscontroles. Dat zijn aardige extra inkomsten voor de staat.

Met al dat geld kunnen bestuurders worden opgespoord die aanvullende rijopleiding moeten krijgen, wat dan weer werkgelegenheid oplevert. Met het overige geld uit de controle inkomsten worden wegen en bebording weer op pijl gebracht. Eigenlijk een zelfvoorzienend systeem, mist goed uitgevoerd.

Er mist echter een belangrijk schakel in dit geheel en dat is de overheidsdienst die hier allemaal op moet toezien. Ze zijn er al, maar om de een of andere reden functioneert het nog niet zoals het zou moeten.

Kortom, we kunnen nog verbeteren op sommige punten.
Maar los van dit alles is Griekenland een prima land om in te wonen.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#14
Gisteren hoorde ik via de griekse nieuwsberichten ( waar trouwens ook gemeld werd dat "de griekse chauffeur t niet zo goed doet" )
dat er zelfs geen geld is voor een "filmpje" in een flitsapparaat, verder ook geen geld voor benzine in politieautos, enz enz.
Ik heb ook zoiets van begin dan maar naast de deur, kunnen ze lopend naar toe, hier op Kos kun je daar al vele bekeuringen uitschrijven,
centen voor benizine en filmpjes komt dan vanzelf binnen.
Quote
#15
volgens een onderzoek van Zoover rijden de Italianen  nog slechter Confused

 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#16
Met drank op achter het stuur, telefoon aan het oor, inhalen op gevaarlijke plaatsen, te hard rijden, dat zie ik hier ook dagelijks om mij heen in de Nederlandse polder hoor.
Quote
#17
(11 April 2017, 13:04)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Met drank op achter het stuur, telefoon aan het oor, inhalen op gevaarlijke plaatsen, te hard rijden, dat zie ik hier ook dagelijks om mij heen in de Nederlandse polder hoor.

En in België, en....en.... Zouden er eigenlijk plaatsen zijn waar je het niet ziet?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#18
12  Nieuwe digitale flitscamera s , in Zeeland levert de staatskas iedere dag 17.000 euro op,
misschien iets voor de Griekse staatskas  Big Grin
Quote
#19
Het innen van verkeersboetes is ook een probleem. Vaak is een auto niet geregistreerd op een adres of men heeft geen adres/straatnaam,nummer. Het kan dan gebeuren dat een agent met een stapel bekeuringen het cafe instapt en de aanwezigen vraagt of men weet waar die en die woont. Altijd adres onbekend natuurlijk.
Quote
#20
Iets waar Grieken in het algemeen lak aan hebben zijn de wetten waarom zou je je auto niet parkeren op dat vrije plekje als is dat een zebra. Roken in een restaurant er mogen geen asbakken op de tafel staan dus nemen we een blikje of iets dergelijks dat is dan toch geen asbak.
En zo zijn er veel dingen die ze doen wat ze zelf goed vinden.
En waarom bekeuren, die mensen hebben net geld genoeg om de maand door te komen als daar nog boetes bovenop komen worden de gevangenissen wel heel erg vol omdat geld eenvoudigweg ontbreekt, dus een beetje kortzichtig om te denken dat daarmee de Staatskas wordt gevuld.
En laat de Grieken a.u.b. blijven wie ze zijn, daarom is Griekenland ''GRIEKENLAND'' zonder de beknellende wetten en de flitspalen van West-Europa, al blijft natuurlijk iedere dode of zwaar gewonde er een teveel.

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#21
"laat ze zijn wie ze zijn", maar waar heeft het hen gebracht ?
Quote
#22
Dick je hebt het mooi verwoord, wij moeten niet willen dat we alle regels van hier over willen brengen aan Griekenland. Zie wel dat er de laatste jaren op de weg van Kassandra naar Thessaloniki minder hard gereden wordt, wel in bijna alle auto's hebben ze hun mobiel in de hand.
Wat je schreef over de cafe's en restaurants over het roken ook dat is de charme van griekenland, hier zijn de restaurants om 8 uur uitgestorven en in de kroeg staan er meer buiten dan binnen.
Conclusie ik geniet van een Griekenland waar je niet gek wordt van regeltjes
Quote
#23
Het is helemaal niet waar dat er minder regels zijn in Griekenland. Ze worden alleen willekeurig gehandhaafd .Boete voor bellen in de auto is bijv.700 euro. Roken in kafenion wordt momenteel weer extra op gelet, boete voor eigenaar 1000-5000 euro, de roker betaalt 500 euro. De handhaving is echter het zwakke punt.
Quote
#24
Nu het toerisme in Griekenland enorm in de lift zit is het misschien toch wel
handig om iets aan het  gedrag van  sommige verkeershufters  te doen,
zodat de toeristen normaal kunnen rijden in hun huurauto of scooter
Quote
#25
Als de regels er zijn vind ik het ook logisch om ze te handhaven, en als daar niet op wordt toegezien, gebeurt dat gewoon niet.
En zeker zijn die regels en wetten er, met bijbehorende boetes.
Als je je er toch niet aan hoeft te houden kun je ze ook afschaffen. Je krijgt hier soms t idee dat je voor Jantje
met de korte achternaam je aan regels houd, wanneer je ziet wat er om je heen gebeurt.
Als iemand zonder helm wil rijden, of zonder gordel vind ik dat nog tot daar aan toe, omdat t alleen die persoon zelf in gevaar brengt.
Maar na een hele middag te hebben zitten ouzo pimpelen, en dan met een mobiel in de hand in de auto stappen,
is dan toch een ander geval.

En Toen ik hier 25 jaar geleden kwam werd er bekeurd, misschien niet zoveel als in NL, maar nu gebeurt er dus helemaal niks, wat bekeuren betreft.
Daar zit ook nog een middelmaat tussen, laten we tenminste weer terug gaan naar die middelmaat van 25 jaar terug.
Quote
#26
(12 April 2017, 08:39)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu het toerisme in Griekenland enorm in de lift zit is het misschien toch wel
handig om iets aan het  gedrag van  sommige verkeershufters  te doen,
zodat de toeristen normaal kunnen rijden in hun huurauto of scooter

De wijze waarop sommige toeristen rijden met hun scooters of huurauto doen ze zeker niet onder voor die verkeershufters.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#27
(12 April 2017, 11:18)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 April 2017, 08:39)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu het toerisme in Griekenland enorm in de lift zit is het misschien toch wel
handig om iets aan het  gedrag van  sommige verkeershufters  te doen,
zodat de toeristen normaal kunnen rijden in hun huurauto of scooter

De wijze waarop sommige toeristen rijden met hun scooters of huurauto doen ze zeker niet onder voor die verkeershufters.

Vorig jaar op Naxos staan 2 mensen voor een zebrapad te wachten, dus ik stop om deze mensen
door te laten, begint achter mij een Griek te toeteren schelden met zijn vuist te dreigen, schiet mij
met zijn auto voorbij volgas, gelukkig voor deze 2mensen werden ze niet geraakt door deze gek
in een auto zo groot die je hier zelden of nooit ziet Angry
Quote
#28
Zeker zijn er ook toeristen die levensgevaarlijk zijn op de weg,
misschien soms nog wel gevaarlijker, zijn ook nog in vakantiestemming( +alles kan en mag!)
ook hier zou ik weer boetes willen uitdelen...
Quote
#29
al is het makkelijk te zeggen dan het doen, toch vraag ik Metaxa volgende keer noteer de kenteken en ga naar de politiebureau en vraag een process voor deze terreur daad van die geitenboer.
Quote
#30
Nu rijd ik in een huurkoets met stickers er op, denk, dat dat scheelt. Natuurlijk verbaas ik mij ook aan bellende weggebruikers.
Ook op Evia een taxibestuurder met meer ouzo op dan ik en dan na een belletje wegrijden nadat hij bij de veerboot een klant opgepikt had..
Grieken op het terras er naast spraken er gelukkig schande van.
Quote
#31
Zag in de Griekse krant staan dat morgenavond het heilig vuur weer aankomt. Jaren geleden net na middernacht van zaterdag op zondag nog wel eens iemand zien rijden in zijn auto in Athene met 1 hand aan het stuur omdat hij in de andere hand zijn kaarsje met heilig vuur had. Ging niet zo snel want hij kon natuurlijk niet zo goed schakelen.

Cors
Quote
#32
Een kleine update van 7 tot 17 april.
Ik heb dit artikel door de vertaler gehaald.


GRIEKENLAND
Pasen bebloede de straten - 26 doden, 17 zwaargewonden
Lang was opnieuw de lijst van slachtoffers bij verkeersongevallen dit jaar met Pasen. Hoewel jong, modern nationale wegen waren in omloop, de percentages van het verkeer van de gegevens van het hoofdkantoor van de politie te zien zijn als ook Ze bleef hoog.

Moge vergeleken met de overeenkomstige periode vorig jaar werd verminderd, maar, zoals ze zeggen agenten functies die niet afnemen, aangezien zij gerekend.
Een jaar het hoogste percentage dodelijke ongelukken, ongeveer 75% -80%, zich in grote stedelijke centra, peri-stedelijke en landelijke wegen.

Wat blijkt uit de cijfers
Binnen tien dagen vanaf 7 april tot en met Tweede Paasdag 17 april waren er 333 verkeersongevallen. Van deze 26 waren fataal, 17 ernstig en 290 gering. Vorig jaar was er al 20 meer verkeer, waarvan 28 met dodelijke afloop, 35 ernstig en 290 lichte (evenveel als dit jaar).
Tijdens Pasen waren 443 mensen betrokken bij crashes. 26 van hen dodelijk gewond, 18 zwaargewonden en 399 lichter.
In 2016 namen ze 461 slachtoffers van verkeersongevallen, waarvan 31 doden werden teruggehaald, 40 zwaargewonden en 390 licht.
De oorzaken van ongevallen
Het is niet alleen veranderen, als ze zeggen dat de Griekse politie officieren zijn de oorzaken van ongevallen. Deze waren en zijn nog steeds: te hoge snelheid, het niet dragen van een helm, het niet dragen van een veiligheidsgordel, dronkenschap, mobiele telefoon, schending van rood licht, het verkeer in de tegenovergestelde richting, de onregelmatige inhalen, de abnormale manoeuvres, prioriteit overtreding , onvermogen om een kinderzitje en versleten banden te gebruiken.

Bron: iefimerida.gr
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#33
Dodental is intussen opgelopen tot 37 tot 23 april

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&DocID=1403265&srv=364

Cors


[Afbeelding: neakriti-news-image.aspx?Doc=1403264]
Quote
#34
Commentaar in Kathimerini

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Cors
Quote
#35
Maar al te vaak een combinatie van; ego, testosteron, drank en een flinke dosis overmoed.

Alleen jammer dat de veroorzaker, die voldoet aan de hierboven opgesomde criteria, vaak ook medeweggebruikers meesleept in zijn onkunde. Als zij weer thuiskomen na zo'n dollemansrit en verkondigen dat het "toch allemaal goed is gegaan" realiseren zij zich niet hoeveel mensen moeite hebben gedaan om ze te ontwijken. Domheid kun je nu eenmaal moeilijk bestrijden.

Laat onverlet dat de overheid hier geen vat op heeft en niet in staat is om de openbare weg veilig te krijgen. Een primaire taak van deze overheid.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grieken gevaarlijkste chauffeurs van Europa? Ger 35 4.704 07 January 2020, 20:23
Laatste bericht: Arthur
  De gevaarlijkste weg van Griekenland? Patrick 31 12.896 22 April 2017, 08:08
Laatste bericht: Vito
  Het verdriet van Europa vlagreco 7 5.207 14 March 2013, 22:06
Laatste bericht: messara
  Grieken zijn vossen/ zijn Grieken vossen? Wick 0 2.018 22 February 2012, 09:15
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)