Grieksegids nieuws     
De weg van Patras naar Piraeus
#1
Wij, wonende op kreta, hebben met onze camper er op 2 april jl vanaf Piraeus naar Patras gereden. Ze zijn heel hard bezig met de snelweg maar het stuk van Xylokastro naar Patras was nog niet klaar. Wel al tol betalen.
Tip¨ als U met de camper 1 nachtje in Xylokastro wilt overnachten, neem de afslag, op de hoek bij de koffieshop (goede koffie en gebak !) linksaf, een stukje verder  is een plek aan linkse kant vd weg, staat een oude caravan. 
Wij hebben daar al verschillende jaren 1 nachtje gestaan, even de weg oversteken en je kunt zwemmen.

Goede reis allemaal !
Quote
#2
Is inderdaad een prima plek, vorig jaar geweest voor een paar uurtjes onderweg naar Patras. Meestal echter verblijf ik paar uur in Selianitika .Direct aan het strand
Quote
#3
zwaaivlag
afgelopen woensdag over de bijna afgewerkte snelweg ! van Patras naar Piraeus gereden  en het was een verademing. Alle tolpoortjes zijn nog niet helemaal klaar en ook de bermen niet. Eindelijk na 13 jaar ergenis van onze zijde kun je nu relax rijden !
Quote
#4
Kan het alleen maar beamen. Ben 5 weken terug daar langs gereden en ga over een week terug naar Kreta. Is nu dus een fluitje van een cent.
Quote
#5
Komen jullie dan eerst in Patras toe met een boot of hoe zie ik jullie reisweg dan naar Kreta?
Quote
#6
Ja,met de boot van Ancona bijv. Naar patras.
Quote
#7
(09 July 2017, 12:54)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja,met de boot van Ancona bijv. Naar patras.

Een bewuste keuze (om de één of andere reden) om deze reisroute te nemen en niet langs het vaste land te rijden?
Quote
#8
Ja,ik bezoek graag Franse en Italiaanse steden/streken. De landen via de vastelandroute heb ik in de jaren tachtig veel bezocht,per motor en per kampeerauto.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Met de ferry van Piraeus naar Kastellorizo in 2006 Patrick 0 850 03 January 2020, 18:32
Laatste bericht: Patrick
  Reminder Minoan betr. Patras JohannesGR 0 990 12 June 2019, 12:51
Laatste bericht: JohannesGR
  Ferry ANC-Patras Do en Vr beeindigd? JohannesGR 2 1.501 18 July 2018, 10:25
Laatste bericht: Beems
  Trein Athene Patras Mir111 1 1.564 16 July 2018, 10:42
Laatste bericht: ostria
  Overnachting buurt van Patras Steph 3 2.230 19 April 2017, 23:14
Laatste bericht: Steph
  op weg naar Griekenland ostria 22 12.410 10 April 2016, 12:33
Laatste bericht: Vito
  Nieuwe rubriek: Op weg naar Griekenland oriste 23 26.886 02 June 2015, 08:30
Laatste bericht: Geni
  Nieuwe ferry-lijn Ravenna-Patras v.v. JohannesGR 1 2.175 13 December 2013, 15:03
Laatste bericht: Beems
  Triest-Patras v.v. van Minoan JohannesGR 13 8.958 12 March 2013, 22:26
Laatste bericht: iakovos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)