Geen container-terminal op Kreta !!!
#1
Beste mensen allemaal ik kreeg van vrienden uit Kreta een mailtje waaruit blijkt dat de Griekse regering andermaal de plannen voor het bouwen van een containerterminal nabij Timbaki uit de koelkast hebben gehaald met het mom dat ze dringend geld nodig hebben... Angry

Gelieve even de link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




te volgen en de petitie te willen tekenen aub, U zou ons en de hele (Griekse) Kretenzische gemeenschap hierdoor helpvol kunnen zijn.
THX
spandoek
:efch:
Quote
#2
Goed initiatief El Greco, ik heb de petitie inmiddels getekend, maar of het helpt Huh laten we het hopen. Ik ben bang dat de economische belangen ook heel zwaar wegen.

K-A
Quote
#3
Even een héél oud topic van me van onder het stof halen.

Heeft hier iemand nog nieuws over gehoord? Hebben ze de plannen weer terug in de koelkast gestopt? Blijkbaar wel. 
De oorspronkelijke link werkt niet meer maar Bruno Tersago heeft er destijds ook een artikel aan gewijd.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ik hoorde een poosje geleden dat ze aan het kijken zijn om de haven van Heraklion te verbouwen. Meeste activiteit is aan de noordkust dus Heraklion of Chania lijkt me sowieso een logischer plaats. 

Maar kijken of er ooit wat van komt. Tegenover de haven staat al jaren een bord dat daar het nieuwe gerechtsgebouw komt Big Grin

Cors
Quote
#5
Dat van die container terminal in Timbaki was weer een prachtig Grieks voorbeeld van hoe snel vullen de Chinezen mijn zakken voordat ik aftreed als minister.
In Herakion is plaats zat voor die anderhalve container die er per jaar aankomt, dat ze eerst maar eens zorgen dat het wegennet dat op sommige plaatsen nog uit de tijd van de neanderthalers stamt op orde hebben.     
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
(07 December 2020, 17:00)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik hoorde een poosje geleden dat ze aan het kijken zijn om de haven van Heraklion te verbouwen. Meeste activiteit is aan de noordkust dus Heraklion of Chania lijkt me sowieso een logischer plaats. 

Maar kijken of er ooit wat van komt. Tegenover de haven staat al jaren een bord dat daar het nieuwe gerechtsgebouw komt Big Grin

Cors

Heraklion dan want in Chania zie ik het nog zo direct niet gebeuren met die militaire activiteiten daar.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)