Grieksegids nieuws     
Monopoly op Santorini: Santopoly
#1
Het bij ons bekende bordspel 'Monopoly' heeft sinds kort een Griekse (Santorini) variant:

Santopoly

[Afbeelding: wb8kz9.jpg]

Leuk detail: kijk eens naar de vorm van de huisjes Smile

Meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Tegenover de saaie en bestaande spellen is dit wel een kleurrijke verfrissing.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Vooral het vakje "ga direct naar de ECB en ontvang 200 euro" (geintje)
Quote
#4
Dit is een klassiek voorbeeld van een geweldige marketing stunt voor een locatie. Hier snijdt het mes letterlijk aan twee kanten; je promoot het eiland en je product lift mee op een wereldbekende naam. In een woord....geweldig bedacht.

Een uitdaging voor het Griekse bureau voor toerisme om een Griekenland variant uit te brengen waar alle eilanden en het vasteland in zijn opgenomen. Je kunt het land op geen betere manier promoten dan spelenderwijs.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#5
Ik heb thuis nog het antieke spel lijkt mij leuk deze ook te hebbe en te spelen we hebben intussen wat ervating met aankoop en verkoop in griekenland. Ik neem aan dat het in de speelgoedzaken of jumbo te koop is?
wat aan en verkoop van huizen op kreta betreft is er wat asn de hand sinds 1-----8 januari 2017. In sommige regio kan het huis niet op je naam geregistreerd worden. Zal het ook bij rubriek huizen eens beschrijven. Ben net vethuisd en weer tetug op kreta dus druk gehad.
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#6
Santopoly is te koop in een aantal winkels op Santorini en via de website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)