Geia sas! :-)
#1
Hallo mede Griekenland liefhebbers.

Ik ben Suzanne, 25 jaar en GEK van Griekenland!!
Bij toeval kwam ik op dit forum en heb me maar meteen geregistreerd. Geweldig! Alleen maar kletsen over mijn favoriete land Heart

Ik ben 11 keer in Griekenland geweest. Meestal op Kreta, Agios Nikolaos. (mijn tante is met een griek getrouwd, wonen daar, neef en nicht). Maar afgelopen jaar dan toch ook maar eens naar het vaste land. Een Grieks meisje die ik van internet ken woont in Volos. Na een jaar op msn gekletst te hebben vroeg ze of ik haar eens wilde komen opzoeken. Dat heb ik afgelopen zomer ook gedaan. Samen zijn we ook nog een dagje naar Tessaloniki geweest en ze heeft me de prachtige omgeving van Volos laten zien Heart Na een weekje daar te zijn geweest had ik met een andere vriendin uit NL afgesproken in Athene te meeten en daar een paar dagen te blijven. Ook hier hebben wij ons opperbest vermaakt. Maar mijn hart ligt toch in Agios Nikolaos, Kreta, duuuss we vervolgden onze reis daarheen. Al vanaf de eerste keer dat ik er kwam voelde ik mij er thuis. Omdat ik er familie heb en er al een aantal jaar kom heb ik er ook veel vrienden. Altijd leuk om weer "thuis" te komen.
Natuurlijk wil ik nog meer van Griekenland zien, dus wie weet kunnen jullie mij overtuigen dat ik bepaalde plaatsen/eilanden toch echt MOET zien! Big Grin
Sorry dat mijn introductie al bijna is uitgelopen tot mijn levensverhaal....

Geia sas!!! filakia
Quote
#2
Welkom op dit forum Suzanne! Veel lees- en schrijfplezier hier.
Leuk dat Volos en omgeving (ik neem aan dat je Pilion bedoelt) je zo goed zijn bevallen. Wij komen net terug van een 14-daagse vakantie in Pilion (Afissos). Prachtige streek.Ook Volos moet je gezien hebben. Een erg aparte stad met al die rechte straatjes en een beregezellige boulevard bij de haven. Heb je Volos ook zien liggen vanaf Makrinitsa (het balkon van Pilion)?

Ger
Quote
#3
Hallo Ger!
Bedankt voor het welkom heten :)

Die vriendin van mij woont dus in Volos. We zijn een paar keer met bus of auto naar strandjes verderop geweest! Geen idee eigenlijk waar het precies was en hoe het daar heet. (ff spieken op haar facebook)!! Big Grin Volos was zeker apart. Erg leuk met de vele restaurantjes en cafeetjes.

ik bekeek net haar fotos op fb, en ze heeft de plaatsen eronder geschreven. Ik ben inderdaad in Afissos en Pilion geweest! Het mooiste strand dat ik tot nu toe heb gezien: Pelion-Mylopotamos Heart en zeer mooie omgeving!! ik was alleen maar fotos aan het maken tijdens de rit in de auto! :) Nee ik heb Volos niet zien liggen vanaf Makrinitsa, helaas!

Groetjes!
Suzanne


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote
#4
Makrinitsa ligt helemaal boven tegen de berg aan. Van daar uit heb je een riant uitzicht over de stad Volos. Toen wij er waren was het nogal heiïg maar op deze foto krijg je toch een idee van wat ik bedoel:

[Afbeelding: 1788.jpg]

(05 September 2010, 20:07)Suzanne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nee ik heb Volos niet zien liggen vanaf Makrinitsa, helaas!


En inderdaad, Mylopotamos is een prachtig strandje. Helaas waren er de dag dat wij er waren enorme golven. Er lag niemand op het strand en zelfs het poortje tussen de 2 stranden (ook te zien op jouw foto) was helemaal ondergestroomd. Op dezelfde plek waar jij je foto maakte ( bij die taverne) werden we zelfs nog nat. Kan je nagaan hoe hoog die golven waren.

[Afbeelding: 311webk.jpg]

Ger




Quote
#5
Dat ziet er erg mooi uit zeg , lijkt me uitstekend vertoeven in die omgeving Shy
djdakman's signatuur
Quote
#6
Zooo dat water komt bijna tot aan de lifeguard!
Toen ik er was waren er ook mega golven (vond ik). Het was lastig om het water in te gaan en uit te komen. De lifeguard (popi jopie in zn mini broekje Dodgy) zei al dat het wel meeviel, en dat de golven soms wel tot zijn hokkie komen. Jouw foto bewijst dit!! hahaha Had ik toch wel geluk die dag! Ik heb heerlijk kunnen genieten! Heart
Quote
#7
welkom hier vlaggetje.gif
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#8
Prachtige streek, Pilion! De bergen en de zee dicht bij de hand Rolleyes Mooie foto's, Ger! En welkom voor Suzanne greeksmiley2
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kalimera sas! Me lene Vicky :) Vicky 12 8.610 28 July 2017, 19:05
Laatste bericht: grek
  Geia Sou! Kluiven 7 4.479 09 December 2014, 17:37
Laatste bericht: grek
  Geia sas se olous Zouzouni 20 11.902 04 September 2012, 18:32
Laatste bericht: Zouzouni
  Hallo, kalos sas brika Frieda 13 8.340 23 March 2012, 21:06
Laatste bericht: TreinopStad

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)