Vlucht door Air Berlin geannulleerd
#1
Tot mijn grote verbazing wordt zojuist onze vlucht naar Corfu geannuleerd! Door Air Berlin! Wat een frustratie. Twee weken voor vertrek sturen ze een bericht dat de boeking is geannuleerd en daar kun je het dus mee doen......! Ik ben zo boos! Uit onderzoek op internet blijkt dat ik hier gewoon niets aan kan doen en dat een vliegtuigmaatschappij tot 2 weken voor vertrek de vlucht zonder enige uitleg of reden kan annuleren. En dan te weten dat we deze in november al geboekt hadden! Dat is mooi de laatste vlucht die ik ooit heb geboekt bij Air Berlin.....niet dat ze dat iets uitmaakt! Had altijd zo'n hoge pet op van deze Duitse luchtvaartmaatschappij, maar dat is inmiddels wel anders......
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Ja dat is een domper. Hoop dat je een nieuwe vlucht naar wens vindt.
Wij kregen vorige week een mail van Tinker taxi dat mijn rit niet doorging. 80 euries door de schoorsteen.
Lekkere handel die reiswereld.
Quote
#3
Echt kl... voor jullie.
Vorig jaar tijdens de staking lieten ze hun gasten ook al compleet in de steek. Inmiddels werken ze samen met TUI fly. Ook al zo'n club die regelmatig steken laat vallen.
Quote
#4
Dat is balen zeg!
In november geboekt en nu dan dit...
Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent.
Quote
#5
Bijzonder, want zoals ik in een ander topic al aangaf is al een tijdje bekend dat AirBerlin deze vluchten niet meer doet. Dat bericht wat ik quote was van januari dacht ik. Raar dat je toen niets gehoord hebt.
Quote
#6
de grote maatschappijen in de reisbranche veegt zijn voeten aan de klant. 4 jaar geleden ben ik ook in zak gezet door Sunweb Belgie, naderhand nooit meer met hen geboekt, zal ze leren, maar ja, dat zal hun een zorg wezen.
Quote
#7
Moet eerlijk zeggen dat ik zowel met Sunweb als TUI geen klachten heb. Nu hebben wij op dit reislustig forum natuurlijk meer kans om iets naars mee te maken.
Zo heb ik nooit vertraging met de trein. Heb er dan ook al 5 jaar niet in gezeten.
Quote
#8
Ryanair  retourtje Eindhoven naar Corfu iedere zaterdag vanaf 91 euro in Mei  en Juni

(06 May 2017, 10:37)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ryanair  retourtje Eindhoven naar Corfu iedere zaterdag vanaf 91 euro in Mei  en Juni
Van Dussldorf vliegt Ryanair iedere woensdag naar Corfu voor circa 120 euro retour
Quote
#9
Maar dan mag je niet meer dan handbagage meenemen, anders wordt het nog een duur ticket.
Quote
#10
(06 May 2017, 10:37)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ryanair  retourtje Eindhoven naar Corfu iedere zaterdag vanaf 91 euro in Mei  en Juni
Van Dussldorf vliegt Ryanair iedere woensdag naar Corfu voor circa 120 euro retour

Bij Ryanair zien ze mij NOOIT meer. 3 x een vlucht geboekt bij Ryanair. De eerste maal was er geen probleem. De 2de maal werd de vlucht geannuleerd toen we al op het vliegveld waren. En de 3de maal kwamen we bij vertrek (in Barcelona) 69 minuten voor vertrek bij de incheck balie. Resultaat: 70 Euro extra per persoon moeten betalen omdat we 1 minuut te laat waren.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
(06 May 2017, 09:20)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Moet eerlijk zeggen dat ik zowel met Sunweb als TUI geen klachten heb. Nu hebben wij op dit reislustig forum natuurlijk meer kans om iets naars mee te maken.
Zo heb ik nooit vertraging met de trein. Heb er dan ook al 5 jaar niet in gezeten.

Big Grin Big Grin Big Grin
Quote
#12
Een koffer inchecken bij ryanair is echt niet zo duur hoor en de tickets blijven dan nog steeds goedkoop.Wanneer je je te laat meldt voor de incheck moet je bijbetalen. Vervelend,maar staat duidelijk in de voorwaarden.
Quote
#13
(06 May 2017, 12:29)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een koffer inchecken bij ryanair is echt niet zo duur hoor en de tickets blijven dan nog steeds goedkoop.Wanneer je je te laat meldt voor de incheck moet je bijbetalen. Vervelend,maar staat duidelijk in de voorwaarden.

Het staat inderdaad in de voorwaarden. Zodoende was ik inderdaad in de fout gegaan. Wat me echter vooral tegen de borst stuitte was de manier waarop we aangesproken en behandeld werden. Precies alsof we criminelen waren. Net zoals de keer ervoor bij de 'last minute' annulatie van hun vlucht toen we te horen kregen: "Trek uw plan" op onze vraag hoe het nu verder moest.
Dus betaal ik liever iets meer bij andere maatschappijen waar men klantvriendelijker is. Alhoewel het soms goedkoper is dan Ryanair. Zo vliegen wij met Aegean binnen 2 weken van Brussel naar Athene en een maand later terug. Dat kost ons 399 Euro (ruimbagage inbegrepen). Bij Ryanair zou hetzelfde (vanaf Charleroi) 690 Euro kosten. Bijna 300 Euro verschil dus. Dat bedrag ga ik met plezier in Griekenland aan andere zaken spenderen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
Wij hebben met verschillende maatschappijen gevlogen, ook met Ryanair
nooit geen problemen gehad, alleen met Jet air wat mindere  ervaringen ,
de beste service is toch bij Aegean air, het nadeel is dan weer dat je bijna altijd
via Athene moet vliegen ,hopelijk geraakt Angeliki  op haar bestemming
Quote
#15
Dat is toch gek Patrick, ik kom op willekeurig gekozen data over twee weken op een bedrag van 230 euro Charleroi -Athene retour.De prijzen dus nogal eens op en neer.
Quote
#16
(06 May 2017, 14:10)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat is toch gek Patrick, ik kom op willekeurig gekozen data over twee weken op een bedrag van 230 euro Charleroi -Athene retour.De prijzen dus nogal eens op en neer.

Inderdaad, het loopt sterk uiteen. Is dat 230 Euro per persoon?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
Ja,pp
Quote
#18
Ah, dat verklaart het grote verschil. De prijzen die ik vermeldde was wat wij betalen bij Aegean en wat het zou kosten bij Ryanair voor 2 personen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
Inmiddels hebben we een nieuwe vlucht geboekt, met Condor. Wel de hoofdprijs betaald, maar goed....... dat was de meest gemakkelijke oplossing. We vliegen nu een half uurtje later en aangezien we meteen met de watertaxi naar Paxos vertrekken (die al geboekt is) was dit de beste optie. Met Ryanair vanaf Eindhoven was ook een (goedkopere) optie geweest, maar de vluchttijden vallen ongunstig voor ons en zo hoef ik niets om te boeken of te wijzigen. Ik blijf er boos over, maar laat het mijn vakantie in ieder geval niet bederven! Volgende keer beter zullen we maar zeggen.......
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#20
Fijne reis!
Quote
#21
Paxos is prachtig, geniet er van ,en vergeet Air Berlijn Rolleyes
Quote
#22
Fijne reis,geen Zagoria??????
Quote
#23
(06 May 2017, 19:58)juul schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Fijne reis,geen Zagoria??????

Haha.....nee, deze keer wil de Zagoria fan weer eens iets anders ontdekken.
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#24
@Angeliki

Het resultaat voor Air Berlin:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gezocht: iemand die met Air Berlin van Kavala of Thessaloniki naar Duitsland vliegt Jota 0 1.849 22 August 2012, 11:30
Laatste bericht: Jota
  Olympic weer in the "air" Ger 1 3.084 17 October 2009, 19:20
Laatste bericht: Sylvia

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)