Foto's toevoegen: nieuwe plugin
#1
Aangezien het toevoegen van foto's de laatste tijd via Tinypic erg moeilijk verloopt (ze zijn regelmatig offline en/of de upload werkt niet naar behoren) ben ik op zoek gegaan naar een andere, vergelijkbare plugin. De foto-hostingsite
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




biedt een vergelijkbare service als Tinypic. Je upload een foto via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, op de pagina die daarna verschijnt kies (kopiëer) je de optie 'Hotlink voor fora'. Klik hiervoor op het icoontje helemaal op het einde van de link. Vervolgens plak je de zojuist gekopiëerde link op de plek in je berichtje.

Daarnaast heb ik, om het nog eenvoudiger te maken, een extra plugin geïnstalleerd; je ziet 'm vanaf nu onder je tekstveld in je nieuwe bericht. Klik op de blauwe link (achter het 'P'-icoontje) met de tekst "Afbeelding aan bericht toevoegen'. De rest wijst zich vanzelf.

Ik laat beide plugins voorlopig naast elkaar lopen, mocht Tinypic het weer doen kunnen we die ook weer gebruiken. Misschien is de nieuwe PostImage-plugin helemaal zo gek nog niet. Laten we het de komende tijd even bekijken zou ik zeggen.

Veel plezier met het plaatsen van foto's  Wink
Quote
#2
Ik zie dat de TinyPic-Plugin het ook weer doet, dus die kan weer gebruikt worden Smile
Quote
#3
(13 June 2017, 20:04)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zie dat de TinyPic-Plugin het ook weer doet, dus die kan weer gebruikt worden Smile

Inderdaad, die deed het (ik denk) gisteren ook al weer.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Het kost vanuit Griekenland zowieso extra veel moeite om via een ipad verhalen te plaatsen, vaak krijg ik dan onduidelijk code's mee en ook de fotoos laden via de tab gaat niet om slaatvast........

Als in een verhaaltje geschreven heb dien ik dat te doen in word, dit plak in dan op de site en de fotoos gaan via Photobucket
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto's voor rubriek 'Foto van de week' Ger 3 4.940 16 April 2015, 15:47
Laatste bericht: Els Cuijpers

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)