Discussies: 18
Waarderingen:
0
Ik woon in: Mol
Ik ben momenteel in:

Milos is een gezellig eilandje. Niet toeristisch. Vele mooie zandstranden. Zit in mijn top 3 van griekse eilanden.
Discussies: 13
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Ik zal zeker verslag uitbrengen. Zeekayakken, boottocht naar Kimolos, fiets huren, wandelen, dorpjes
en natuurlijk de 'beroemde' strandjes bezoeken, het staat allemaal op mijn programma! In 8 dagen kan ik vast een heleboel doen en zien. Ik wil ook een boottocht maken naar Sifnos of Serifos maken.
Discussies: 13
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Dank je Patrick! Altijd nuttige informatie. Die ferryroutes en -tijden had ik ook gevonden.
Discussies: 29
Waarderingen:
4
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

ik ga dit jaar voor de vierde keer naar Milos en ben er nog steeds niet op uitgekeken( ik ga dit jaar via Santorini, iOS ,Folegandros en Sifnos naar toe).Het eiland is zodanig verschillend van landschap dat ik elke keer weer dingen tegen kom die ik de vorige keren niet heb gezien en de bevolking is zo gastvrij en aardig naar de bezoekers toe dat je bijna thuis bent als je er weer bent. culinair gezien staat het op hoog niveau en ook voor goede wijn kan je er terecht , het vulkanische landschap is fantastisch.
Discussies: 11
Waarderingen:
1
Ik woon in: Maastricht
Ik ben momenteel in:

We zouden graag volgend jaar Milos en Sifnos bezoeken (hebben 3 weken waarschijnlijk). Als we gaan, gaan we half mei. Is er dan nog wel een beetje groen/bloemen???? Of kun je het eiland vergelijken met Karpathos qua natuur in die periode mei/juni??