Dochter Will Smith geeft goede voorbeeld op Antipaxos
#1
Greek Gateway schreef:Award-winning actor Will Smith and his family paused their vacation when 17-year-old daughter Willow insisted on cleaning beaches on the island of Antipaxos.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Leuke geste, toch?
Quote
#2
Mooi, ik heb die fotos al aardig voorbij zien komen, nooit verkeerd.
Quote
#3
Leuk initiatief. Maar dit doen op veel plaatsen de de Grieken zelf ook al.
b.v. Op Karpathos worden diverse stranden en havens jaarlijks opgeruimd door vrijwilligers.
Overigens kan een strand al na één nacht weer vol liggen met plastic rommel.
Quote
#4
Dit is de buit uit de haven van Naxos stad

[video=youtube]http://[/video]
Quote
#5
En dit is na 6 dagen staken door de vuilnisophaaldiensten in Athene

[Afbeelding: spdamp.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
(25 June 2017, 13:42)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit is de buit uit de haven van Naxos stad

[video=youtube]http://[/video]


En vervolgens wordt het hier neergestort en waait met de eerste beste storm een groot gedeelde weer de zee in

[Afbeelding: 5rz85.png]
Quote
#7
[Afbeelding: 2uikhld.jpg]

Resultaat dagje opruimen in de haven van Pigadia afgelopen maand.
Quote
#8
(25 June 2017, 13:49)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En dit is na 6 dagen staken door de vuilnisophaaldiensten in Athene

[Afbeelding: spdamp.jpg]
Klopt, dat viel mij zondag ook op.
Quote
#9
Afaschuwelijk al dat vuil, wat zal dat stinken inmiddels en met die hogere temperaturen in het vooruitzicht wordt dat niet beter en het ongedierte ook niet... maarja heb toch wel enig sympathie voor de stakers ook..lastig.
Is dit alleen op het vaste land of ook op de eilanden?
Quote
#10
Helaas niet alleen in Athene, hierop Kos ook wat probleempjes. Hoe het precies opgelost wordt weet ik niet, maar bij mij
in het dorp valt tnog mee. Er wordt wel elke keer wat opgehaald, maar duidelijk minder vaak. In Kos stad schijnt wel dat
t iets erger is.
Quote
#11
De staking van de vuilnisophalers is deze namiddag beëindigd. In Athene zou men, per direct, beginnen met het ophalen van het vuilnis. En dat is wel nodig getuige deze foto.


[Afbeelding: 2j9il0.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Ik ben het het helemaal eens met de stakers, als ik lees hoe ze behandeld worden omdat het aantal ambtenaren ingekrompen moet worden door afspraken met de Europese Unie en het Internationaal Monetair Fonds, kunnen ze beter die luie donders bij de overheid eruit gooien in plaats van deze in mijn ogen hard werkende mannen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
(30 June 2017, 11:39)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben het het helemaal eens met de stakers, als ik lees hoe ze behandeld worden omdat het aantal ambtenaren ingekrompen moet worden door afspraken met de Europese Unie en het Internationaal Monetair Fonds, kunnen ze beter die luie donders bij de overheid eruit gooien in plaats van deze in mijn ogen hard werkende mannen.

En die hard werkende vuilnismannen doen dat voor 600 Euro/maand!!!! Maar de Eurogroup/Troika will dat de Griekse regering daar nog iets afdoet (als onderdeel van de te nemen maatregelen in de bailout overeenkomst).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Een goede kruiwagen in Griekenland Arthur 4 807 27 November 2021, 15:59
Laatste bericht: Cretenzer
  Toekomst KLM-dochter Transavia ’zorgwekkend’. Buurman 20 3.093 21 August 2020, 16:45
Laatste bericht: metaxa
  NL-Koninklijk paar geeft goede voorbeeld Ger 3 2.598 15 July 2016, 19:09
Laatste bericht: Arthur
  Toerisme Griekenland 2016: Goede vooruitzichten Ger 33 17.301 19 April 2016, 16:51
Laatste bericht: Marieke
  Gaat het dan toch langzaam de goede richting op??? Damiaatje 18 11.410 09 May 2013, 23:12
Laatste bericht: messara

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)