Grieks leren in Vlaanderen/Nederland
#1
Al googelend kom ik steeds weer dezelfde vraag tegen:

Waar kan ik Grieks leren in Nederland of Vlaanderen ?

Dat bracht me op het idee om deze topic te openen waar uiteindelijk een kompleet overzicht van mogelijkheden t.a.v. het leren van de Griekse taal zou kunnen verschijnen.

Dus weet jij waar -en in welke regio- men Grieks zou kunnen leren danwel z'n Grieks weer eens wat zou kunnen upgraden laat het hier weten. Ook links naar instellingen of particulieren die de mogelijkheid bieden zijn welkom. Ik zal ze tevens vermelden in de "Griekse taal"-rubriek op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van dit forum.

Alvast :efch1:

Ger





Quote
#2
in Nederland
Bij verschillende volksuniversiteiten wordt de cursus Grieks aangeboden.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Haarlem
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Amsterdam
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Utrecht
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Rotterdam
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Den Haag
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arnhem
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gouda
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Amstelveen

1 les in de week. Aantal lessen hangt af van de universiteit. Varierend van 22, 24 tot 26 lessen.
Boeken koop je meestal de eerste les bij de docent.

in Vlaanderen:
Stedelijk centrum voor volwassenenonderwijs
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&BoomID=B1&KnooppuntID=K50&KnoopOpen=True&LG=
Katholieke universiteit Leuven
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Provinciaal centrum voor volwassenenonderwijs Hasselt
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Prive lessen in Antwerpen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Ik heb ook nog een website gevonden waarop nog veel meer Volksuniversiteiten staan. De meeste links doen het niet, maar dan kun je sowieso zien of er bij u in de buurt een volksuniversiteit is, en via google zoeken op: volksuniversiteit + plaatsnaam. Dan kom je wel op de juiste website terecht. De cursus staat als Grieks of Nieuw Grieks op de websites. Dit verschilt nogal.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ik heb de eerste lessen gekregen in St Niklaas in de Broederschool. De cursus Grieks wordt daar in avondlessen gegeven door LBC.
Lesgeld zou dit jaar 120 € zijn, lessen van 7 sept 2010 tot 24 mei 2011.
Adres: Kroonmolenstraat 4 te 9100 St Niklaas.
Ik weet niet hoeveel jaren je er nu kan volgen maar toen ik er was, was het 2 jaar.

Ook Syntra in St Niklaas geeft taallessen Grieks maar daar heb ik geen gegevens over.

Nu volg ik al een aantal jaren les (conversatieles) in het Grieks Huis in Antwerpen.
Hier kan je 4 jaren Grieks volgen en nadien nog een jaar conversatiecursus.
De conversatieles kan je wel meer dan één keer volgen. Hoeveel het lesgeld dit jaar bedraagt weet ik nog niet, dit zal bekend gemaakt worden bij het begin van de les ergens eind september.
Grieks Huis - Vlasmarkt 28 - 2000 Antwerpen

Quote
#4
Ik heb de volksuniversiteit in Amsterdam gedaan. En volg nu conversatie les, vertalen en grammatica bij de leraar (een Griek uit de Mani) thuis. Hij heeft verschillende groepen, van beginners tot gevorderden.
Ik weet niet of ik zijn naam mag noemen hier. Is dat reclame ??
groetjes

En wie kan voor mij vertalen Βάλανε με το νου σου να με καθρίσουνε ??

groetjes
Quote
#5
καλησπέρα σας!

ik heb gedurende 4 jaar "δημοτική ofwel νέα ελληνικά" kunnen volgen in het GRIEKSE HUIS te Antwerpen (uitvalsbasis van de Griekse gemeenschap in Antwerpen).

Het lessenpakket kan je op de hieronder vermelde link vinden. Je krijgt er op een ongedwongen manier les in de Griekse taal door zeer gemotiveerde lesgevers (dank u Nikki en Robbie). Niet het strakke school regime maar goed doordacht met mogelijkheid tot eigen inbreng onderwijs.
Let wel, er wordt van je verwacht dat je niet alleen in de les meewerkt, maar ook thuis en in je vrije tijd inspanningen levert. Men gaat er je handje niet vasthouden maar verwacht dat je volwassen en vooral gemotiveerd genoeg bent om Grieks te willen leren. Tot op heden heb ik mij deze lessen niet beklaagt, in tegendeel, ze hebben mij tijdens mijn vakanties in Griekenland enorm geholpen.
Steed opnieuw hoor ik "Από που είσαι; kai mιλάς ελληνικά; μπράβο!" (vanwaar ben je? en je spreekt Grieks? Bravo) en het opent er heel wat deuren waardoor je het echte Griekenland leert kennen.
Let wel, na de aangeleerde basis is het aan jezelf om met de Griekse taal in contact te blijven (ik doe het via muziek, boeken en films als ik niet in Griekenland ben).

Link lessenpakkket Greiks huis:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&sc=documents&Bsrc=Docmail&Bpub=SDX.Docs
Quote
#6
(13 August 2011, 20:38)rhodos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




καλησπέρα σας!

ik heb gedurende 4 jaar "δημοτική ofwel νέα ελληνικά" kunnen volgen in het GRIEKSE HUIS te Antwerpen (uitvalsbasis van de Griekse gemeenschap in Antwerpen).

Het lessenpakket kan je op de hieronder vermelde link vinden. Je krijgt er op een ongedwongen manier les in de Griekse taal door zeer gemotiveerde lesgevers (dank u Nikki en Robbie). Niet het strakke school regime maar goed doordacht met mogelijkheid tot eigen inbreng onderwijs.
Let wel, er wordt van je verwacht dat je niet alleen in de les meewerkt, maar ook thuis en in je vrije tijd inspanningen levert. Men gaat er je handje niet vasthouden maar verwacht dat je volwassen en vooral gemotiveerd genoeg bent om Grieks te willen leren. Tot op heden heb ik mij deze lessen niet beklaagt, in tegendeel, ze hebben mij tijdens mijn vakanties in Griekenland enorm geholpen.
Steed opnieuw hoor ik "Από που είσαι; kai mιλάς ελληνικά; μπράβο!" (vanwaar ben je? en je spreekt Grieks? Bravo) en het opent er heel wat deuren waardoor je het echte Griekenland leert kennen.
Let wel, na de aangeleerde basis is het aan jezelf om met de Griekse taal in contact te blijven (ik doe het via muziek, boeken en films als ik niet in Griekenland ben).

Link lessenpakkket Greiks huis:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&sc=documents&Bsrc=Docmail&Bpub=SDX.Docs

Geeft Nikki er nu nog altijd les? 3jaar geleden een jaartje bij haar gevolgd maar jammer genoeg hebben we er een einde aangesteld door 1°) tijdsgebrek wegens beroepswerkzaamhedenen 2°) moeilijkheidsgraad in combi met de eigentijd die men er zou moeten insteken. Jammer nog altijd spijt van dat we niet doorgezet hebben.

Nota: vroeger (en misschien nu nog) was er een mogelijkheid om in het "dakhuus" van Brasschaat Grieks te volgen.

Quote
#7
El Grecco, tot vorig jaar nog wel, Nikki legt de basis voor de eerste 2 jaar en Robbie voor de volgende twee. Vorig jaar waren er problemen om iemand te vinden voor de conversatieklas (besparingen vanuit Griekenland). Er werd een alternatief gegeven op zaterdag, maar dat kwam me niet uit. Nu kan ik jammer niet meer gaan wegens te druk. Al bij al waren de 4 jaar die ik er heb gevolgd zeker geen weggesmeten geld of moeite. Ik pluk er elke vakantie de vruchten van.

Zoals je weet kan je altijd gratis enkele proeflessen volgen om dan te beslissen of je wil doorgaan.

Groeten

Rhodos
[Afbeelding: 23kvtkg.gif]
Quote
#8
Ook 4 jaar Grieks gevolgd in "Grieks huis Antwerpen" en zoals Rhodos schrijft, loont het zeker de moeite. Het huiswerk vraagt wel wat opoffering van vrije tijd, maar achteraf draag je hiervan de vruchten. De lessen worden op een educatieve manier gegeven door Nikki en Robby. Grieks leren vraagt tijd maar waar een wil is, is een weg!
Quote
#9
Iemand ervaring met de Volksuniversiteit in Den Haag?
Quote
#10
(16 August 2011, 08:41)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Iemand ervaring met de Volksuniversiteit in Den Haag?

Ja, ik! Met ingang van het nieuwe schooljaar Nieuwgrieks 8. Wat wil je weten?
Quote
#11
Nou hoe het bevalt; het niveau en of er veel geoefend wordt met spreken
Quote
#12
Mij bevalt het erg goed. We hebben les van Petra Mens. Weet niet welk niveau je hebt, maar je kunt altijd even via haar website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




contact met haar opnemen. Of er veel in de klas gesproken wordt scheelt natuurlijk per niveau. Ik ga met veel plezier naar de lessen en met mij ook de anderen in mijn klas. We zijn met een zeer trouwe groep die al een aantal jaar les van Petra heeft dus dat zegt wel iets denk ik.
Quote
#13
Zitter er hier nog leden op het forum die lessen hebben gevolgd in het "Grieks huis"? Misschien kennen we elkaar van in de cafetaria?
Quote
#14
Ik volgde 3 jaar Griekse les bij de Griekse Vereniging Utrecht, daarna ben ik een jaar of 3 prive met de docent verdergegaan. Is beide goed bevallen, vooral de prive lessen omdat je het tempo dan zelf bepaalt.
Nu zoek ik prive lessen in de buurt van Zaltbommel, Den Bosch. Iemand een idee? Vooral conversatie.
Quote
#15
Hoi,

Ook ik heb les van Petra Mens in Den Haag (dit jaar voor het 3e jaar). Het is heel ongedwongen en verbazend wat je er van opsteekt.

Je denkt dat het nooit wat gaat worden, maar als je uiteindelijk op vakantie bent, kun je opeens goed uit de voeten.

Ik vind het echt een aanrader.

Gr. Natalie
Quote
#16
(17 August 2011, 08:37)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zitter er hier nog leden op het forum die lessen hebben gevolgd in het "Grieks huis"? Misschien kennen we elkaar van in de cafetaria?
Ik heb tot vorig jaar les (conversatieklas) gevolgd in het Grieks Huis. Eerst van Ioannis en nadien van Christos.
Quote
#17
Is er in de regio Maastricht een mogelijkheid om Grieks te leren? Conversatie grieks?
Quote
#18
Gertie
Er is in Hasselt het Provinciaal Centrum Volwassenen Onderwijs met een grote afdeling Moderne Talen. Daar wordt door "onze" Joke al jarenlang Griekse les gegeven voor beginners, gevorderden en ver-gevorderden 1x per week anderhalf uur met wat huiswerk. Dat is een mix van praten, lezen en grammatica. En examen. €120 per jaar; korting voor 60plussers. Degelijk onderwijs naar Vlaams model. Ook worden er een paar keer per jaar activiteiten georganiseerd. Wij hebben er erg veel leuke contacten aan over gehouden en zelfs vrienden waardoor wij ons huis op Samos hebben kunnen realiseren.
Wil je echt alleen maar converseren dan zou je je aan kunnen sluiten bij de praatclubjes van de Griekse gemeenschap in Houthalen. Ik denk dat je dan alleen al wel een redelijke basiskennis van het Grieks moet hebben. Weet niet hoeveel dat kost.
De Volksuniversiteiten in Nederlands Limburg geven geen Griekse les (meer).
Quote
#19
Hoi, heeft er iemand toevallig ook Grieks gevolgd in de buurt van Leiden? Of beter nog; een gratis cursus op internet? Ik zeg beter, terwijl ik heus wel snap dat een échte conversatieles natuurlijk absoluut beter is...maar in het kader van 'ook nog daadwerkelijk op vakantie naar Griekenland kunnen' is gratis in mijn geval beter Smile.
Ik wil zó graag terug naar Griekenland en ik doe wel mijn best om de taal te spreken als ik daar ben maar veel verder dan wat beleefdheidsfrases ben ik nog niet gekomen. En als je de taal spreekt, leer je zo veel beter een land kennen.

Hartelijk dank alvast voor evt tips Smile
Bruis's signatuur Voor als het eens echt luxe mag zijn
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#20
@Bruis,

Petra Mens komt uit de bollenstreek dus dat is niet ver kijk even op haar site "Dàt is Grieks voor mij" en ook ik geloof dat je ook op de Volks universiteit Leiden lessen kunt volgen.

Gr. Natalie
Quote
#21
Els, Bedankt voor je tip. Ik ga de komende tijd eens informeren bij instituut in Hasselt. Dat instituut heet dat Syntra?
Quote
#22
Gertie google PCVO en "moderne talen" en Hasselt dan vind je het
Quote
#23
Grieks leren? Dat kan in het

PCVO Moderne Talen in Hasselt (Limburg, België)

Er zijn 4 niveaus, de beginnersgroep is op woensdagavond.
Op zaterdag 8 september 2012 is er een opendeurdag.

Meer info vind je op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





OF
modernetalen@limburg.be
Quote
#24
Hallo, voor mensen die interesse hebben; ik heb een adres in Zuid-Limburg.Het is een Griekse mevrouw die zowel Griekse kookworkshops als Griekse taalles geeft.IK heb zelf al twee jaar les van haar, en vindt haar manier van lesgeven zeer prettig.Bij interesse kan men een pb sturen.
Quote
#25
De Griekse Vereniging Eindhoven geeft ook Griekse taalles. Hoewel de nadruk op conversatie ligt, wordt ook aandacht geschonken aan grammatica, lezen en schrijven. Bij voldoende belangstelling kan er een beginnerscursus worden opgestart. De lessen zijn niet alleen leerzaam maar ook gezellig, en menige vriendschap is hieruit al ontstaan. Belangstellenden dienen er echter wel rekening mee te houden dat het geen eenvoudige taal om te leren is, en dat je na een jaartje les echt nog geen conversatie kunt voeren. Voor de doorbijters dus de link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




!
Quote
#26
(15 August 2011, 20:56)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='rhodos' pid='6786' dateline='1313260687']
καλησπέρα σας!


Link lessenpakkket Greiks huis:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&sc=documents&Bsrc=Docmail&Bpub=SDX.Docs

Heu, die link werkt niet?
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#27
(17 August 2011, 09:21)teepeee schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik volgde 3 jaar Griekse les bij de Griekse Vereniging Utrecht, daarna ben ik een jaar of 3 prive met de docent verdergegaan. Is beide goed bevallen, vooral de prive lessen omdat je het tempo dan zelf bepaalt.
Nu zoek ik prive lessen in de buurt van Zaltbommel, Den Bosch. Iemand een idee? Vooral conversatie.

Ik ken een griek die privelessen geeft in Heeswijk Dinther (vlakbij Den Bosch). Hij geeft ook les op de universiteit. Stuur me even een PB als je met hem in contact wil komen.

(17 August 2011, 09:21)teepeee schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik volgde 3 jaar Griekse les bij de Griekse Vereniging Utrecht, daarna ben ik een jaar of 3 prive met de docent verdergegaan. Is beide goed bevallen, vooral de prive lessen omdat je het tempo dan zelf bepaalt.
Nu zoek ik prive lessen in de buurt van Zaltbommel, Den Bosch. Iemand een idee? Vooral conversatie.

Ik ken een griek die privelessen geeft in Heeswijk Dinther (vlakbij Den Bosch). Hij geeft ook les op de universiteit. Stuur me even een PB als je met hem in contact wil komen.

(17 August 2011, 09:21)teepeee schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik volgde 3 jaar Griekse les bij de Griekse Vereniging Utrecht, daarna ben ik een jaar of 3 prive met de docent verdergegaan. Is beide goed bevallen, vooral de prive lessen omdat je het tempo dan zelf bepaalt.
Nu zoek ik prive lessen in de buurt van Zaltbommel, Den Bosch. Iemand een idee? Vooral conversatie.

Ik ken een griek die privelessen geeft in Heeswijk Dinther (vlakbij Den Bosch). Hij geeft ook les op de universiteit. Stuur me even een PB als je met hem in contact wil komen.
Quote
#28
(25 August 2012, 21:42)Bob Rempetis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(15 August 2011, 20:56)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='rhodos' pid='6786' dateline='1313260687']
καλησπέρα σας!


Link lessenpakkket Greiks huis:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&sc=documents&Bsrc=Docmail&Bpub=SDX.Docs

Heu, die link werkt niet?


Komt niet van mij maar van Rhodos,Angel inderdaad link werkt niet meer.
Quote
#29
Ik zoek iemand in de omgeving Bergen op Zoom/Roosendaal die prive les Grieks wil geven, voornamelijk conversatie.
Quote
#30
In Antwerpen kan je Grieks leren in avondschool bij Lessius:
Nieuwgrieks 1
Nieuwgrieks 2
Nieuwgrieks 3
Nieuwgrieks 4

Lessen worden gegeven door Robby Maes en Ioannis Georgakopoulos.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






@Bob Rempetis, of andere West-Vlamingen, weet iemand van jullie waar er Griekse les gegeven wordt in West-Vlaanderen? Het mag eventueel ook in het noorden van Frankrijk zijn.
Ik heb weet van Brugge maar dat is te ver voor mij. Ik heb nog les gevolgd in Antwerpen maar wij zijn net verhuisd naar St Idesbald.
Quote
#31
(23 September 2012, 19:04)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In Antwerpen kan je Grieks leren in avondschool bij Lessius:
Nieuwgrieks 1
Nieuwgrieks 2
Nieuwgrieks 3
Nieuwgrieks 4

Lessen worden gegeven door Robby Maes en Ioannis Georgakopoulos.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






@Bob Rempetis, of andere West-Vlamingen, weet iemand van jullie waar er Griekse les gegeven wordt in West-Vlaanderen? Het mag eventueel ook in het noorden van Frankrijk zijn.
Ik heb weet van Brugge maar dat is te ver voor mij. Ik heb nog les gevolgd in Antwerpen maar wij zijn net verhuisd naar St Idesbald.

Zelf heb ik les gevolgd in het CVO te Brugge, maar ze doen dit ook in Gent.

Verder heb ik geen weet van lessen in West-Vlaanderen.
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#32
Onderstaand mailtje ontving ik van Dhr. A. Velios. Ik plaats het het hier maar even namens hem.

Ger

Multiquote:Beste,
Ik ben niet "specialist" met de nieuwe technologieën, en hiervoor graag u help. Ik ben docent Grieks met een grote ervaring en geef meestal privé lessen in Antwerpen.
Is het mogelijk om mijn korte boodschap te plaatsen?

mvg
Lector Andreas Velios
T.Mechanical Engineer

Frans Birontlaan 65
B - 2600 Berchem - Antwerpen
Belgium

email: avelios@hotmail.com

Tel: 0032 3 2 81 08 86
Mob: 0032 49 49 35 855

Mob: (ONLY SMS) 0030 699 850 8300

Όποιος θέλει να μάθει ελληνικά στην Αμβέρσα από Έλληνα καθηγητή με 37 χρόνια εμπειρία, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου
Quote
#33
Ευχαριστώ πολύ
Quote
#34
Ik heb ook nog in Zuid-Limburg een adres(overdag of in de avond). Voor liefhebbers;ff een pb-tje sturen!
Quote
#35
heeft iemand mischien ook een adres in zeeland (nederland)
Quote
#36
Nieuwgrieks in Leuven of via Skype:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#37
Goedendag iedereen,

Als reactie op deze discussie wil ik mij graag even voorstellen aan u allen. Mijn naam is Kosmas Navrouzoglou en ik geef privé cursussen Grieks of in bescheiden groep van maximaal 4 personen, aan een ieder in de omgeving van Den Haag en omstreken!

Bent u nieuwsgierig of geïnteresseerd? Bezoek dan mijn website:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Met vriendelijke groet,

Kosmas
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Succesplanner Grieks leren Karidiès 0 250 27 February 2024, 16:53
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren in Griekenland (Epidavros) Karidiès 0 604 27 July 2023, 07:36
Laatste bericht: Karidiès
  Grieks leren in Epidavros Karidiès 0 1.190 27 August 2022, 13:25
Laatste bericht: Karidiès
  Stappenplan en routekaart Grieks leren Karidiès 0 1.112 22 May 2021, 07:21
Laatste bericht: Karidiès
  Waarom zou ik Grieks leren? petra mens-omtzigt 0 1.021 28 March 2021, 08:18
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Grieks leren lezen en uitspreken (cursus) Karidiès 6 3.216 02 January 2020, 15:14
Laatste bericht: Markos
  Grieks leren spreken en verstaan petra mens-omtzigt 0 1.111 14 July 2019, 08:24
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Altijd al Grieks willen leren, maar je weet niet hoe? petra mens-omtzigt 0 1.717 12 May 2019, 14:05
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Grieks leren van Obelix Karidiès 7 3.463 22 March 2019, 08:21
Laatste bericht: Wim M
  Grieks leren met liedjes Karidiès 0 1.541 26 January 2019, 14:46
Laatste bericht: Karidiès

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)