Of the road motor huren
#1
Wij gaan eind augustus naar Kreta en verblijven 3 weken in Agios Nikolaos in deze periode willen wij een of the road motor huren. 
Met deze motor van minimaal 250 en bij voorkeur 660 cc willen wij het eiland gaan verkennen. 
Aan de forumleden wil ik de volgende vraag dan ook stellen wie heeft er goede ervaring met een motorverhuurder die dergelijke motoren verhuurd? 

Groeten, Ernst
Quote
#2
Dit is niet de grootste, maar wel de betrouwbaarste, de beste en de goedkoopste, alleen jammer dat hij geen offroaders boven de 250 cc.heeft.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





     
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Arthur, bedankt voor de tip, ik heb zelf ook al een beetje rondgekeken. 
Ik kwam het verhuurbedrijf Euro driver tegen zij hebben wel meer keus in of the road motoren, ook de Yamaha XT 660.
Weet je toevallig hoe dit bedrijf staat aangeschreven? 

Groeten, Ernst
Quote
#4
Geen flauw idee, ik weet niet wat je van plan bent en hoe zwaar je bent, maar als ik de prijzen zie is de huur bij Euro driver voor 1 week ongeveer net zo duur als voor 3 weken bij Stathis.  
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Ik zou niet te zwaar doen. 250 cc is zat om overal te komen waar je wilt. Kreta heeft een slechte naam mbt het verkeer en de slachtoffers. Ieder jaar sterven er 10 tallen motorrijders. Ik woon op Kreta, heb meer dan veertig jaar motor gereden, maar ben er vorig jaar mee gestopt. Het wordt mij te link om op Kreta te rijden.
Quote
#7
Het heeft niets met gewicht te maken, we vinden een Yamaha XT 660 fijn rijden en hij zit goed,  ook op langere ritten. 
We hebben goede ervaringen met een dergelijke motor en rijden in 3 weken meestal rond de 1500 km. 
Dus dan is een fijn rijdende motor met een goede zit heel prettig. 
Ik heb via de mail contact gehad met Euro driver en zij reageerde vrij snel, ik zou voor € 659, - een XT 660 kunnen huren, voor 3 weken. 

Vandaar dat ik benieuwd was of je iets van deze verhuurder wist. 

Groeten, Ernst

Bedankt John, ik vond het mailcontact met Euro driver ook netjes en snel. 
Ook was de prijs voor 3 weken niet echt verkeerd. 
Gezien de referenties maakt het de beslissing makkelijker. 

Groeten, Ernst
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Brommer/motor rijden Met rijbewijs B chris 15 2.056 27 September 2020, 18:17
Laatste bericht: El Greco
  Motor huren op Kefalonia Ernst 0 1.498 29 April 2016, 11:49
Laatste bericht: Ernst

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)