22 July 2017, 17:20
Een tijdje geleden had ik nog twee eendenborsten in de vriezer liggen. Daar moest natuurlijk nog wat mee gedaan worden. Nu hadden we in Griekenland wel eens meer eendenborst gegeten, maar ik had nooit echt een recept opgeschreven. de smaak stond me wel nog bij 
Dit recept is daarom een licht aangepast recept uit het boek "Mijn Griekse Keuken" van Efgenia Karampatakis. Voor diegenen die graag Grieks koken echt een aanrader om aan te schaffen! Zoals gezegd, lichtjes aangepast en goed gekeurd door het thuisfront
Aangezien de vijgen al een tijdje verkrijgbaar zijn (Mijn boom zit er ook dit jaar weer barstenvol mee! Denkt waarschijnlijk dat hij nog in Griekse grond staat
) hierbij het recept! Mocht je geen vijgen kunnen krijgen, heeft onze grootgrutter uit Zaandam ook ready to eat vigs in het assortiment die goed bruikbaar zijn. En laat je niet verleiden om port ipv Mavrodaphne te gebruiken
Geeft echt een andere smaakbeleving!
Lekker met skordalia en briam!
Kali Orexi!

Dit recept is daarom een licht aangepast recept uit het boek "Mijn Griekse Keuken" van Efgenia Karampatakis. Voor diegenen die graag Grieks koken echt een aanrader om aan te schaffen! Zoals gezegd, lichtjes aangepast en goed gekeurd door het thuisfront

Aangezien de vijgen al een tijdje verkrijgbaar zijn (Mijn boom zit er ook dit jaar weer barstenvol mee! Denkt waarschijnlijk dat hij nog in Griekse grond staat

Lekker met skordalia en briam!
Kali Orexi!