Eilandhoppen in Griekenland vanavond op tv
#1
Vanavond op RTL5:
RTL Travel
Een van de onderwerpen is eilandhoppen in Griekenland.
Het begint om 19.28 uur.
Quote
#2
Ik heb toch zo de bedenkingen over de prijzen die in dat filmpje getoond worden
taxie vliegveld naar de haven 3  Euro ,daar hebben wij 55 Euro voor betaald
 met de bleu star van Paros naar Naxos  6 Euro is 14.39 euro
kamer met dubbel en enkelbed en airco voor 15 euro ????
Quote
#3
(23 July 2017, 15:53)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb toch zo de bedenkingen over de prijzen die in dat filmpje getoond worden
taxie vliegveld naar de haven 3  Euro ,daar hebben wij 55 Euro voor betaald
 met de bleu star van Paros naar Naxos  6 Euro is 14.39 euro
kamer met dubbel en enkelbed en airco voor 15 euro ????

Paros naar Naxos (of omgekeerd) is inderdaad 6 Euro maar dan enkel met de Artemis van Hellenic Seaways.

En een kamer voor 3 personen mét airco voor 15 Euro? Dat zal wel zeker niet tussen April/Mei en Oktober geweest zijn. Hoewel wij vorig jaar in September op Fourni ook wel een studio hadden voor 18 Euro. De airco was gratis met de wind die er stond. Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Nou Metaxa, doe er je voordeel mee. Je reisgenoot met draaiende camera het hotel in laten lopen.
Verder geloof ik die popi reisprogramma`s wel. Allemaal nep. Gaat om de reclame die ze er omheen verkopen.
Quote
#5
RTL Travel werd uitgezonden tussen 2001 en 2009. De aflevering over eilandhoppen in Griekenland kwam uit seizoen 5, dat verklaart dus al heel wat over de genoemde prijzen lijkt me. :) RTL (en andere commerciële zenders) grossiert in herhalingen van herhalingen, want lekker goedkoop. Dat de informatie inmiddels achterhaald is, ze worst wezen.
Quote
#6
(23 July 2017, 17:06)Natascha schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




RTL Travel werd uitgezonden tussen 2001 en 2009. De aflevering over eilandhoppen in Griekenland kwam uit seizoen 5, dat verklaart dus al heel wat over de genoemde prijzen lijkt me.  :)

Dat verklaart inderdaad al heel wat.

Is dat dan geen misleidend programma? Tenzij uitdrukkelijk zou gesteld worden voor, tijdens of na het programma dat de prijzen die vermeld worden in 2005/2006 geldig waren.

Ik kan me best voorstellen dat toch wat mensen bij het horen van die prijzen, gaan denken over een dergelijke trip.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Tja, wij verbaasden ons ook al over de zeer lage prijzen; nu werd er op een gegeven moment wel een jaartal genoemd, wat dus te denken gaf...
Maar desondanks blijft het leuk om opnamen van Griekenland, in dit geval Paros en Naxos, te zien.
Quote
#8
@ Natascha Goed speurwerk! Nep dus.
Quote
#9
(23 July 2017, 17:23)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Natascha  Goed speurwerk! Nep dus.

Nou, nep zou ik het niet noemen. Wel ontzettend achterhaald. En ook best misleidend, zoals Patrick al opmerkte.
Quote
#10
Ik heb wel een tip voor mensen die een taxi nemen naar de haven
bestel van te voren de taxi, spreek ook de prijs af, die is momenteel
circa  55  euro ,betaal met briefjes van  10 euro , zodat ze de zo genaamde
50 euro truc   niet kunnen uitvoeren, wij zijn jaren geleden zelf slachtoffer
geworden ,dus dat was een duur taxiritje ,   je kan ze maar beter voor zijn,
ze zijn niet allemaal slecht, maar er zitten wel wat boeven tussen
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)