TV-tip: For your eyes only
#1
Maandag 14 augustus 2017
22:00 - 00:42
RTL-7
James Bond - 'For your eyes only'
Met spectaculaire opnames gemaakt op/bij de Meteora-kloosters nabij Kalambaka



Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
(12 August 2017, 14:39)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maandag 14 augustus 2017
22:00 - 00:42
RTL-7
James Bond - 'For your eyes only'
Met spectaculaire opnames gemaakt op/bij de Meteora-kloosters nabij Kalambaka



Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





En ook veel opnames in Corfu
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Wat een leuke herinneringen aan Roger Moor als James Bond maar ook Ivanhoe en ja jaren later de Meteora . Beiden een een wonder en een warm plekje gekregen bij mij. Want o,a. Daar begon de liefde voor Griekenland.
Kijken dus, bedankt Ger, want ik let nu ff niet zo op tv nu ik in het Griekse zit.
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)