boek/verfilming ΤΟ ΝΗΣΙ - Het Eiland (spinalonga)
#81
Ja Dat is België hier kan ik hem gewoon openen en downloaden.
Ben toch weer erg blij dat ik op Kreta woon.
Quote
#82
(31 July 2012, 16:45)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(31 July 2012, 13:54)cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




alle 26 afleveringen zijn te downloaden via the piratebay.se en nog in het Engels ook.
ook de complete muziek staat daar op
Hierbij de link naar de 26 afleveringen allemaal apart te downloaden

Kijk eens hier stop
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






succes ermee

Ik krijg hier deze melding, dus illegaal:
U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






ook illegaal maar werktBig GrinExclamation

Henk
Quote
#83
en dat is de bedoeling toch al die regeltjes in de wereld word je zo moe van daarom is Kreta de perfecte plek om te wonen, er heerst maar 1 regel zo goed mogelijk de regels ontduiken en ik integreer wat dat betreft erg goed Cool
Quote
#84
@ ElsR, thx!
Quote
#85
***** Dit bericht is op verzoek van de schrijver (Mobilhome) door de moderator verwijderd*****
mobilhome's signatuur Mutant HD51K  op Samsung 55" 4k led 
Clarktech/Xtrend ET9000 op multifeed (4 sats)
Triax 88 op Moteck 2100
Challenger Graphite 260 camper 
Amiko A4K sat voor de camper op Teleco smart
Quote
#86
ik ben niet zo goed thuis op het gebeid van pirate bay en heb een vraag: is het de bedoeling dat ik het "download-file-exe" bestand moet downloaden en dan verder kan?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#87
@Barbaraki Je kunt beter een PB sturen aan betrokkene met dit soort vragen. PirateBay zwerft op het randje van illegaal downloaden, dus vragen erover zijn op dit (openbare) forum niet handig.
Quote
#88
    ik heb to nisi in pdf formaat in het grieks
ik zou het moeten zoeken
hier nog een fotootje van anna en maria
Quote
#89
Is er inmiddels al wat meer bekend m.b.t. een evnetuele dvd-versie (al dan niet ondertiteld) van To Nisi / Het eiland?
Iemand een idee?
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 5 gast(en)