Aegean Airlines
(25 February 2019, 12:43)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zie net dat Olympick Air  tegenwoordig met de DASH 8  100 naar de kleinere vliegvelden vliegt ,
zoals Milos Naxos en Kastelorizo , deze toestellen kunnen 37 personen vervoeren ,

Ja, blijkbaar zijn hier en daar wat aanpassingen gebeurd.
Vorig jaar vlogen wij van Alexandroupolis naar Athene met een DASH 8 400, dit jaar is het met een Airbus A320. Naar Milos vorig jaar september was het met een ATR.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Is wel leuk met die kleine toestellen, Sky Express vliegt ook met ATR,s,  die kunnen nog op een weiland landen.
Het enige verschil is dat de gemiddelde leeftijd bij Olympic 11.2 jaar is en bij Sky 23,1 jaar.
Mits goed onderhouden moet dat geen punt zijn.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Nieuwe video met veiligheidsinfo voor begin vlucht met Giannis Antetokounmpo

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Cors
Quote
Heel leuk!
Ben benieuwd binnen 2 weken.
Viviane.
Quote
Voor het 9de opeenvolgende jaar (en de 10de maal in 11 jaar) werd Aegean Airlines opnieuw verkozen tot "Best regional airline in Europe".

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_medium=email&utm_content=cta&utm_campaign=mktg_corp_skytrax_2019
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Promotie Aegean: Brussel-Athene vanaf 68 € tussen 4 maart en 2 juli

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Had de melding ook gekregen in mijn mailbox maar zit niets interessant tussen voor ons. Hebben nu met Brussels Airlines geboekt voor mei en betalen €284,64 retour voor 2 met enkel 12kg handbagage.
Zéér vroege vlucht vertrekken, rechtstreeks naar Heraklion en retour (ook rechtstreeks) met aankomst in Brussel om 23:10h. Dus we kunnen echt de volle 13 dagen daar zijn.
Prima deal dus!  Big Grin
Quote
(05 February 2020, 13:46)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Had de melding ook gekregen in mijn mailbox maar zit niets interessant tussen voor ons. Hebben nu met Brussels Airlines geboekt voor mei en betalen €284,64 retour voor 2 met enkel 12kg handbagage.
Zéér vroege vlucht vertrekken, rechtstreeks naar Heraklion en retour (ook rechtstreeks) met aankomst in Brussel om 23:10h. Dus we kunnen echt de volle 13 dagen daar zijn.
Prima deal dus!  Big Grin

Heb een tijdje terug wel een interessante terugvlucht midden oktober van Thessaloniki naar Brussel kunnen boeken: 90 Euro (FLEX ticket).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
De eerste 2 nieuwe vliegtuigen van Aegean zijn geleverd. In juli komen er nog 4 nieuwe en tegen 2024 een totaal van 46. Mogelijks komen daar nog eens 12 nieuwe bij in 2025.

En de vliegtuigen van Aegean zien er in de toekomst zo uit met een vernieuwd logo.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Aegean wijzigt zijn ticketvoorwaarden voor Economy tickets.

Voorheen was er Light en Flex. Dat wordt nu Light - Flex - ComfortFlex. De 23 Kg ruimbagage die voorheen inbegrepen was in een Flex ticket is nu enkel nog inbegrepen bij een ComfortFlex ticket.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
(16 September 2020, 19:29)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aegean wijzigt zijn ticketvoorwaarden voor Economy tickets.

Voorheen was er Light en Flex. Dat wordt nu Light - Flex - ComfortFlex. De 23 Kg ruimbagage die voorheen inbegrepen was in een Flex ticket is nu enkel nog inbegrepen bij een ComfortFlex ticket.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Met andere woorden: het wordt duurder om dezelfde voorwaarden als voorheen te hebben. Want ik vermoed dat ComfortFlex duurder zal zijn dan de Flex.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
(16 September 2020, 22:06)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(16 September 2020, 19:29)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aegean wijzigt zijn ticketvoorwaarden voor Economy tickets.

Voorheen was er Light en Flex. Dat wordt nu Light - Flex - ComfortFlex. De 23 Kg ruimbagage die voorheen inbegrepen was in een Flex ticket is nu enkel nog inbegrepen bij een ComfortFlex ticket.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Met andere woorden: het wordt duurder om dezelfde voorwaarden als voorheen te hebben. Want ik vermoed dat ComfortFlex duurder zal zijn dan de Flex.

Ik voorzie dat dit bij iedere luchtvaartmaatschappij zo zal zijn/worden. Heb het even nagezien en het lijkt dat ComfortFlex ongeveer 30 Euro duurder is dan Flex. Met de ComfortFlex kan je wel je boeking een aantal dagen "vastzetten" zonder definitief te boeken. En je kan ook dezelfde dag overzetten naar een latere vlucht zonder een prijsverschil te moeten betalen. Als "frequent flyer" krijg je ook zo'n 400 extra miles bij ComfortFlex.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Aegean heeft een promotie voor vluchten van 1 november tot 27 maart. Boeken tot 6 oktober.

Ze zijn wel druk bezig met vluchtschema. Ik had in januari een ticket geboekt met retourvlucht eind oktober. 's ochtends van Heraklion naar Athene en begin van de middag door naar Amsterdam. Ik kreeg een bericht dat de vlucht van Heraklion naar Athene was geannuleerd en stelden vlucht aan de eind van de middag voor. Beetje lastig als je door moet naar Amsterdam. Na aantal dagen gebeld om te vragen of vlucht Athene naar Amsterdam ook werd geannuleerd als ik de wijziging weigerde. Toen werd gezegd dat ochtendvlucht Heraklion naar Athene weer in schema was opgenomen en dat er dus niets gewijzigd hoefde te worden.

Cors
Quote
De huidige promotie is 40% maar met prijzen van €150/ticket voor deze en volgende maand kan ik me moeilijk verzoenen en vind dit maar een "schijn-promo".
Net nadat we terug waren, ergens rond 10 september stonden vele tickets in dezelfde periode stukken goedkoper.
Quote
Deze middag het Aegean call center gebeld om onze vlucht Athene-Brussel van volgende zondag te annuleren. Ik heb bewust zo lang gewacht in de hoop dat Aegean misschien zelf vluchten zou annuleren wegens de slechte Belgische cijfers en alzo een voucher te krijgen. Maar die vlieger ging dus niet op. Dus maar zelf annuleren. Eerste prettige vaststelling: geen wachttijd!!! Kreeg een vriendelijk meisje aan de lijn die zich voorstelde als Eleni en vroeg hoe ze mij kon helpen. Toen ik vroeg om te annuleren zei ze onmiddellijk dat dit 80 Euro zou kosten maar dat ze ook onze tickets "open" kon zetten en ik later dezelfde boeking kon gebruiken en gewoon een andere datum invullen. Kosten: 20 Euro (+ het verschil in vluchtprijs als die er zou zijn). En ik kan de hernieuwde boeking doen tot een eind in juli volgend jaar voor bijvoorbeeld een vlucht in augustus, september,.... Vond ik een goede regeling en heb dus onze tickets laten "open" zetten met de bedoeling het te gebruiken volgend jaar september.

Maar als ik dan de verhalen lees van onze nationale trots (ahum) Brussels Airlines dan kan ik alleen maar zeggen dat de klantenservice bij Aegean er een heel stuk bovenuit steekt. Zoals ik ook al in het verleden mocht ervaren.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
@Patrick, vorige week heeft mijn man gebeld met Aegean en kreeg juist hetzelfde antwoord.  Zoals gewoonlijk heel behulpzaam maar deze keer hebben we gekozen voor terugbetaling want we hebben nog een boeking open staan en ook al reserveringen gedaan voor volgend jaar die we misschien ook weer moeten herboeken.  Inderdaad, de service van Aegean is echt wel top.
Viviane
Quote
Ik had een vlucht Amsterdam-heraklion geboekt voor 7 november (met een voucher voor eerder geannuleerde vlucht). Was ook van plan om voor 20 euro vlucht flexibel te maken maar voordat ik dat kon doen kreeg ik bericht dat vlucht geannuleerd is. Gisterenavond voucher aangevraagd, 16 uur later is voucher al binnen.

Cors
Quote
Ik had nog 2 openstaande vouchers van geannuleerde vluchten van vorig jaar. Vandaag mailtje van Aegean met volgende opties:
1. Vouchers behouden zoals ze zijn
2. Vouchers verlengen tot 2023 met 10% verhoging van de waarde
3. Terugbetaling vragen van de waarde van de vouchers
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
ik heb twee vouchers omgezet naar vluchten in april /mei 2022 , de vluchten zijn goedkoper dan die ik had geboekt in 2020 het resterende bedrag kan ik terugvragen op de datum van geldigheid wat de datum is van mijn vlucht mei/juni 2020 + een jaar.
de service van Aegean blijft toch wel goed , alles is zonder enige moeite afgehandeld
Quote
(20 October 2021, 11:48)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb twee vouchers omgezet naar vluchten in april /mei 2022 , de vluchten zijn goedkoper dan die ik had geboekt in 2020  het resterende bedrag kan ik terugvragen  op de datum van geldigheid wat de datum is van mijn vlucht mei/juni  2020 + een jaar.
de service van Aegean blijft toch wel goed , alles is zonder enige moeite afgehandeld

Ik heb net mijn vouchers die ik kon verlengen omgezet in nieuwe. Kreeg 10% waarde erbij en ze zijn 24 maanden geldig vanaf vandaag.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
"Black Friday" bij Aegean:

60% korting voor vluchten tussen 14/1/22 en 28/2/22
40% korting voor vluchten tussen 1/3/22 en 19/6/22
30% korting voor vluchten tussen 20/6/22 en 29/10/22

+ 6x airmiles voor de geboekte vlucht(en)

De korting is geldig voor alle vluchten naar Griekenland en alle aansluitende vluchten binnen Griekenland.
De boeking(en) moeten gebeuren voor 29/11 - 23.00 uur. (24.00 Griekse tijd)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
In mei naar Chios vanuit Zaventem met Aegean moeten we overstappen in Athene. Wachttijd: 4 1/2 uur. Toch wel lang in een drukke luchthaven waar naar ik lees er al weinig gerieflijke zitruimte is. In een lounge gaan zitten komt nogal duur uit. Weet iemand een gerieflijk hoekje of plaats in de luchthaven waar voor langere tijd rustig op de transfer kan gewacht worden door een paar reizigers die boven of onder de 70-jarige leeftijd zijn ?
Ook zou er in de luchthaven een klein archeologisch museum te vinden zijn waar artefacten gevonden bij de aanleg van het complex een thuis hebben gevonden. Weet iemand de juiste locatie en is het bezienswaardig?
Quote
(03 February 2022, 12:13)9930zomergem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In mei naar Chios vanuit Zaventem met Aegean moeten we overstappen in Athene. Wachttijd: 4 1/2 uur. Toch wel lang in een drukke luchthaven waar naar ik lees er al weinig gerieflijke zitruimte is. In een lounge gaan zitten komt nogal duur uit. Weet iemand een gerieflijk hoekje of plaats in de luchthaven waar voor langere tijd rustig op de transfer kan gewacht worden door een paar reizigers die boven of onder de 70-jarige leeftijd zijn ?
Ook zou er in de luchthaven een klein archeologisch museum te vinden zijn waar artefacten gevonden bij de aanleg van het complex een thuis hebben gevonden. Weet iemand de juiste locatie en is het bezienswaardig?

Een wachttijd van 4 1/2 uur oogt veel op het eerste zicht, maar gaat misschien relatief snel voorbij. Vanaf het moment dat het eerste vliegtuig de wielen aan de grond zet, tot je goed en wel in de aankomstzone van het luchthavengebouw aankomt, is er al bijna een half uurtje gepasseerd. Ook dien je toch minstens een half uur aan de boarding area te zijn voor de tweede vlucht. Vermoedelijk zal je in de tussentijd ook nood hebben aan een hapje en/of drankje; dat neemt ook al gemakkelijk een half uur in beslag. Dan blijft nog heel veel tijd over, maar misschien zal je niet echt super mobiel zijn aangezien je vermoedelijk wat (hand)bagage zal bijhebben (en er tevens moet op letten).
Kijk alleszins al eens op de grondplannen van: 
- de aankomstzone: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





- de vertrekzone: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Die kaartjes kan je wat groter maken, zodat je de pictogrammen en uitleg goed kan zien.

NB: op die kaartjes zie ik niets i.v.m. een klein archeologisch museum (ofwel kijk ik er over heen).
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
het museum vind je op de eerste verdieping van de vertrekhal , het is mooi maar erg klein er zijn overal zitjes en als je koffie neemt bij een buffet kan je er uren blijven zitten. in de vertrekhal vind je op de eerste verdieping ook wat restaurants en snackbars waar je kan zitten.
Quote
Wij hebben ook al een aantal malen gehad dat er 4 à 5 uren tussen 2 vluchten waren. Dan gaan we meestal een hapje eten bij "Eat Greek" gelegen tussen gates 9 en 11.
Als ik mij niet vergis is het (kleine) museum vóór de security gelegen en moet je als transitpassagier dus eerst naar de uitgang en dan terug naar de vertrekhal.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Als je nu toekomt in Athene en je moet wachten op een binnenlandse vlucht (transitpassagier), kom je in principe niet meer in de vertrekhal. Je kan naar buiten (vertrekhal), maar dan moet je nadien terug door de douane en met alle coronaregels is dit (volgens mij) niet zo leuk. 
Er is voldoende plaats om te zitten en iets te gaan eten of drinken. Wij kijken er ook vaak tegenop, maar de tijd gaat snel.
Quote
Als je nu aankomt in Athene moet je eerst door de PLF controle. Dan kom je automatisch bij de bagagebanden en de vertrekhal en moet je weer door de veiligheidscontrole om naar de gates te gaan. Je kunt dus naar het museum gaan.

Op de begane grond waar de gates met de hoge nummers zijn (als je met de bus naar het vliegtuig gaat) heb je aan de voorkant (de kant waar de vliegtuigen niet staan) gates, nummer 15 of 16. Daar is aardig wat zitplaats en meestal niet druk. Af en toe komt er een groep aankomende reizigers van binnenlandse vluchten langs maar verder is het er meestal rustig.

Cors
Quote
Je kan ook naar buiten bij de vertrekhal (boven). Daar heb je de banketbakker Venetis met heerlijke broodjes, Griekse lekkernijen, koffie etc. Er is ook een klein zitje. Eventueel kan je ook nog naar het terras van het Sofitel Hotel (naar buiten bij de aankomsthal). Op dat terras kan je prima zitten en eten (vrij prijzig).
Quote
(03 February 2022, 17:42)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je nu aankomt in Athene moet je eerst door de PLF controle. Dan kom je automatisch bij de bagagebanden en de vertrekhal en moet je weer door de veiligheidscontrole om naar de gates te gaan. Je kunt dus naar het museum gaan.

Op de begane grond waar de gates met de hoge nummers zijn (als je met de bus naar het vliegtuig gaat) heb je aan de voorkant (de kant waar de vliegtuigen niet staan) gates, nummer 15 of 16. Daar is aardig wat zitplaats en meestal niet druk. Af en toe komt er een groep aankomende reizigers van binnenlandse vluchten langs maar verder is het er meestal rustig.

Cors

Zoals al eerder gemeld door Patrick (reeds lang geleden) en Els (hier boven), moet je bij een connectievlucht niet meer naar de vertrek hal. In het geval van 9930Zomergem dus die via Athene naar Chios vliegen kunnen zij gewoon gebruik maken van de transitzone zonder zich nog eens via de bagagehal, inkomsthal naar boven naar de vertrekhal te moeten wandelen en nog een keer de hele beveiligingsprocedure te moeten herdoen. 
Het kan dus wel maar je beslist dan zelf om een ommetje te maken.  Wink
Quote
Momenteel onderweg van Athene naar Amsterdam met Aegean met 1 van de neo vliegtuigen. Die hebben wifi en je kunt gewoon internetten. Duurde even voor het werkte maar snelheid is heel behoorlijk. Wordt ook uitgerold naar oudere vliegtuigen.

Cors
Quote
(15 February 2022, 11:10)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Momenteel onderweg van Athene naar Amsterdam met Aegean met 1 van de neo vliegtuigen. Die hebben wifi en je kunt gewoon internetten. Duurde even voor het werkte maar snelheid is heel behoorlijk. Wordt ook uitgerold naar oudere vliegtuigen.

Cors

Zo wordt de WiFi aan boord van de Aegean vliegtuigen geïnstalleerd.

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Zo, wat een werk, mag wat kosten die wifi!  Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
die Aegean Airlines!  van 1 t/m 10 januari 2022 had deze airline een aanbieding voor uitermate aantrekkelijke prijzen.

Mijn dochter ik wilden graag 16 mei 8 dagen naar Rhodos, haar kind en mijn kleinkind opzoeken die daar voor het 2e seizoen stage gaat lopen.

Zelf ben ik er geweest in 1967 en 1984, (Kreta is mijn favo eiland), dus leek ons uitermate geschikt.

Echter, 23 maart kregen we bericht van Aegaen Airlines dat de vlucht van 16 mei geannuleerd was, geld terug zou wel even duren (creditkaart)...Dochter gelijk alternatief bij KLM voor heenreis 16 mei gevonden...18 april kregen we het geld terug, maarrr het hele bedrag van 2 retourtickets... boeking terug was er ook uitgehaald.

Gisteren 15 uur bezig geweest om van 1 enkele heenreis met KLM een retour tegen een redelijke prijs te krijgen...

Jawel, is ook gelukt! Op de vliegvelden heb ik luchthavenassistentie nodig, omdat ik niet zolang kan lopen/staan...ook allemaal ok.

Op Rhodos vliegveld staat huurauto klaar en onderkomen klein hotelletje is ook gelukt.

Kleindochter loopt stage in een allinclusive resort, daar houden wij niet zo van.

Wij zijn allemaal griekofielen, kleinkinderen hebben ook allemaal griekse namen...

mooi weer is het al daar, nu de rest nog.

robienne
Quote
Tja een heenreis is niet hetzelfde als een terugreis, ondanks dat je waarschijnlijk ze beide samen hebt geboekt. Bij Aegean veronderstellen ze dat jullie die terugreis wel gaan gebruiken. Lijkt me niet een ongewone gedachtengang van hen.
Het is jullie alvast gelukt om naar Rhodos te gaan, geniet eens jullie daar zijn van al het pracht en hopelijk ook het goede weer.
Quote
Weer promotie met korting tot 50%. Boeken tot 30 mei.

Cors
Quote
(28 May 2022, 12:22)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weer promotie met korting tot 50%. Boeken tot 30 mei.

Cors

Daar heb ik zonet gebruik van gemaakt om onze terugvlucht van Samos in oktober te boeken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Bij Aegean leek het trouwens terug het oude bij onze vlucht naar Brussel gisteren: (ver)warmde hap was er opnieuw zoals voor Corona met ditmaal zelfs keuze uit 2 gerechten. Pastaschotel of Hamburger "Greek style" met rijst. Verder ook een slaatje van tomaat, komkommer, paprika, olijven en kappertjes. Een flesje wijn was terug een optie en achteraf nog een rondgang met koffie/thee en koekjes. 

Eerder op de week ook een prettige mail gekregen van Aegean met een geschenk voor mijn verjaardag: 500 airmiles.

Daar kan Brussels Airlines nog eens een poepje aan ruiken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Hebben jullie geen problemen bij t boeken zelf bij Aegean?
Ik heb echt elke keer problemen, wel betaald maar geen bevestiging/boekingsnummer. Of wel.geboekt, niet betaald en niet opnieuw kunnen boeken want eerste boeking staat er nog in. Een vriendin had weer probleem, want ze had verzekering die ze op de site aanbieden bijgeboekt, toen lukte de betaling niet.....kon ook niks verder....gebeld ze moest maar opnieuw boeken en betalen. Eerste betaling zouden ze later terugboeken....max 10 dagen. Het kwam.allemaal.goed, aardige en behulpzame mensen maar t kon wel beter. De ene keer ligt t aan paypal, dan aan de verzekering.
Nu vind ik dat tickets boeken toch al niet leuk, dit maakt t nog onaantrekkelijker.
Quote
Nanny, ik heb nog nooit problemen gehad bij het boeken bij Aegean. Krijg altijd bevestiging met boekingsnummer en vraag hoe ik de bevestiging wil ontvangen (sms of mail). Ook betaling met Mastercard geeft nog nooit probleem opgeleverd.
Ook hun klantvriendelijkheid weet ik zeer te waarderen. Onze middagvlucht van Samos naar Athene deze week werd geannuleerd en ik kreeg 5 weken vooraf een mailtje daarover met een herboeking naar de ochtendvlucht met de vraag of ik daarmee akkoord was. Daarvoor hoefde ik enkel door te klikken op de link en bevestigen. Ook dat er een vertraging was voor onze vlucht naar Brussel werd via mail medegedeeld net zoals ze ook een mail sturen 48 uren voor vertrek dat je kan inchecken online en ook een mail sturen welke gate je vlucht gaat vertrekken (dat laatste was nog voor het op de borden in de luchthaven vermeld werd).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Misschien ben ik gewoon de pechvogel, geen idee, maar heb nu al twee mensen in mijn directe omgeving die ook vergelijkbare problemen hebben. Wb verdere service zijn ze prima, ben ik helemaal met je eens. En de problemen die ik heb worden ook wel opgelost, wat ik zeg aardige mensen aan de telefoon ook etc.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegean Airlines: Wel AMS en BRU, géén DUS Ger 1 1.267 31 October 2020, 15:44
Laatste bericht: cors
  Tickets Aegean Airlines JohannesGR 0 1.132 12 March 2020, 18:23
Laatste bericht: JohannesGR
  Aegean Airlines doet een bod op Croatian Airlines Patrick 1 1.593 05 January 2020, 18:33
Laatste bericht: vlagreco
  Aegean Airlines naar Amsterdam metaxa 45 24.922 23 September 2016, 09:35
Laatste bericht: cors
  Nieuwe toestellen aegean airlines metaxa 1 2.794 22 April 2016, 12:45
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: helsd, 12 gast(en)