Aegean Airlines
(21 October 2022, 22:35)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hebben jullie geen problemen bij t boeken zelf bij Aegean?
Ik heb echt elke keer problemen, wel betaald maar geen bevestiging/boekingsnummer. Of wel.geboekt, niet betaald en niet opnieuw kunnen boeken want eerste boeking staat er nog in. Een vriendin had weer probleem, want ze had verzekering die ze op de site aanbieden bijgeboekt, toen lukte de betaling niet.....kon ook niks verder....gebeld ze moest maar opnieuw boeken en betalen. Eerste betaling zouden ze later terugboeken....max 10 dagen. Het kwam.allemaal.goed, aardige en behulpzame mensen maar t kon wel beter. De ene keer ligt t aan paypal, dan aan de verzekering.
Nu vind ik dat tickets boeken toch al niet leuk, dit maakt t nog onaantrekkelijker.

Vreemd, heb daarmee nog nooit problemen gehad, boeken, betalen > boekingsnummer > bevestiging. Meestal deden we het wel via de website en niet via de app.
Quote
(22 October 2022, 12:08)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(21 October 2022, 22:35)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hebben jullie geen problemen bij t boeken zelf bij Aegean?
Ik heb echt elke keer problemen, wel betaald maar geen bevestiging/boekingsnummer. Of wel.geboekt, niet betaald en niet opnieuw kunnen boeken want eerste boeking staat er nog in. Een vriendin had weer probleem, want ze had verzekering die ze op de site aanbieden bijgeboekt, toen lukte de betaling niet.....kon ook niks verder....gebeld ze moest maar opnieuw boeken en betalen. Eerste betaling zouden ze later terugboeken....max 10 dagen. Het kwam.allemaal.goed, aardige en behulpzame mensen maar t kon wel beter. De ene keer ligt t aan paypal, dan aan de verzekering.
Nu vind ik dat tickets boeken toch al niet leuk, dit maakt t nog onaantrekkelijker.

Vreemd, heb daarmee nog nooit problemen gehad, boeken, betalen > boekingsnummer > bevestiging. Meestal deden we het wel via de website en niet via de app.
 Beste,

Ik heb zopas even mijn terugvlucht geboekt Chania - Athene - Brussel, het was al even geleden bij Eagean, daar ik meestal met Charter vlieg, maar dit seizoen is weldra voorbij.
Alles ging vrij vlotjes - Boeking, betaling en een bevestigingsmail met boekingsnummer, dit is evenwel nog geen boardingpas die zal ik wellicht pas op de luchthaven krijgen.
Paypal geeft soms problemen, ook bij andere transacties. Sucses ermee...
Quote
(22 October 2022, 12:16)Cretenzer schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alles ging vrij vlotjes - Boeking, betaling en een bevestigingsmail met boekingsnummer, dit is evenwel nog geen boardingpas die zal ik wellicht pas op de luchthaven krijgen.

De boarding pas kan je krijgen bij inchecken online vanaf 48 uren voor vertrek. Je kan ook kiezen hoe je die krijgt: op je telefoon of via mail om af te printen. Ik neem meestal geen van beide omdat je bij afgifte van je bagage aan de check in balie toch 1 boarding pas krijgt voor beide vluchten.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
(22 October 2022, 12:57)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(22 October 2022, 12:16)Cretenzer schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alles ging vrij vlotjes - Boeking, betaling en een bevestigingsmail met boekingsnummer, dit is evenwel nog geen boardingpas die zal ik wellicht pas op de luchthaven krijgen.

De boarding pas kan je krijgen bij inchecken online vanaf 48 uren voor vertrek. Je kan ook kiezen hoe je die krijgt: op je telefoon of via mail om af te printen. Ik neem meestal geen van beide omdat je bij afgifte van je bagage aan de check in balie toch 1 boarding pas krijgt voor beide vluchten.

En zo worden we alvast wat wijzer, Bedankt voor de tip !

Cretenzer
Quote
Voor de 12de maal in 13 jaar (en voor de 11de opeenvolgende keer) heeft Aegean Airlines  de "Best regional airline in Europe" award gekregen op de Skytrax World Airline Awards. Voor het eerst eindigde Aegean Airlines ook in de top (2de) van de categorie "Best regional airline worldwide". De award in die categorie ging naar Bangkok Airways.

Aegean maakte ook bekend dat in de eerste 9 maanden van dit jaar een winst na belastingen behaald werd van 93.2 miljoen €. Vorig jaar had Aegean een verlies van 27 mlj € in dezelfde periode.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
(12 November 2022, 00:46)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor de 12de maal in 13 jaar (en voor de 11de opeenvolgende keer) heeft Aegean Airlines  de "Best regional airline in Europe" award gekregen op de Skytrax World Airline Awards. Voor het eerst eindigde Aegean Airlines ook in de top (2de) van de categorie "Best regional airline worldwide". De award in die categorie ging naar Bangkok Airways.

Aegean maakte ook bekend dat in de eerste 9 maanden van dit jaar een winst na belastingen behaald werd van 93.2 miljoen €. Vorig jaar had Aegean een verlies van 27 mlj € in dezelfde periode.

Awel,dat hebben ze terecht en driedubbel verdiend.
Die dames staan er wel van de eerste tot de laatste minuut, en staan ze met de glimlach en veel professionaliteit ten dienste van de reiziger.
Gewoon top service. is een voorbeeld waar veel maatschappijen nog veel van kunnen opsteken.
Vooral voor de Grieken moet dit een voorbeeld zijn dat zij een voorloper kunnen zijn als zij er voor gaan.

Een zeer schril contrast met de zorgsector meer bepaald de ouderen zorg, waar ik enkele dagen geleden een zeer bedenkelijk vaststelling deed.
Ik zal dit toelichten in de gepaste rubriek.

Toch ben ik met een zeer tevreden gevoel teruggekeerd, en de Crew van Aegean heeft daar een goede scheut bovenop gedaan.
Hiervoor dank,  Perfektbedankt
Quote
deze week een fiets en wandel vakantie geboekt naar Naxos volgend voorjaar met een groepje sportvrienden
met Aegean air vanaf Brussel , drie van hun zijn zelfs nog nooit in Griekenland geweest ,moeten bij de terugvlucht
wel een behoorlijke tijd wachten op onze vlucht van Athene naar Brussel maar dat hebben we er wel voor over
Quote
Gisteravond ook bij aegean geboekt voor onze trip ath-ams rond de feestdagen. Bij de tweede poging alles in orde.
Quote
Mavro paraskewi bij Aegean Airlines
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_medium=email&utm_content=main_image&utm_campaign=promo_allintdom_251122_blackfriday2022
Quote
(25 November 2022, 08:42)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mavro paraskewi bij Aegean Airlines
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_medium=email&utm_content=main_image&utm_campaign=promo_allintdom_251122_blackfriday2022

Heb er gebruik van gemaakt om mijn tickets voor 2 trips volgend jaar aan te kopen Big Grin Had deze morgen ook een email gekregen van Aegean over deze aanbiedingen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ik kan er jammer genoeg niet van profiteren - datum staat nog niet vast; heen vliegen en terug met auto.
Zoon neemt onze minibus en rijdt naar GR incl. 3 kinderen plus vrouw (via ferry IT-GR).
Wij HAN-ATH, hij dan weer ATH-BNE.
Quote
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat ik 2 complimentary tier coupons heb voor een seat upgrade.
Weet er iemand hoe ik die kan gebruiken en moet men dan ook bijbetalen of is dat misschien gratis ? 
Heb ondertussen een silver kaart

Dank bij voorbaat
Quote
(25 December 2022, 16:23)kretalover schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb vandaag een mail ontvangen dat ik 2 complimentary tier coupons heb voor een seat upgrade.
Weet er iemand hoe ik die kan gebruiken en moet men dan ook bijbetalen of is dat misschien gratis ? 
Heb ondertussen een silver kaart

Dank bij voorbaat

Je moet Aegean bellen en aangeven op welke vlucht je ze wil gebruiken. Is normaal gesproken gratis, heb 1 keer 60 cent Tongue moeten bij betalen. Meestal kom je op een wachtlijst. Soms krijg je lang tevoren bevestiging, vaak pas 48 uur voor de vlucht. Moet er rekening mee houden dat als vanuit Nederland of België naar Griekenland gaat en aansluitend een binnenlandse vlucht hebt dat als 2 vluchten telt.

Nadeel is dat zodra je het verzoek hebt gedaan je de vlucht niet meer zelf kunt wijzigen. Daar moet je dan voor bellen en kost wijziging 20 euro extra.

Je kunt ze niet gebruiken op de goedkoopste go-light vluchten.

Cors
Quote
Bedankt Cors, ga dinsdag eens bellen.
Wij vertrekken 05 jan naar Heraklion via Athene en dan genieten van het goede weer in Pitsidia
Quote
(25 December 2022, 22:22)kretalover schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedankt Cors, ga dinsdag eens bellen.
Wij vertrekken 05 jan naar Heraklion via Athene en dan genieten van het goede weer in Pitsidia

Komende twee dagen zitten we in jou regio voor we naar Rethymnon doorrijden.
Quote
Ja, maar nu zijn we nog in Belgie
Quote
Valentijnsactie van Aegean airlines:

Koop 2 tickets en betaal slechts één!
Gebruik gewoon de promotiecode "BEMYVALENTINE" bij het boeken van uw ticket.
Het aanbod is geldig voor alle rechtstreekse en aansluitende vluchten naar elke internationale of Griekse bestemming, tussen 01/03/2023 - 31/03/2023.
Deze actie is enkel vandaag en morgen.

Zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Was jammer de valentijnsactie, we hadden al geboekt, wij vliegen 11 maart, normaal met Transavia vanuit Amsterdam, maar aangezien zij alle vluchten Ams-HER tussen 9 januari en 29 maart gecancelled hebben, hebben ze onze Aegean tickets terugbetaald. Prima service, en dus vliegen we retour Bru-Ath-Her voor 305 euro met 2.
Quote
Aanbieding bij Aegean voor internationale vluchten in juni tot 30% korting. Boeken t/m 5 mei.

Cors
Quote
(03 May 2023, 20:31)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aanbieding bij Aegean voor internationale vluchten in juni tot 30% korting. Boeken t/m 5 mei.

Cors
Geboekt ; Van 11-6 tm 20-6 ff lekker naar m'n huisje in Chios . € 330,- retour Rolleyes
Quote
Aanbiedingen tot 60% korting vanaf 1-11-2023

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Hebben geboekt voor november, Heraklion > Brussel > Heraklion, 2 pers. €322 met enkel handbagage. Het was langgeleden dat Aegean nog eens een leuke aanbieding had.
Quote
(01 June 2023, 15:23)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hebben geboekt voor november, Heraklion > Brussel > Heraklion, 2 pers. €322 met enkel handbagage. Het was langgeleden dat Aegean nog eens een leuke aanbieding had.

PP of voor twee totaal?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
(01 June 2023, 15:23)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hebben geboekt voor november, Heraklion > Brussel > Heraklion, 2 pers. €322 met enkel handbagage. Het was langgeleden dat Aegean nog eens een leuke aanbieding had.
Is dat met tussenstop in Athene?
Quote
Ik heb onze Aegean tickets (onze terugvlucht eind augustus) gedeeltelijk betaald met de punten die je bij ze spaart (Miles + Cash). Dat was een korting van € 69,-
Wel een beetje jammer dat ik de verkeerde mailbox gecheckt had voor acties. Ik had ook nog korting kunnen krijgen, als ik beter opgelet had Sleepy
Quote
(01 June 2023, 16:37)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(01 June 2023, 15:23)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hebben geboekt voor november, Heraklion > Brussel > Heraklion, 2 pers. €322 met enkel handbagage. Het was langgeleden dat Aegean nog eens een leuke aanbieding had.

PP of voor twee totaal?

Voor 2 pers. = €322.

(01 June 2023, 18:49)davy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(01 June 2023, 15:23)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hebben geboekt voor november, Heraklion > Brussel > Heraklion, 2 pers. €322 met enkel handbagage. Het was langgeleden dat Aegean nog eens een leuke aanbieding had.
Is dat met tussenstop in Athene?

Heen via Athene, terug via Thessaloniki.
Quote
Morgen trekken we met Aegean naar Chios. Nog niet met die maatschappij gedaan. Overstap in Athene. Meer dan 5 uur wachten. Olympic zorgt voor het onderdeel Athene-Chios. Bij het online inchecken zie ik dat er twee inscheepskaarten werden afgeleverd. Eén voor Brussel-Athene en de andere voor Athene-Chios. Het is echter niet duidelijk hoe het met de bagage zit die ik inlever in Brussel. Wordt die automatisch in Athene overgezet naar de vlucht naar Chios? Ik krijg de indruk dat we de koffers eerst van de bagageband in Athene moeten halen om dan na verloop van tijd terug in te leveren voor de vlucht naar Chios. Weet iemand het juist zit en hoe dit verloopt? Het zou toch wel heel vervelend zijn om de urenlange wachttijd voor overstap in Athene door te brengen met onze koffers.
Quote
Als de 2 vluchten op 1 reservering staan gaat je bagage gewoon door. Als je online incheckt dan krijg je inderdaad 2 instapkaarten. Als je bij inchecken een instapkaart krijgt dan staan de 2 vluchten op 1 instapkaart.

Cors
Quote
Vandaag ging het met Aegean in Amsterdam weer moeizaam. Toen ik bij de gate kwam stond het vliegtuig er maar de brug was nog niet aangesloten. Kreeg de indruk dat vliegtuig er al even stond. Tijdens wachten werd er omgeroepen dat je geen 2 stuks bagage mocht meenemen in de cabine maar slechts 1 (wat normaal gesproken alleen geval is met de goedkoopste tickets) om instappen te versnellen. 2e stuks bagage moest ruim in. Toen iedereen eindelijk in het vliegtuig zat werd er omgeroepen dat we pas over 15 tot 20 minuten zouden vertrekken omdat nog niet alle bagage was ingeladen?. Handige actie dus. Bij Avia Partner schijnbaar nog niet genoeg personeel en ook nog steeds gebrek aan inzicht.

Uiteindelijk uur te laat bij de gate weggegaan en met Tour de Schiphol naar de Polderbaan. In Athene ook heel eind taxiën en met al dat gedoe niets ingelopen van uur vertraging. Bij uitstappen ondanks vertraging geen connection ambassador van Aegean gezien. Gelukkig nog ruim tijd genoeg voor aansluiting naar Heraklion.

Cors
Quote
(07 June 2023, 10:31)9930zomergem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Morgen trekken we met Aegean  naar Chios. Nog niet met die maatschappij gedaan. Overstap in Athene. Meer dan 5 uur wachten. Olympic zorgt voor het onderdeel Athene-Chios. Bij het online inchecken zie ik dat er twee inscheepskaarten werden afgeleverd. Eén voor Brussel-Athene en de andere voor Athene-Chios. Het is echter niet duidelijk hoe het met de bagage zit die ik inlever in Brussel. Wordt die automatisch in Athene overgezet naar de vlucht naar Chios? Ik krijg de indruk dat we de koffers eerst van de bagageband in Athene moeten halen om dan na verloop van tijd terug in te leveren voor de vlucht naar Chios. Weet iemand het juist zit en hoe dit verloopt? Het zou toch wel heel vervelend zijn om de urenlange wachttijd voor overstap in Athene door te brengen met onze koffers.

Geen zorgen maken. Je bagage wordt in Athene automatisch getransfereerd. Zelfs als je beide vluchten los van elkaar geboekt hebt. Het wordt zelfs gevraagd aan de incheckbalie (als je vluchten apart geboekt zijn) of je wil dat je bagage doorgecheckt wordt naar je eindbestemming
Het heeft geen zin om de instapkaarten af te drukken als je online incheckt, in Brussel krijg je bij het afgeven van je bagage automatisch een instapkaart voor beide vluchten.
Let wel op dat je of je mail checkt of regelmatig de vertrekborden in Brussel checkt of de gate niet veranderd is. Bij ons was de gate 3 maal veranderd maar daar werd in Brussel niks van omgeroepen. Je krijgt wel telkens een mailtje van Aegean als de gate veranderd is. 

@Cors: het probleem van het oplopen van de vertraging in Schiphol is volledig te wijden aan de "handling agent". In dit geval Aviapartner. Hetzelfde doet zich voor in Brussel. Zelf heb ik het gezien bij vertrek vanuit Brussel op 26 april. De vlucht uit Athene kwam 10 minuten voor tijd aan maar toch vertrokken we met 30 minuten vertraging. Voornamelijk (of zelfs geheel) door de trage behandeling van de bagage door de werknemers van Aviapartner. Met 4 aan het vliegtuig om de bagage uit te halen en in te laden. Maar 2 van de 4 die gewoon opzij gingen zitten keuvelen met een blikje cola terwijl er 1 in het ruim zat en 1 op de grond de koffers op de band behandelde. Niet moeilijk dus om zo vertragingen in de hand te werken.
En dat is dan hetzelfde personeel dat ieder jaar 3-4 maal een aantal dagen gaat staken (voornamelijk in de vakantieperiode) wegens "te hoge werkdruk". Tja, niet moeilijk als slechts 2 van de 4 voorziene werknemers het werk doen.
En wat de werknemers van Aviapartner doen, daar kan Aegean helaas niks aan doen. Net zoals zij geen zeg hebben over welke baan zij moeten gebruiken om op te stijgen of te landen. Je kan Aegean dan ook niet de schuld geven in deze zaken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Patrick,

Aegean moet gewoon een paar Grieken naar Amsterdam sturen, gaat het vast beter.

Cors
Quote
(07 June 2023, 10:31)9930zomergem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Morgen trekken we met Aegean naar Chios. Nog niet met die maatschappij gedaan. Overstap in Athene. Meer dan 5 uur wachten. Olympic zorgt voor het onderdeel Athene-Chios. Bij het online inchecken zie ik dat er twee inscheepskaarten werden afgeleverd. Eén voor Brussel-Athene en de andere voor Athene-Chios. Het is echter niet duidelijk hoe het met de bagage zit die ik inlever in Brussel. Wordt die automatisch in Athene overgezet naar de vlucht naar Chios? Ik krijg de indruk dat we de koffers eerst van de bagageband in Athene moeten halen om dan na verloop van tijd terug in te leveren voor de vlucht naar Chios. Weet iemand het juist zit en hoe dit verloopt? Het zou toch wel heel vervelend zijn om de urenlange wachttijd voor overstap in Athene door te brengen met onze koffers.

Als je Brussel - Chios in een boeking hebt gedaan, dan zal de koffer automatisch overgaan op de vlucht naar Chios.

Heb je de vluchten apart geboekt, dan zul je ze hoogstwaarschijnlijk opnieuw in moeten checken bij Olympic.
Quote
(07 June 2023, 20:36)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick,

Aegean moet gewoon een paar Grieken naar Amsterdam sturen, gaat het vast beter.

Cors

En naar Brussel ook Big Grin


Kosta schreef:Heb je de vluchten apart geboekt, dan zul je ze hoogstwaarschijnlijk opnieuw in moeten checken bij Olympic.

Absoluut niet. Zoals ik hierboven al geschreven heb.

Patrick schreef:Je bagage wordt in Athene automatisch getransfereerd. Zelfs als je beide vluchten los van elkaar geboekt hebt. Het wordt zelfs gevraagd aan de incheckbalie (als je vluchten apart geboekt zijn) of je wil dat je bagage doorgecheckt wordt naar je eindbestemming
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
In Amsterdam heb je geen zekerheid dat je bagage door kan bij 2 verschillende reserveringen. Doen ze alleen als ze er zin in hebben. Aegean geeft aan dat lokale mensen daar zelf over mogen beslissen. 

Cors
Quote
(08 June 2023, 14:59)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In Amsterdam heb je geen zekerheid dat je bagage door kan bij 2 verschillende reserveringen. Doen ze alleen als ze er zin in hebben. Aegean geeft aan dat lokale mensen daar zelf over mogen beslissen. 

Cors

In Brussel nooit geen probleem daarmee. En gezien 9930zomergem vanuit Brussel vertrekt.

Met "lokale mensen" bedoelt Aegean dan waarschijnlijk de afhandelmaatschappij (Aviapartner). Wel vreemd dat ze dan op plaatsen een verschillende zienswijze hebben bij Aviapartner.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
(08 June 2023, 14:48)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(07 June 2023, 20:36)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick,

Aegean moet gewoon een paar Grieken naar Amsterdam sturen, gaat het vast beter.

Cors

En naar Brussel ook Big Grin


Kosta schreef:Heb je de vluchten apart geboekt, dan zul je ze hoogstwaarschijnlijk opnieuw in moeten checken bij Olympic.

Absoluut niet. Zoals ik hierboven al geschreven heb.

Patrick schreef:Je bagage wordt in Athene automatisch getransfereerd. Zelfs als je beide vluchten los van elkaar geboekt hebt. Het wordt zelfs gevraagd aan de incheckbalie (als je vluchten apart geboekt zijn) of je wil dat je bagage doorgecheckt wordt naar je eindbestemming
Ik heb het zelf meegemaakt Patrick . Aegean eerst geboekt en een maand later Olympic . Koffer kwam in Athene netjes op de band en mocht ik een uur later weer inchecken bij Olympic voor de vlucht naar Chios. Dit is 4 jaar geleden, het kan nu anders zijn of ik was de uitzondering. Smile
Quote
(09 June 2023, 17:44)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(08 June 2023, 14:48)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(07 June 2023, 20:36)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick,

Aegean moet gewoon een paar Grieken naar Amsterdam sturen, gaat het vast beter.

Cors

En naar Brussel ook Big Grin


Kosta schreef:Heb je de vluchten apart geboekt, dan zul je ze hoogstwaarschijnlijk opnieuw in moeten checken bij Olympic.

Absoluut niet. Zoals ik hierboven al geschreven heb.

Patrick schreef:Je bagage wordt in Athene automatisch getransfereerd. Zelfs als je beide vluchten los van elkaar geboekt hebt. Het wordt zelfs gevraagd aan de incheckbalie (als je vluchten apart geboekt zijn) of je wil dat je bagage doorgecheckt wordt naar je eindbestemming
Ik heb het zelf meegemaakt Patrick . Aegean eerst geboekt en een maand later Olympic . Koffer kwam in Athene netjes op de band en mocht ik een uur later weer inchecken bij Olympic voor de vlucht naar Chios. Dit is 4 jaar geleden, het kan nu anders zijn of ik was de uitzondering.  Smile

Maar jij vertrok niet van Brussel veronderstel ik.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
10 dagen geleden ook van Brussel teruggekomen naar Heraklion maar met Sky Express. Bagage was netjes doorgeboekt in Athene naar de vlucht voor Heraklion, geen inchecken meer dus op El. Venizelos en gelijk door naar de transitzone.
Eenvoudiger kan het niet in Athene! groet
Quote
Omdat we een weekje Pilion via Ross Holidays willen doen en het niet zien zitten om een bustransfer van 3 uur vanaf Thessaloniki te moeten ondergaan, zocht ik naar een Aegeanvlucht van Dusseldorf naar Volos. Die zijn er wel, maar er staat bij dat die wordt uitgevoerd door Eurowings. Voor ons een reden om toch maar naar iets anders uit te kijken.
Quote
(09 June 2023, 20:04)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(09 June 2023, 17:44)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(08 June 2023, 14:48)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En naar Brussel ook Big Grin



Absoluut niet. Zoals ik hierboven al geschreven heb.
Ik heb het zelf meegemaakt Patrick . Aegean eerst geboekt en een maand later Olympic . Koffer kwam in Athene netjes op de band en mocht ik een uur later weer inchecken bij Olympic voor de vlucht naar Chios. Dit is 4 jaar geleden, het kan nu anders zijn of ik was de uitzondering.  Smile

Maar jij vertrok niet van Brussel veronderstel ik.
Nee, dat klopt maar zou in principe niet uit moeten maken lijkt mij.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegean Airlines: Wel AMS en BRU, géén DUS Ger 1 1.269 31 October 2020, 15:44
Laatste bericht: cors
  Tickets Aegean Airlines JohannesGR 0 1.134 12 March 2020, 18:23
Laatste bericht: JohannesGR
  Aegean Airlines doet een bod op Croatian Airlines Patrick 1 1.598 05 January 2020, 18:33
Laatste bericht: vlagreco
  Aegean Airlines naar Amsterdam metaxa 45 25.043 23 September 2016, 09:35
Laatste bericht: cors
  Nieuwe toestellen aegean airlines metaxa 1 2.796 22 April 2016, 12:45
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 20 gast(en)