Sokratis Sinopoulos
#1
Ger, ik heb net dit mailtje gekregen. Kan het ook in de agenda van ORISTE?


Beste Griekenland-liefhebbers,

Voor al wie binnenkort wat Griekse sfeer wil opsnuiven...
Op vrijdag 24 september komt de virtuoze lyra-speler Sokratis Sinopoulos naar Antwerpen voor een concert in het Zuiderpershuis.
Hieronder vinden jullie alvast enkele woordjes uitleg. Op onze website (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) vinden jullie uitgebreidere info terug.

Ik hoop jullie er talrijk te mogen ontmoeten!

Pollous chairetismous,

Bilitis

ps: moesten jullie de kans zien om dit bericht te verspreiden bij andere geïnteresseerden en hellenofielen, dan zijn we jullie eeuwig dankbaar!


24/09 Sokratis Sinopoulos
[Afbeelding: 2a68o05.jpg]

Het is al een tijdje geleden het WCC Zuiderpershuis nog een Griekse artiest in huis had, maar nu is het de beurt aan Sokratis Sinopoulos en zijn politki lyra (knieviool).
Het programma dat hij hier gaat brengen is opgebouwd uit hedendaagse composities en improvisaties gebaseerd op traditionele volksmuziek. Hij wordt begeleid door drie muzikanten op ud, laouto, piano en percussie.
Neem alvast een kijkje op youtube.

It has been a while since WCC Zuiderpershuis welcomed a Greek artist, but now the time had come for Sokratis Sinopoulos and his politki lyra.
The program he is going to do in Antwerp is build up from contemporary compositions and improvisations on traditional folkmusic. He will be guided by three other musicians who will be playing the ud, laouto, piano and percussioin.
You can already have a peek on youtube.

Quote
#2
Hij stond er al in Prasoudi maar ik heb dit uitgebreide bericht er nog maar eens extra bij gezet.

Bij te way, ieder lid van dit forum kan en mag zelf ook berichtjes in de agenda zetten hoor (linksonder op de agenda bij "Evenement toevoegen"), gráág zelfs ;).
Je kunt evenementen in de agenda plaatsen en naderhand indien nodig nog veranderen of zelfs verwijderen. Da's het leuke van die agenda, die maken we met z'n allen up
En met z'n allen krijgen we dan een behoorlijk komplete agenda, toch?

Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)