Grieksegids nieuws     
Makis Seviloglou - Upside Down Soul 2018
#1
Makis Seviloglou geeft in maart 2018 een aantal optredens in Nederland, je vindt de datums en locaties helemaal onderaan op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





(onder Aankomende agenda-tips )

PLT schreef:Makis Seviloglou behoort tot het beste wat Griekenland op dit moment muzikaal te bieden heeft. Na vijf succesvolle tournees door ons land komt de Griekse zanger/componist terug naar Nederland met zijn nieuwste album en theatershow Upside Down Soul.
Makis Seviloglou speelt naast het kersverse repertoire van zijn nieuwste cd Upside Down Soul ook bekend werk, zowel van eigen makelij als van andere geliefde Griekse componisten. Zo verbindt hij zijn eigen, aanstekelijke, typisch Griekse klankkleuren en ritmes met die uit het verleden. En soms zet Makis de traditie flink op zijn kop. Getuige ook de titel van zijn nieuwe programma Upside Down Soul.
Uniek en Magistraal
Zijn ontspannen podiumpresentatie, gecombineerd met de allerbeste musici uit Griekenland maken dit Upside Down Soul tot een absolute aanrader voor elke [wereld]muziekliefhebber. ‘Uniek en magistraal’, schreef Heaven Magazine. En: ‘Albums van dit kaliber openen nieuwe muzikale wegen en behoren tot het Europese culturele erfgoed.’
Over Makis Seviloglou
Makis Seviloglou (1967) is componist/tekstschrijver, zanger en bouzoukispeler. Hij wordt gezien als dé representant van de nieuwe generatie Griekse musici en componisten. Makis schrijft ook repertoire voor o.a. dé stem van het Griekse lied, Haris Alexiou.
Quote
#2
Ger, bedankt he. Ik heb mijn kaarten voor Amstelveen binnen. Die man is zo geweldig.
Quote
#3
(04 September 2017, 21:50)Cor Nieuw Vennep schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, bedankt he. Ik heb mijn kaarten voor Amstelveen binnen. Die man is zo geweldig.

Ik ga een dagje later in het Parkstad Limburg Theater in Heerlen. Ben benieuwd.........
Quote
#4
Heerlen is er klaar voor Smile

[Afbeelding: 11jvucg.jpg]
Quote
#5
Op verzoek van Makis en zijn band is er een optreden in het noorden toegevoegd aan zijn concertreeks in Nederland. Bij het concert in de voormalige grasdrogerij ‘De Biks’ zal Tim Meeuws als gastzanger enkele nummers meezingen. Tien jaar geleden presenteerde Meeuws zijn cd ‘Als een vreemde’, met Griekse stukken voorzien van eigen Nederlandse teksten en vertalingen.

Het extra concert is op zondag 18 maart:
De Biks, Boterdiep WZ 2, 9785 AJ Zuidwolde (iets voorbij El Dorado). Aanvang: 15.00 uur. Entree 15 euro. Reserveren via timmeeuws@gmail.com of sms naar 06-22437117
Quote
#6
(21 February 2018, 11:30)Natascha schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op verzoek van Makis en zijn band is er een optreden in het noorden toegevoegd aan zijn concertreeks in Nederland. Bij het concert in de voormalige grasdrogerij ‘De Biks’ zal Tim Meeuws als gastzanger enkele nummers meezingen. Tien jaar geleden presenteerde Meeuws zijn cd ‘Als een vreemde’, met Griekse stukken voorzien van eigen Nederlandse teksten en vertalingen.

Het extra concert is op zondag 18 maart:
De Biks, Boterdiep WZ 2, 9785 AJ Zuidwolde (iets voorbij El Dorado). Aanvang: 15.00 uur. Entree 15 euro. Reserveren via timmeeuws@gmail.com of sms naar 06-22437117

Goed nieuws! Eindelijk eens Griekse muziek bij ons in de buurt...  Smile
Quote
#7
Ik mag van 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




twee kaartjes verloten onder de Oríste-leden voor het concert van Makis Seviloglou op zaterdag 24 maart 2018 in het Theater van Heerlen.

Mocht je uit het zuiden van Nederland komen, of uit het oosten van Vlaanderen (of het niet erg vindt om een stukje te rijden) én Makis in levende lijve willen zien optreden, stuur dan even een mailtje naar oriste at wageral punt en el of een PB'tje via dit forum. Uit alle aanvragen trek ik een naam die de twee tickets krijgt toegestuurd. Of, naar keuze, persoonlijk door mij krijgt overhandigd in het Theater van Heerlen op 24 maart.
Quote
#8
(21 February 2018, 12:49)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(21 February 2018, 11:30)Natascha schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op verzoek van Makis en zijn band is er een optreden in het noorden toegevoegd aan zijn concertreeks in Nederland. Bij het concert in de voormalige grasdrogerij ‘De Biks’ zal Tim Meeuws als gastzanger enkele nummers meezingen. Tien jaar geleden presenteerde Meeuws zijn cd ‘Als een vreemde’, met Griekse stukken voorzien van eigen Nederlandse teksten en vertalingen.

Het extra concert is op zondag 18 maart:
De Biks, Boterdiep WZ 2, 9785 AJ Zuidwolde (iets voorbij El Dorado). Aanvang: 15.00 uur. Entree 15 euro. Reserveren via timmeeuws@gmail.com of sms naar 06-22437117

Goed nieuws! Eindelijk eens Griekse muziek bij ons in de buurt...  Smile

Wij gaan, mail verstuurd en een reply. Smile Smile

Henk
Quote
#9
Wij hebben inmiddels ook gereserveerd!
Quote
#10
(21 February 2018, 19:01)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik mag van 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




twee kaartjes verloten onder de Oríste-leden voor het concert van Makis Seviloglou op zaterdag 24 maart 2018 in het Theater van Heerlen.

Mocht je uit het zuiden van Nederland komen, of uit het oosten van Vlaanderen (of het niet erg vindt om een stukje te rijden) én Makis in levende lijve willen zien optreden, stuur dan even een mailtje naar oriste at wageral punt en el of een PB'tje via dit forum. Uit alle aanvragen trek ik een naam die de twee tickets krijgt toegestuurd. Of, naar keuze, persoonlijk door mij krijgt overhandigd in het Theater van Heerlen op 24 maart.

Niemand interesse  Huh

[Afbeelding: 11jvucg.jpg]
Quote
#11
Wij hebben hem vorig jaar in Abcoude gezien. Helemaal top! Echt de moeite waard.
De CD opgezet en .... zonder ouzo ook mooi.
Quote
#12
Jammer dat er blijkbaar zo weinig animo voor is Confused 
Ik wacht nog een paar dagen; mocht er geen reactie komen geef ik de kaartjes terug. Zelf ga ik uiteraard wel Smile
Quote
#13
ik ben wel geinteresseerd,hoe laat is het concert?Ik ben afhankelijk van het ov.

Groeten uit een windstil Rotterdam.

JVW
Quote
#14
(12 March 2018, 16:11)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer dat er blijkbaar zo weinig animo voor is Confused 
Ik wacht nog een paar dagen; mocht er geen reactie komen geef ik de kaartjes terug. Zelf ga ik uiteraard wel Smile

Mijn vrouw en ik wilden heel graag komen Ger, vanuit Brunssum kun je er bijna heen lopen maar we gaan pas na de Griekse Pasen naar NL
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#15
Hoeveel mensen moeten zich dan opgeven voor de kasrtjes Ger? Wij hadden ons ook opgegeven via pb bericht aan jou. Misschie iets mis gegaan. En jou griekse restaurant tip willen we ook wel uitproberen en natuurlijk ga je toch mee?? Gezellig toch!
we wachten het af want misschien loopt je postbus nu wel vol.
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#16
(12 March 2018, 21:39)kokino17 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoeveel mensen moeten zich dan opgeven voor de kasrtjes Ger? Wij hadden ons ook opgegeven via pb bericht aan jou. Misschie iets mis gegaan. En jou griekse restaurant tip willen we ook wel  uitproberen en natuurlijk ga je toch mee?? Gezellig toch!
we wachten het af want misschien loopt je postbus nu wel vol.

Merkwaardig 'Kokino', ik heb helemaal niets ontvangen. Géén PB maar ook geen mail. Wanneer heb je dat dan gestuurd? Staat 'ie bij jou wel bij de 'Verzonden berichten'?
Wil je het a.u.b. nog eens proberen?

Groet, Ger
Quote
#17
Hoi ger weer een pb nasr je gestuurd laat je ff weten of het nu wel gelukt is
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#18
(13 March 2018, 00:05)kokino17 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi ger weer een pb nasr je gestuurd laat je ff weten of het nu wel gelukt is

Ik begrijp er niets van, weer niets ontvangen Confused
Ik heb via een testaccount een berichtje gestuur en die kwam meteen aan. Merkwaardig hoor.
Kijk eens in je map 'Verzonden items'; staat 'ie daar wel in? Ik heb de afgelopen heel wat berichten ontvangen (over andere onderwerpen) en die kwamen prima aan.

Stuur je bericht anders even per email naar oriste at wageral punt en el; dan praten we zo verder, akkoord?

Groet,
Ger
Quote
#19
Hoi ger ik heb je nu hier een mail gestuurd. Direct gekeken maar de pb e mail staan inderdaad niet bij verzinden berichten.
probeer nu op laptop
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#20
Deze keer is het gelukt, het PB'tje kwam keurig binnen. En omdat 'Kokino' de eerste was die reageerde gaan de kaartjes naar haar.
Quote
#21
(21 February 2018, 20:08)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij hebben inmiddels ook gereserveerd!

We hebben genoten vanmiddag efcharisto

Henk
Quote
#22
(18 March 2018, 19:13)Henkd schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




We hebben genoten vanmiddag efcharisto
Henk
Fijn om te horen Henk; wij gaan aanstaande zaterdag in Heerlen. Ben benieuwd!
Heb je nog foto's/filmpjes gemaakt?

Wie gaat/gaan er nog meer deze week?
Quote
#23
Op deze bitterkoude middag hebben ook wij ons verwarmd aan de Griekse klanken van Makis Seviloglou + band.
Vocaal en instrumentaal geweldig! Met name de accordeonist!

Iedereen die nog gaat: Heel veel plezier!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#24
Ook wij hebben gisteren volop genoten van Makis Seviloglou en band! Echt weer de moeite!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#25
Leuk om te horen. Alweer 2 jaar geleden, dat wij hem in Abcoude zagen. Draaien zijn CD nog regelmatig.
Quote
#26
Het was geweldig. Ontzettend genoten.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Makis Seviloglou & Band / Tour in Nederland SuWe21 1 755 11 November 2023, 14:26
Laatste bericht: Buurman
  Kaartjes Makis Seviloglou beschikbaar Angeliki 1 1.721 14 January 2019, 22:34
Laatste bericht: Angeliki
  Makis Seviloglou met "Dream Traps' 5x in Nederland Ger 4 2.294 30 December 2018, 19:40
Laatste bericht: Henkd
  Makis Seviloglou Concert Tour 2018 Ger 3 2.595 09 November 2017, 08:53
Laatste bericht: Arthur
  Makis Seviloglou tour 2016 Cor Nieuw Vennep 24 15.310 02 April 2016, 13:27
Laatste bericht: Cor Nieuw Vennep
  2 gratis kaartjes Makis Seviloglou vanavond Rododafni 1 2.495 25 March 2016, 18:34
Laatste bericht: Yanny
  Makis Seviloglou de griekse Paolo Conte Bouboulina 0 2.053 10 November 2015, 16:57
Laatste bericht: Bouboulina
  Makis Seviloglou. Cor Nieuw Vennep 10 7.946 29 June 2015, 20:59
Laatste bericht: fens
  Makis Seviloglou Dafne 1 2.533 24 June 2012, 10:36
Laatste bericht: philippos
  Concerten Makis Seviloglou oktober 2010 oriste 0 3.057 28 September 2010, 18:39
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)