Fodelianakis olijfolie                 
Ryan Air hogere prijzen?
#1
Ryanair laat zijn klanten weer massaal in de kou staan, iedere dag worden er tussen de 40/50 vluchten geannuleerd, ze willen zogenaamd de punctualiteit verbeteren, bijna 300.000 passagiers zijn daar de dupe van, ze kunnen hun geld terug krijgen of een andere vlucht boeken, waarvan je ook niet zeker bent dat ze uitgevoerd worden.
Goedkoop wordt op deze manier duurkoop. Rodekaart  
Ik hou het toch op Aegean, zomer en winter.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Volgens bericht op nu.nl is de oorzaak dat veel werknemers hun vakantiedagen moeten opmaken voor het einde van het jaar en dat ze daar in de planning geen rekening mee hebben gehouden. Vind het een vreemd verhaal, vliegtuigen die aan de grond blijven kosten alleen maar geld dus dat is niets voor Ryanair. 

Zag een poosje geleden nog wel een leuke cartoon over Ryanair. Iemand moest bij betalen omdat zijn portemonnee te zwaar was.

Cors
Quote
#3
Ryan heeft zijn prijzen voor 2018 online staan.

Afgelopen jaren voor een retourticket Weeze - Chania in juli/aug 210 euro betaald, nu is deze prijs opgelopen naar 380 euro Dodgy , bijna het dubbele.

Meer mensen die prijsverhogingen opmerken?

Groet
Patrick
Quote
#4
dat niet maar ik zag van de week ergens ik dacht op Facebook dat binnenkort vluchten worden geannuleerd . en het probleem is dat ze niet de hele lijst publiceren dus kan zijn dat je geplande vlucht in oktober niet meer door gaat.
zo goedkoop is Ryan niet meer.
Quote
#5
vakantie dagen?? dat is weer zo een verhaal van een raar bedrijf. 2 weken geleden moesten vluchten van Air Berlin ook niet door gaan omdat personeel ziek was. en een week later Air Berlin was failliet.
Quote
#6
[Afbeelding: 1ovjf9.jpg]
Quote
#7
Als je tijdig reserveert, kan je met Aegean mee voor slechts enkele euro's meer.
Quote
#8
(18 September 2017, 10:31)Bowie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ryan heeft zijn prijzen voor 2018 online staan.

Afgelopen jaren voor een retourticket Weeze - Chania in juli/aug 210 euro betaald, nu is deze prijs opgelopen naar 380 euro Dodgy , bijna het dubbele.

Meer mensen die prijsverhogingen opmerken?

Groet
Patrick

Die prijzen wisselen toch steeds? Vandaag gasten ontvangen die 133 pp retour hebben betaald.
Quote
#9
(18 September 2017, 11:38)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vakantie dagen?? dat is weer zo een verhaal van een raar bedrijf. 2 weken geleden moesten vluchten van Air Berlin ook niet door gaan omdat personeel ziek was. en een week later Air Berlin was failliet.

Het komt omdat Ryanair zich per 1 januari moet aanpassen aan de Ierse wetgeving gezien zij in Ierland geregistreerd zijn. Dat houdt in dat Ryanair de verlofdagen dient te berekenen en het personeel ze dient te gebruiken per kalenderjaar. Tot dusverre gebruikte Ryanair een andere regeling, die voor hen fiscaal en daardoor dus ook financieel gunstiger was. Het resultaat is nu dat alle personeel alle openstaand verlof nog dient op te nemen voor 1 januari en er dus een tekort aan personeel is om alle vluchten te laten doorgaan.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




schreef:
De lowcostmaatschappij moet van de Ierse luchtvaartautoriteit de verlofkalender vanaf volgend jaar in lijn brengen met het gewone kalenderjaar. Het moet de opgebouwde vakantiereserves voor het einde van het jaar wegwerken waardoor er niet genoeg piloten en boordpersoneel is om de volledige vloot in de lucht te houden tot aan de start van het winterseizoen.

Het is ook altijd wat met Ryanair. Daarom dat ook ik er geen gebruik van maak.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Ryanair verwacht 20 miljoen euro aan claims vanwege annuleren vluchten
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(via @NUnl)
Quote
#11
[quote pid='61791' dateline='1505754190']
Het is ook altijd wat met Ryanair. Daarom dat ook ik er geen gebruik van maak.
[/quote]


Dat is niet mijn ervaring. Wij vliegen vaak met Ryanair naar Kreta en dat gaat altijd goed en goedkoop. Ik denk dat we 1 keer een vertraging van 45 minuten hebben gehad op de terugreis, verder altijd op tijd.

Dat ze nu een groot (en kostbaar) probleem hebben is natuurlijk vooral heel vervelend voor de reizigers die op een van de betreffende vluchten een ticket hebben (hadden). Ze moeten maar afwachten of ze een ticket bij een andere carrier kunen krijgen tegen gunstige voorwaarden. Die andere carriers zijn uiteraard niet gek en zullen zonder twijfel de ticketprijzen op die lijnen hebben verhoogd.

Ryanair heeft overigens een overzicht gepubliceerd met alle vluchten die gaan uitvallen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Quote
#12
(18 September 2017, 23:13)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ryanair verwacht 20 miljoen euro aan claims vanwege annuleren vluchten
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(via @NUnl)

Als er wat te rapen valt voor de gedupeerden zal dit ongetwijfeld zijn weerslag hebben op de latere ticketverkoop. Vele consumentenorganisaties denken het voortouw te kunnen nemen maar de eindafrekening zal toch voor de consument zijn, en dat zijn nog steeds jij & ik.
Quote
#13
(19 September 2017, 15:13)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(18 September 2017, 23:13)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ryanair verwacht 20 miljoen euro aan claims vanwege annuleren vluchten
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(via @NUnl)

Als er wat te rapen valt voor de gedupeerden zal dit ongetwijfeld zijn weerslag hebben op de latere ticketverkoop. Vele consumentenorganisaties denken het voortouw te kunnen nemen maar de eindafrekening zal toch voor de consument zijn, en dat zijn nog steeds jij & ik.
Ryanair gaat hier alleen maar van profiteren, hoe vreemd dit ook klinkt.
De prijzen bij concurrenten zullen nu hoog blijven omdat ze even minder last van prijsvechter Ryanair hebben. 
Daardoor boeken er vanzelf weer meer bij Ryanair.
En "nooit meer met Ryanair" hoor ik al jaren maar ik zie die club alleen maar groeien.
Quote
#14
(19 September 2017, 14:11)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote pid='61791' dateline='1505754190']
Het is ook altijd wat met Ryanair. Daarom dat ook ik er geen gebruik van maak.


Dat is niet mijn ervaring. Wij vliegen vaak met Ryanair naar Kreta en dat gaat altijd goed en goedkoop. Ik denk dat we 1 keer een vertraging van 45 minuten hebben gehad op de terugreis, verder altijd op tijd.

Dat ze nu een groot (en kostbaar) probleem hebben is natuurlijk vooral heel vervelend voor de reizigers die op een van de betreffende vluchten een ticket hebben (hadden). Ze moeten maar afwachten of ze een ticket bij een andere carrier kunen krijgen tegen gunstige voorwaarden. Die andere carriers zijn uiteraard niet gek en zullen zonder twijfel de ticketprijzen op die lijnen hebben verhoogd.

Ryanair heeft overigens een overzicht gepubliceerd met alle vluchten die gaan uitvallen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.


Ook wij hebben eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Ryanair. 
Naar Chania Kreta vliegen wij vanaf Eindhoven of Bremen en altijd 's morgens, wat wij gunstig vinden.
Het is verder goedkoop en je hebt niet te maken met tussenstops, kortom ideaal.
Ik zou geen vergelijkbaar alternatief weten...
Quote
#15
Personeelsleden Brussels Airlines bieden 15 procent korting
voor slachtoffers van de regeling van Ryanair

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#16
(19 September 2017, 15:25)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En "nooit meer met Ryanair" hoor ik al jaren maar ik zie die club alleen maar groeien.

Daarin ben ik wel consequent. Bij de 'groeiende club' hoor ik niet. Hun 'service' heb ik in het verleden mogen ervaren en daar was ik absoluut niet 'happy' mee. Zodoende.

Maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk. Er zijn mensen zat die zweren bij Ryanair. En dat is ook hun goed recht als ze nog nooit een probleem gehad hebben. Maar dan moeten die wel niet gaan klagen als het een keer misloopt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
Ik heb ook veel ervaring met Ryanair en ondervind nooit problemen. Ze hebben wel een aantal strak gehanteerde regels waaraan je je moet houden. Mensen die die regels vrij interpreteren komen geheid in de problemen en noemen dat dan een gebrek aan service. Overigens vlieg ik ook vaak met eagean naar bijv. Noorwegen. Dat is niet altijd een pretje met vele tussenstops.
Quote
#18
(19 September 2017, 19:54)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb ook veel ervaring met Ryanair en ondervind nooit problemen. Ze hebben wel een aantal strak gehanteerde regels waaraan je je moet houden. Mensen die die regels vrij interpreteren komen geheid in de problemen en noemen dat dan een gebrek aan service. Overigens vlieg ik ook vaak met eagean naar bijv. Noorwegen. Dat is niet altijd een pretje met vele tussenstops.

Voor de duidelijkheid: ik had het niet alleen over hun strakke regels maar ook over hun 'service' naar de passagier toe. Zeker als het gaat om geannuleerde vluchten. Mensen lekker in de kou laten staan in Milaan, dat vinden die niet leuk. En al zeker niet als ze dan nog extra moeten bijbetalen om een zitje op de volgende vlucht te bekomen.  En dat was niet ikzelf maar een familielid.

Maar zoals eerder gezegd: mensen die weinig of geen problemen gehad hebben met Ryanair zullen best tevreden zijn. Daar heb ik geen enkel probleem mee. Het zorgt er ook nog voor dat de prijzen van andere maatschappijen een beetje competitief zijn.

Van Kreta vlieg je trouwens met Aegean naar Noorwegen met 'slechts' 2 tussenstops (Athene/Stockholm of Athene/Kopenhagen).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
Als je hun voorwaarden leest en die van vele anderen zul je zien dat ze dit gewoon mogen doen.
Quote
#20
Nog veel andere mogelijkheden Patrick oa Parijs, Amsterdam etc.
Quote
#21
Mijn dochter en schoonzoon gingen vorige week zondag voor het eerst in vier jaar zonder de kinderen weg. Stedentrip, 5 dagen Rome met Ryanair via Eindhoven. Na meer dan zes uur wachten, sorry, definitief gecanceld. Andere vlucht? Nee, die is er niet. U kunt uw ticketkosten terugkrijgen, tot ziens. Met de groeten van Michael Kevin O'Leary. Angry
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#22
Dat is heel sneu natuurlijk,maar niet exemplarisch voor Ryanair. Maar als het je overkomt zeer irritant.
Quote
#23
Klopt Chris, denk aan air berlin ''die nu ter ziele is'' die haar klanten vorig jaar rond deze tijd massaal in de kou liet staan.  
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#24
Een keer mee gevlogen. Moest met de auto van Amsterdam naar Duitsland en vloog naar een vliegveld ver buiten Stockholm. Meer dan een uur in de bus.
Kostte bijna niets, maar was ook helemaal niets. Nooit meer.
Vorige week met de harde wind 15 minuten te laat op Schiphol met Transavia, helemaal top.
Quote
#25
Vlieg al jaren met Ryan Air, vanaf Weeze, nog nooit vertraging gehad (misschien 10 minuten later vertrekken maar binnen de tijd weer geland). Zou het zo weer doen.
Alleen zijn de tickets voor 2018 nu wat aan de hoge kant (naar Kreta) en is vanaf Rotterdam met Transavia ineens een heel goedkoop alternatief 177 retour voor augustus 2018 Wink
Quote
#26
(20 September 2017, 06:28)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat is heel sneu natuurlijk,maar niee.r zij mplarisch voor Ryanair. Maar als het je overkomt zeer irritant.

Zelf vlieg ik niet met dit soort maatschappijen,  
Maar heb kennissen die het voordeel in geld zoeken en dan hoor je dit soort verhalen toch wel heel vaak langskomen,  ik snap gewoon niet dat je dan toch weer voor die maatschappij kiest ? Pure oplichterij, je wordt gewoon aan je lot overgelaten, not my cup of tea. Maar ieder zijn keuze
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#27
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#28
Toen mijn vlucht van Leros naar Athene vorig jaar afgelast werd kreeg ik van Aegean gewoon de keuze tussen enkele alternatieven (met aansluitende vlucht naar Brussel erbij), zonder dat extra moest betaald worden. Een heel pak minder last dan bij een 'caddle carrier' (zoals Britten het vandaag nog noemden) als Ryanair.

(20 September 2017, 12:03)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 September 2017, 06:28)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat is heel sneu natuurlijk,maar niee.r zij mplarisch voor Ryanair. Maar als het je overkomt zeer irritant.

Zelf vlieg ik niet met dit soort maatschappijen,  
Maar heb kennissen die het voordeel in geld zoeken en dan hoor je dit soort verhalen toch wel heel vaak langskomen,  ik snap gewoon niet dat je dan toch weer voor die maatschappij kiest ? Pure oplichterij, je wordt gewoon aan je lot overgelaten, not my cup of tea. Maar ieder zijn keuze

Problemen? Nee toch.

Honderden gedupeerde passagiers klagen dat het onmogelijk is om een schadevergoeding te vragen van Ryanair.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#29
Een Ryanair piloot bij de VRT over de malaise bij Ryanair:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#30
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#31
Ook vanaf november nog annuleringen

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Cors
Quote
#32
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#33
Belgische minister daagt Ryanair voor de rechtbank voor geannuleerde vluchten.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#34
dat hadden ze in Engeland al eerder gedaan, jammer dat Nederland doet alsof niks aan het hand is. ik dacht dat wij een unie hadden .
Quote
#35
Ik lees net het bericht dat de operationele directeur Michael Hickey aan het einde van deze maand opstapt na dertig jaar in dienst te zijn geweest bij Ryanair.
Nu is opstappen een ruim begrip, maar ik denk dat de druk op zijn functie hoog is geweest en dat hij het veld heeft moeten ruimen. De goede man is eindverantwoordelijke voor de roostering van het vliegend personeel.

Naast het financiële aspect van deze soap drama is er tevens de enorme imagoschade die dit bedrijf oploopt. Ryanair heeft in september en oktober bij elkaar 2100 vluchten moeten schrappen omdat het de roosters voor het vliegend personeel niet rond kon krijgen. Daardoor zijn er vele reizigers gedupeerd.

Als we het temperament van de eigenaar van Ryanair even voor ogen nemen, dan denk ik dat de stemming op het hoofdkantoor op z'n zachts gezegd nogal spannend is. Nu duiken er ook piloten op die de kans schoon zien om anoniem hun verhaal te doen over de cultuur binnen het bedrijf.

Hierbij wordt toch maar weer eens duidelijk dat je maar weinig nodig hebt om een bedrijf enigszins te laten wankelen.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#36
hoe zeggen wij dat in nederland? hoge bomen vangen veel wind?? dat is een intern probleem van Ryanair. het is en blijft een arrogant bedrijf. ik heb dat met meerdere bedrijven en toch blijf ik klant ,omdat ze goede aanbiedingen hebben dat in mee kan leven. maar er zijn meerdere bedrijven die voor een paar tientjes extra het zelfde doen . wij gaan nu met 10 man naar Thessaloniki met transavia bv omdat geen vertrouwen meer hebben en omdat de aankomst en vertrek tijden beter zijn.
en toch blijft een schande voor de nederlandse politiek dat de nederlandse consument niet bijstaan in deze questie zo als in UK en Belgie.
Quote
#37
Zal allemaal wel. Nu zijn we sinds 2 dagen weer op Kreta, keurig op tijd en lekker goedkoop. Niks mis mee.
Quote
#38
En met trompetgeschal na de landing waarschijnlijk.
Quote
#39
(07 October 2017, 20:02)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zal allemaal wel. Nu zijn we sinds 2 dagen weer op Kreta, keurig op tijd en lekker goedkoop. Niks mis mee.

Je had gewoon geluk dat jou/jullie vlucht niet geannuleerd was, anders had je wel moord en brand geschreeuwd, met nieuwe vluchten boeken die duur zijn en je geld terug vorderen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  hogere toltarieven Egnatia Odos (Noord-Griekenland) vlagreco 0 143 19 March 2024, 20:54
Laatste bericht: vlagreco
  Prijzen huurauto JohannesGR 14 1.703 28 June 2021, 22:07
Laatste bericht: Buurman
  Nieuwe prijzen openbaar vervoer Athene Patrick 7 4.528 08 February 2016, 19:44
Laatste bericht: Xandrios
  Air Berlin overname door Alitalia siepke 4 3.912 18 April 2014, 12:56
Laatste bericht: Xandrios
  Prijzen ferry 2014 Martje 10 6.908 20 January 2014, 16:38
Laatste bericht: Martje
  Olympic Air schrapt ATH-AMS-ATH vanaf 25/03 Sylvia 70 55.812 23 October 2013, 19:07
Laatste bericht: Maraki
  Air Berlin - Adventskalender met kortingen Ger 2 2.818 09 December 2012, 21:40
Laatste bericht: xristina
  Ryan air komt weer naar Kos&Rhodos Nanny 6 4.524 03 December 2012, 21:02
Laatste bericht: Nanny
  Charters Air Berlin 2013 ElsR 3 2.900 08 November 2012, 19:05
Laatste bericht: ger64

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)