satelliet tv nieuwe aanbieder
#1
er is sinds april een nieuwe aanbieder van satelietschotel tv    'info@joyne.nl'  en aanmerkelijk goedkoper dan C+
Quote
#2
Klopt inderdaad, ze zijn vanaf 1 augustus 'in de lucht' gegaan.
Ze zenden uit via de Eutelsat 9B; als je schotel op Astra-1 (19,2 oost) of Astra-3 (23,5 oost) staat dien je je schotel dus een stuk naar het westen te draaien. Dat kan nadelig zijn voor mensen die deze posities daarnaast toch willen aanhouden. Voordeel is dat veel Griekse zenders ook uitzenden op 9 oost, je kunt dus met één LNB zowel het 'Joyne' als het Griekse 'Cosmote'-pakket ontvangen. Het spreekt voor zich dat dit alleen werkt als je ook abonnee bent van die respectievelijke pakketten.

Het grote voordeel van de komst van Joyne vind ik dat de monopoliepositie van Canal Digitaal is doorbroken. Men zal daar dus eindelijk concurrerende prijzen moeten gaan hanteren om de klanten te binden. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat uitpakken.

Voor de geïnteresseerden: dit is de website van Joyne:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En voor degen die willen weten wat er naast Joyne nog meer wordt uitgezonden op de Eutelsat 9B:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Hoi,iemand al ervaring op Kreta met deze nieuwe aanbieder ?Hebben nu Canal d overwegen over te stappen ivm breder pakket kwaliteit? en maandelijkse kosten . Hoor /lees graag gr Hans Kuipers
Quote
#4
Joyne is aanmerkelijk goedkoper met alle Nederlandse zenders en bv  can+ heeft 1 foxsports en Joyne heeft er 3 maar hebben helaas geen Ziggo, ivm formule 1 en buitenlands voetbal. zodra zij dit hebben stap ik over.
hou je nota in de gaten bij C+ proberen het zo ondoorzichtig mogelijk te maken, en als je meer pakketten wilt is het binnen 2 minuten geregeld, maar minder zeer moeilijk en onmogelijk via internet.
zakkenvullende linkmichels!
Quote
#5
ik begrijp het allemaal niet zo goed, volgend jaar verhuis ik naar Kreta, ik moet mij een schotel en ontvanger ook natuurlijk aanschaffen om Astra 1 en 2
te kunnen kapteren, maar wat vr een abbo moet ik mij dan nog aanschaffen om de zenders te kunnen bekijken ? (domme vraag waarschijnlijk, alhoewel het schijnt dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme antwoorden).

Hier in Belgie zijn wij al jaren gewoon om via de kabel te kijken van Telenet, veel zenders, HD-kwaliteit, maar wel niet goedkoop.
Quote
#6
(04 October 2017, 23:31)messara schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik begrijp het allemaal niet zo goed, volgend jaar verhuis ik naar Kreta, ik moet mij een schotel en ontvanger ook natuurlijk aanschaffen om Astra 1 en 2
te kunnen kapteren, maar wat vr een abbo moet ik mij dan nog aanschaffen om de zenders te kunnen bekijken ? (domme vraag waarschijnlijk, alhoewel het schijnt dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme antwoorden).

Hier in Belgie zijn wij al jaren gewoon om via de kabel te kijken van Telenet, veel zenders, HD-kwaliteit, maar wel niet goedkoop.

Je bent helemaal vrij wat je wel of niet kijkt natuurlijk, niets moet..

Misschien maakt het volgende het iets duidelijker:
- Astra 1 (19.2 graden Oost): hier zaten vroeger alle Nederlandse en Belgische zenders, nu vrijwel niets meer. Nog wel veel (gratis) Duitse zenders, goed te ontvangen op Kreta
- Astra 2 (28.2 graden Oost): dit is waar veel Engelse (gratis) zenders zitten (o.a. BBC, ITV, Channel 4), echter dit is in NL en B goed te ontvangen, maar niet te ontvangen op Kreta
- Astra 3 (23.5 graden Oost): hier zitten tegenwoordig de NL en B zenders waar je een abonnement van Canal Digitaal of TV Vlaanderen nodig hebt, goed te ontvangen op Kreta en dit lukt ook nog makkelijk op 1 schotel te ontvangen tezamen met Astra 1
- Eutelsat 9B (9 graden Oost): hier zitten sinds kort de NL zenders waar je een abonnement van Joyne voor nodig hebt, goed te ontvangen op Kreta maar niet tezamen met 1 van de Astra's omdat die te ver uit elkaar staan om met 1 schotel te ontvangen..

Op de websites van Canal Digitaal, TV Vlaanderen en Joyne kun je terug vinden welke abonnementen zij aanbieden.
Succes !
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#7
Hoi, al iemand ervaring met Joyne??Lees graag, gaan 14 feb. definities naar Kreta.
Quote
#8
(21 December 2017, 08:47)hpkuipers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi, al iemand ervaring met Joyne??Lees graag, gaan 14 feb. definities naar Kreta.

Hai Hans morgen word het bij ons aangesloten is al getest door de installateur die belde dat het werkt .
Dus morgen weten wij meer.
Gr aan Carla .
Quote
#9
Hoi,

Oke dank horen het graag hoe mooi je beeld is en of je alles kunt ontvangen groetenCarla/Hans Rolleyes
Quote
#10
(21 December 2017, 21:48)Lex Sengers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(21 December 2017, 08:47)hpkuipers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi, al iemand ervaring met Joyne??Lees graag, gaan 14 feb. definities naar Kreta.

Hai Hans morgen word het bij ons aangesloten is al getest door de installateur die belde dat het werkt .
Dus morgen weten wij meer.
Gr aan Carla .
Als je wilt laat ook eens weten wat de installatie gekost heeft @Lex en wat je allemaal ontvangt, voor als ik of anderen ook van canal digitaal af willen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Wij hebben voor joyne gekozen we hebben een abonnement voor 3 televisie s dat kost 100 € eenmalig per module dus 3 maal en hebben hier voor 425€  3 ontvanger s en schotel laten plaatsen.
Wij betalen nu 32 euro per maand.
Voor het aanbod kan je beter even op Joyne kijken of bellen je word keurig te word gestaan
Quote
#12
Als ik goed reken heb je dus €300 en €425 eenmalig en dan nog eens €32 pm abonnement, oef dat is veel geld volgens mij.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
(23 December 2017, 20:10)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als ik goed reken heb je dus €300 en €425 eenmalig en dan nog eens €32 pm abonnement, oef dat is veel geld volgens mij.

Het kan natuurlijk veel goedkoper als je een televisie aansluit scheelt je 2 ontvangers en 2 kaarten is 400€ en dan een en voor een televisie betaal je 22€ per maand en alles werd geïnstalleerd . Met schotel
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Naar welke satelliet 'kijkt' mijn schotel? BertE 12 3.912 27 October 2019, 21:42
Laatste bericht: Ger
  Ervaring Nieuwe NL sat. aanbieder Joyne Beems 3 5.069 20 April 2018, 10:05
Laatste bericht: Beems
  Wijzigingen ontvangst Astra-3 satelliet Ger 6 7.299 01 August 2016, 12:16
Laatste bericht: teixo
  BVN Ontvangen via hotbird satelliet pieterv 2 6.033 18 June 2016, 23:26
Laatste bericht: pieterv
  Radio ontvangen via Satelliet vanaf medio januari 2015 Beems 1 6.276 24 December 2014, 18:08
Laatste bericht: Ger
  Satelliet ontvangst op Lefkada Klaas 4 5.929 20 June 2009, 16:04
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)