Thessaloniki zee
#1
Wij hebben het geluk morgen naar Thessaloniki te vliegen, morgen de thessalonikimarathon!
Wie weet of je ergens redelijk kunt zwemmen in de zee en waar we dit moeten zoeken binnen op loopafstand maximaal 3 km van de Witte Toren? Of is de zee hier overal erg vervuild?
Bedankt alvast.
Quote
#2
Ik zou het maar niet doen, smerig.
Eerstkomende mogelijkheid strand van Peraia.
Je kunt de bus nemen.
Naar IKEA, overstappen richting Michaniona.
Uitstappen Peraia.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#3
(14 October 2017, 00:35)iakovos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou het maar niet doen, smerig.
Eerstkomende mogelijkheid strand van Peraia.
Je kunt de bus nemen.
Naar IKEA, overstappen richting Michaniona.
Uitstappen Peraia.

Goede tip. Ik overnacht wel eens in Peraira voor ik naar Nederland vlieg. Ik zie dan regelmatig een veerbootje aanleggen. Weet jij misschien of deze van Thessaloniki komt? Zou een leuk alternatief zijn.
Quote
#4
Vanaf de Witte Toren varen bootjes naar het strand. Ik weet niet of ze in oktober nog varen.

Cors
Quote
#5
(14 October 2017, 08:04)Jan Platanias schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(14 October 2017, 00:35)iakovos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou het maar niet doen, smerig.
Eerstkomende mogelijkheid strand van Peraia.
Je kunt de bus nemen.
Naar IKEA, overstappen richting Michaniona.
Uitstappen Peraia.

Goede tip. Ik overnacht wel eens in Peraira voor ik naar Nederland vlieg. Ik zie dan regelmatig een veerbootje aanleggen. Weet jij misschien of deze van Thessaloniki komt? Zou een leuk alternatief zijn.
Ja. 
Dit bootje vertrekt vanaf de kade van restaurant Kitchen bar/Art center of Thessaloniki. (Even met Google maps opzoeken) 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Van hier vertrekt het bootje naar Lefkos Pirgos, daarna naar Peraia.
De kade bij Lefkos Pirgo/beeld van Alexander de Grote naar Peraia.

Veel plezier in Thessaloniki.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)