Fodelianakis olijfolie                 
Boot Parga-Corfu?
#1
Dag allemaal, dit voorjaar ga ik samen met een vriendin wandelen in de buurt van Parga.We willen er ook een dagje Corfu meenemen.

Weet iemand of je vanuit Parga een boot(je) kunt nemen naar Corfu? JE kunt via Igoumenitsa of met reisorganisatie dat weet ik. Maar rechtstreeks ? Is er een mogelijkheid?
Groetjes, Lia
Quote
#2
Twee keer in Parga geweest, maar nooit een veerboot gezien. Je zal echt naar Igomenitsa moeten.
Informeer ook of je eventueel de huurauto op de boot mee mag nemen.
Quote
#3
Kijk hier eens Lia:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Is dat misschien iets voor jullie?
Quote
#4
Er zijn geen ferry's tussen Parga en Corfu. Ofwel dien je via Igoumenitsa te gaan ofwel is er de Corfu Island Cruise (zie de link die Ger geplaatst heeft).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Je kan een excursie boeken, althans een aantal jaar geleden vanaf Corfu en dan ging je naar Paxos en naar Parga, ik neem aan dat je ook terug kan, en anders gewoon aan een booteigenaar vragen of hij je varen wilt?
Hebben wij gedaan vanaf Lefkas, we hadden geen idee in een georganiseerde toch en hebben gewoon wat locals gevraagd en uiteindelijk heeft de broer van een taverna eigenaar ons rondgevaren voor een heel schappelijk bedrag, wij hadden het eten mee en sávonds hebben we hem en zijn vrouw mee uit eten genomen, reuze gezellig!
Quote
#6
hoi Lia. vanuit Parga is er geen veerdienst naar Corfu. Wel een toeristen boot kleine cruise maar doet ook Paxos aan. Zal binnenkort eens navragen of er ook een verbinding is tussen Parga en Corfu. Maar jullie gaan dus wandelen in Parga. Omgeving Parga is zo mooi om te wandelen. Gaan jullie op eigen gelegenheid of hebben jullie iets geboekt om te wandelen?
Quote
#7
Dag Odeprinsjes, we gaan op eigen gelegenheid. Wel met organisatie vliegen en appartement geboekt maar op eigen gelegenheid wandelen.

Dank voor de snelle reacties,
Lia
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)