inboedel verhuizen naar griekenland
#1
wie weet goede verhuizer van nederland naar griekenland,we willen begin maart vertrekken
Quote
#2
(15 November 2017, 18:11)reggie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wie weet goede verhuizer van nederland naar griekenland,we willen begin maart vertrekken

ik ben met hetzelfde item bezig maar dan vanuit Vlaanderen naar Kreta.  Is niet zo voor de hand liggend, veel van de firma's die ik heb aangesproken nemen niet eens de moeite om te antwoorden op mijn vraag, Van diegenen die wel reageren verschilt de goedkoopste met de duurste 2500 euro (?!?)

Daarenboven kan er geen enkele firma,  tot op de dag van vandaag,  mij duidelijkheid bieden omtrent de juiste datum waarop ze mijn inboedel kunnen komen halen (ergens eind April 2018).

Wordt een moeilijke bevalling.
Quote
#3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Voerman.com

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar werd mij aanbevolen door een zeer goede verhuizer die alleen in Nederland werkt.

Cors
Quote
#5
Hoi bezin voor je begin met de hele inboedel te verhuizen dat kost minstens 3500 euro daar kan je ook in Griekenland wel wat voor kopen. Wel fijn als je een deel kan verhuizen natuurlijk. Wij hebben goede ervaring met Het Net in Soest. Mooi zou een combinatie verhuizing met andere nederlanders dat is te overleggen. Maar ja die moeten er wel zijn. Onze kleine verhuizing van 11 dozen werd gecombineerd met o.a. Peloponesus. Ik ken ook iemand die een kleine vrachtwagen had gehuurd en zelf verhuisde.
Veel succes en welkom in Griekenland en veel zonnige jaren.
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#6
Goede avond

Ja het is moeilijk voor een bedrijf om al een exacte prijs te geven zo ver vooruit !
Er zijn zoveel factoren die de prijs kunnen beinvloeden...  zoals de ferry kosten, bijlading tijdvenster enz.
Daar kom nog bij, wat wil je????  pak je zelf in, doe je het zelf laden en lossen, is het toegangkelijk voor
een grote truck, en hoeveel tijd heb je, kan je wachten op een auto die het als retourlading mee neemt ?
Dat is wel het voordeligste, maar niemand geef je ver van te voren een datum en prijs op, want waar komt
de auto leeg?????  moet hij van Amsterdam komen of Keulen ????
Dus als je niet weet van hoe en wat, en dat  opgeef, kan het zijn dat veel bedrijven niet eens de moeite nemen om te antwoorden.
Zelf heb ik alles met een container want ik had 30 m3 geregeld NAAR Kreta, en terug met een Nederlands bedrijf want 
toen was er nog maar 3 pallets van over  Big Grin
[Afbeelding: n1w2rp.jpg]

Je moet er zo op rekenen, als je een Nederlands verhuis bedrijf neemt en die laat je alles doen, ben je veel geld kwijt, want 
die rijden gewoon leeg terug, maar dan ben je WEL verzekerd van een datum en prijs....onder voorbehoud !

Een goede oplossing zou kunnen zijn, dat jullie er voor zorgen dat alles op ÉÉN plaats komt te staan, of alles in één of 2 dagen te 
laden is, dan kan je vast gegeven bieden en daar een prijs voor vragen, dan vanaf het Athene of zo, de distrubutie overlaten aan
de Grieken, of als het veel is, de auto zelf laten lossen voor de deur... als dat mogelijk is.
Ben benieuwd hoe en wat het gaat worden, laat het weten, altijd voor andere interresant voor een volgende keer Idea
succes ermee  Tongue
Quote
#7
Ik ben bezig op eea te combineren en zoek verhuisgoed naar Griekenland, maar die rit vertrekt eind Januari.
mailen graag naar verhuizen@reenen.nl voor meer info
Quote
#8
(15 November 2017, 19:14)kokino17 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi bezin voor je begin met de hele inboedel te verhuizen dat kost minstens 3500 euro daar kan je ook in Griekenland wel wat voor kopen. Wel fijn als je een deel kan verhuizen natuurlijk. Wij hebben goede ervaring met Het Net in Soest. Mooi zou een combinatie verhuizing met andere nederlanders dat is te overleggen. Maar ja die moeten er wel zijn. Onze kleine verhuizing van 11 dozen werd gecombineerd met o.a. Peloponesus. Ik ken ook iemand die een kleine vrachtwagen had gehuurd en zelf verhuisde.
Veel succes en welkom in Griekenland en veel zonnige jaren.

ik heb er ook al over nagedacht om hier gewoon alles te verkopen, maar er is maar 1 probleem: iedereen wil alles wel komen halen, zolang het maar gratis is, en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Quote
#9
dank voor de reacties,we hebben contact met 2 verhuizers nu en de kosten is bij 1 ruim 4000 euro de ander moet zijn berekeningen nog maken.We hebben eigenlijk alles nieuw wat bank en bed betreft gewoon zonde om bijna gratis weg te geven op marktplaats.Op een eiland kan je ook niet alles naar je smaak vinden en om weer alles nieuw te gaan kopen en van vaste land te laten komen is ook niet goedkoop.Wij zitten op zon 20/24 kub dus wordt het wel een gecombineerde rit dus niet datum vast. De datum dat wij het uit huis willen maandag 5 maart is bekend en gewoon uit ons woonhuis hier in Zoetermeer moeten de spullen opgehaald worden en woonadres is daar ook bekend .We wachten nog ff de ander af maar ik hou jullie op de hoogte

thx regina
Quote
#10
Heb interessante offerte gekregen van een firma, nu nog wachten ivm de juiste ophaaldatum, in mijn geval slechts 12cbm. Het is niet haalbaar om hier alle inboedel te verkopen, ze willen alles komen halen en weinig betalen voor de echt waardevolle zaken, en dan mag je tevreden zijn dat je daarmee de ophaalkosten betaalt !
Quote
#11
Ik heb uitstekende ervaringen met van Heezik uit Utrecht. Nette service en prijs
Quote
#12
(17 November 2017, 21:33)jansas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb uitstekende ervaringen met van Heezik uit Utrecht. Nette service en prijs

En daar sluit ik mij helemaal bij aan, die heeft voor mij ook die 3 pallets vanaf Athene naar Nederland gebracht.
Toen was daar een Hollander die alles ter plekke regelde, die is inmiddels ook weer terug, of er nu iemand anders
is weet ik niet   Huh
Door een lokale Griekse onderneming uit Rethymon is het voor mij naar Athene gebracht, geladen op carnavals ZONDAG  Big Grin
Die heeft contact gezocht en achteraf bleek dat v.d. Heezik het bij hun heeft afgehaald, dat heeft de vervoerder van Rethymon
mij gelijk doorgebeld, hun hadden de opdracht om het bij v.d. Heezik af te leveren, maar dat hoefde niet meer, en ik kreeg
netjes het teveel betaalde bedrag terug,  kijk dat is nog een service,  niet zo van.... het is een buitenlander, die weet dat 
toch niet, laat maar zitten......   als oud transport ondernemer weet ik dat vroeg of laat, alles uitkomt, en een PLUIM mag 
ook wel eens genoemd/uitgedeeld worden. Big Grin Exclamation
Quote
#13
Als iemand ervaring heeft met transport op Griekenland is het van Heeswijk wel, ik werkte al met hun samen in 1971.
Maar ik wil ook onze Chris een grote pluim geven, hij heeft al die jaren met zijn bus tientallen vrachten van en naar Kreta gebracht, zonder problemen en op tijd, jammer dat hij ermee gestopt is.
Misschien een gat in de markt voor iemand anders.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
Wij hebben al onze spullen en een auto met aanhangwagen in een 13.60 mtr trl van Bergschenhoek naast Rotterdam naar Chersonissos op Kreta Door to Door laten verhuizen.
Wij hebben de trl 3 dagen voor de deur in Nederland gehad en op zondag 2 juli pikte de chauffeur hem op en op 7 juli was de chauffeur bij ons in Chersonissos 2 dagen nodig gehad om de trl te lossen wat hij zat echt vierkant vol zondag middag 9 juli stond alles onbeschadigd in huis en vertrok de chauffeur naar Italië voor zijn terugvracht alles keurig geregeld zonder dat alles ergens word overgeladen of dat de trl werd ongekoppeld voor 7000 € .
Quote
#15
(17 November 2017, 11:14)messara schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heb interessante offerte gekregen van een firma, nu nog wachten ivm de juiste ophaaldatum, in mijn geval slechts 12cbm.  Het is niet haalbaar om hier alle inboedel te verkopen, ze willen alles komen halen en weinig betalen voor de echt waardevolle zaken, en dan mag je tevreden zijn dat je daarmee de ophaalkosten betaalt !

Ophaling op 30/4, ideaal voor mij, vlucht naar Kreta de volgende dag 1/5.

Van deur tot deur, 12cbm, btw in en verzekerd voor de waarde van de boedel.

VAN REENEN

Cool
Quote
#16
Inmiddels bijna 11 jaar terug: inderdaad van Heezik uit Utrecht, wij hadden alles op pallets geladen en thuis met de heftruck ingeladen...
In Griekenland kwam vrachtwagen en stond de boel niet meer op pallets...............
Geen groot probleem want chauffeur hielp keurig mee alles uit te laden en in huis te zetten!
Weet niet meer hoeveel het kostte, maar prijs viel zeker mee ( niet meer dan 1000 Euro)
Het was naar Igoumenitsa ( dus geen Kreta) en dan nog een kilometertje of vijftig; onderweg naar ons dorp onderhield chauffeur keurig contact met ons opdat we hem precies naar ons huis konden leiden!
Niets dan lof kortom! Cash aan chauffeur betaald.
Quote
#17
probeer deze ,misschien kan hij helpen. als alles in zijn bus past
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#18
Wij zijn nu met SCHMIDT global logistics in zee gegaan,zij bieden ons 20 kub te verhuizen .We pakken zelf alles in maar krijgen wel pak matriaal van hun.Het is een combinatie verhuizing ,  worden de spullen door hun uit de woning hier in de vrachtauto gezet en in nieuwe woning daar geplaatst.
Met de schadeverzekering komt dit ons op rond de 4500 euro.De woning gaat 5 maart geruimd worden door hun en 6 maart vertrekken wij naar Corfu met vliegtuig ,dan is het afwachten wanneer onze spullen gebracht worden maar we moeten rekenen op 2 tot 3 weken.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  inboedel verhuizen naar Ahtene zaaraia 1 6.496 02 June 2015, 11:28
Laatste bericht: Damiaatje
  Verhuizen vanuit Griekenland. Keesklok 2 7.526 18 August 2014, 11:43
Laatste bericht: Keesklok

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)