Even voorstellen...eimai Angeliki
#1
[attachment=60]

Hallo allemaal,

Ook ben ik al enige tijd lid van dit forum, toch wil ik me nog even voorstellen. Heerlijk dit forum! Met als hoofd-item "Griekenland". Wat wil je nog meer? Af en toe ook nog eens werkelijk naar Griekenland op vakantie gaan Big Grin. We komen er al voor vele jaren; we zijn begonnen op Kreta (ik zou bijna zeggen "Wie niet?"), en dat is ons zo goed bevallen, dat we alle daarop volgende vakanties naar Griekenland zijn gegaan. Af en toe nog even uit geweken, maar toch weer trouw terug gekomen. Wat ons aansprak? De gastvrijheid, de manier van leven, de natuur, de cultuur, het eten. Ja, wat eigenlijk niet? Eerst maar eens wat eilanden bezocht (Naxos, Paros, Mykonos, Lesbos, Samos, Chios) en daarna zijn we vanuit Corfu, het vasteland gaan bezoeken. Eerst helemaal ons hart verloren aan Zagoria, een prachtig natuurgebied op het vasteland. Vanuit dit gebied vele combinatie's gedaan: Parga, Peleponessos, Pilion, Noord-Griekenland, Lefkas en Meganisi, Kefalonia en Ithaki. Maar telkens was onze thuisbasis Zagoria! Dat is voor ons thuiskomen! Geweldig! Onze thuisbasis is enigzins uitgebreid met Meganisi. Ook zo'n puur Grieks eilandje, een beetje te vergelijken met de rust in Zagoria, maar dan geen bergen, maar juist de zee om je heen.
Verder is fotograferen mijn hobby, en heb dan ook al verschillende fotoboeken van Griekenland in de kast liggen, die weer voor de dag komen als de dagen wat korter aan het worden zijn, en het weer wat minder wordt (zoals nu dus Dodgy).
Wil je wat meer informatie over
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, bekijk dan bijgaande links. En anders mail me gerust!
Doei!
[attachment=61]
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Welkom op dit forum Angeliki, leuk dat je het "gevonden" hebt.
Ik begrijp héél goed dat je zo verknikkerd bent aan Meganissi. Wij waren in 2004 in Perigiali (naast Nidri) en wilden wel eens een middagje met de boot naar het buureiland. Uiteindelijk zijn we er 4 middagen geweest en hebben er prachtige wandelingen met spectaculaire vergezichten gemaaakt. Vanaf bijna elke plek daar heb je mooie uitzichten over de buureilanden en het vaste land. Als we weer eens naar Lefkada gaat staat Meganissi absoluut weer op de agenda Rolleyes

PS: Mooie en informatieve websites heb je, m'n complimenten!

Ger
Quote
#3
Leuk om je hier aan te treffen Angeliki, jouw websites staan al een hele poos bij de favorieten, ook wij zijn enorme Epirus en Lefkada-fans. Mede door jouw tips zijn we vanuit Nidri naar Meganissi gevaren en hebben daar gewandeld.

K-A
Quote
#4
:efch:
Leuk om dit te lezen!

Quote
#5
welkom hier vlaggetje.gif
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Eímai Cor59 20 9.962 13 September 2018, 07:30
Laatste bericht: metaxa
  Eimai i Nicole NicoleParos 13 7.604 03 November 2012, 22:51
Laatste bericht: Pinelopi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)