Fodelianakis olijfolie                 
TV-tip 21 november: Talenten zonder centen
#1
SBS-6 schreef:Onze talenten, Nick Schilder, Simon Keizer en Kees Tol, gaan zonder centen op pad en leveren vlak voor vertrek hun portemonnee in. Ze gaan, samen met een gast-BN'er, ontdekken hoe het is om gedropt te worden op een andere plek in de wereld. Lukt het hen om drie dagen te overleven zonder geld? In het buitenland, waar hun bekendheid niet bestaat, moeten Nick, Simon en Kees terugvallen op hun talenten om zeker te zijn van een slaapplek en eten. In elke aflevering gaan de drie mannen met een nieuwe gast de uitdaging aan. Wie deze gast is blijft een verrassing tot dat ze op het vliegveld staan. Op het vliegveld leveren Nick, Simon, Kees en de gast-BN'er al hun geld in en start het avontuur. Hoe is het om zonder geld naar Griekenland te gaan, een land dat nog steeds in diepe crisis zit? Nick, Simon en Kees gaan samen met Leontine Borsato tóch op zoek naar baantjes en zo komen Nick & Simon op de 1e dag wel op een heel bijzondere plek terecht…


Meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik ga het bekijken! Het programma staat al geprogrammeerd.
Quote
#3
Ik ga het meteen opnemen voordat ik het vergeet. Vorige week ook al een programma half gemist van een tocht in Griekenland. Ik viel net in het laatste stuk Meteora. Jammer, het stukje over Athene had ik ook graag willen zien.
Quote
#4
(21 November 2017, 18:30)marjan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vorige week ook al een programma half gemist van een tocht in Griekenland. Ik viel net in het laatste stuk Meteora. Jammer, het stukje over Athene had ik ook graag willen zien.

Als je vanuit Nederland kijkt kan je ook deel 1 nog terugzien hoor Marjan. Kijk maar eens hier:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Bedoelt Marjan niet het programma van A naar B met Katja en Daan? Die begonnen in Athene om te eindigen in Meteora.
Quote
#6
(21 November 2017, 19:24)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedoelt Marjan niet het programma van A naar B met Katja en Daan? Die begonnen in Athene om te eindigen in Meteora.

Oeps, dat zou natuurlijk ook kunnen Blush

Voor alle zekerheid zal ik die er ook maar even bijzetten:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







NB: Deze zit ook in de NPO-app voor je Smart-TV dus kan je gewoon op je TV bekijken........
Quote
#7
Bedankt, ik ga het snel opnemen!

Vorige week  was er ook een documentaire uit 2015 van een Engelse journalist op RTL Z over Griekenland. Ik heb alleen deel 1 gezien, dat was de moeite waard, deel 2 moet ik nog terugzien.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
ja, dat klopt, maar ik hem m al gevonden in uitzending gemist. Ik heb net gekeken, was erg leuk.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip: Spoorloos in Griekenland 8 november 2021 Ger 0 1.091 06 November 2021, 14:08
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)