Lekkage
#1
Hoe werkt het allemaal in Griekenland? We hebben voor 12 dagen een woning gehuurd in Kalamata, prima verblijf.
Het huis had een lekkage van bovenburen en verhuurder heeft wat werk gehad om het wat te verven en bijwerken van plafond.Er zou door op de volgende dag wat gerepereerd worden boven ons en dat zou geluidsoverlast veroorzaken. Ze zijn inderdaad twee dagen aan het werk geweest. Er is een vochtapparaat in onze woning die aanslaat bij een te hoog vochtperc. de bak is steeds vol. Nu begon het te lekken bij de luchtventilate, druppelgewijs, dit heb ik de eigenaar maar gemeld via whatsapp. die zei dat de loodgieter zou komen.Niet gezien. Vannacht begon het veel te lekken en heb ik de eigenaar die op afstand woont gebeld. En heeft iemand gestuurd en de zou de leiding hebben afgesloten. Boven het badkamerplafond zit een tussenruimte waar ook onze boiler zit. Het hele plafond van de buren(hun vloer) druppelt en ik zie allemaal betonijzer enorm geroest. Dit probleem speelt denk ik allang. De reparaties lijken steeds verholpen te worden. Maar mijn inziens is het een groot probleem. De eigenaar weet vlgs mij ook niet goed wat hij moet. Vandaag komen ze waarschijnlijk weer en zal een nog groter deel van de vloer open gebroken moeten worden begreep ik van de "loodgieter". die mij ook laat blijken ook niet te weten wat hij hiermee moet. De bovenburen begrijp ik huren dit weer van Duitsers.Ik heb erg met onze eigenaar te doen. Hij verontschuldigd zich aan ons, vind ik niet nodig.
Ik denk dat de vloer zodanig is aangetast over een lange periode, dat de vloer misschien over een aantal jaren wel eesn levensgevaarlijk kan worden.
Mijn vraag is wat zou zo"n eigenaar eigenlijk in Griekenland kunnen doen? WA verzekering is er niet begrijp ik. 
Graag jullie reacties
Quote
#2
Zo snel mogelijk verhuizen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Nog sneller verhuizen ,! Onze ervaring is wel geldvangen maar niets onderhouden dus geen geld investeren en altijd een smoes waar je begrijpelijk ervaringsloos in trapt. De ergste smoezen waren:vader overleden, kind ziek of fysiek iets anders. Ongelooflijk vinden wij nog steeds en ervaren het nog steeds. Heel jammer voor de Grieken die wrl hun best doen om het goed te doen. We horen steeds meer zulke verhalen. Ik ben er al heel verdrietig om geweest.
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote
#4
Inderdaad, dit heet achterstallig onderhoud. Lekkages wegpoetsen en oorzaak niet verhelpen. Als eigenaar ben je verantwoordelijk voor je eigen onroerend goed, niemand anders is dat.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)