Grieksegids nieuws     
2010 Seviloglou ook in concert in Leiden, Nijmegen en Beusichem
[Afbeelding: seviloglou.jpg]

Makis Seviloglou geeft nog eens 3 concerten in Nederland. Hadden we Dordrecht al in de agenda gezet, nu blijkt dat hij ook concerten geeft in Leiden, Nijmegen en Beusichem.
(17 September 2010, 12:23)theeke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Hadden we Dordrecht al in de agenda gezet, nu blijkt dat hij ook concerten geeft in Leiden, Nijmegen en Beusichem.

Ik kan ze nergens vinden in de agenda theeke, over welke data hebben we het hier?

(17 September 2010, 12:29)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

(17 September 2010, 12:23)theeke schreef:

Hadden we Dordrecht al in de agenda gezet, nu blijkt dat hij ook concerten geeft in Leiden, Nijmegen en Beusichem.

Ik kan ze nergens vinden in de agenda theeke, over welke data hebben we het hier?

Sorry Eleni

Ik heb ze net aan de agenda toegevoegtBlush

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Makis Seviloglou Concert Tour 2018 Ger 3 1.410 09 November 2017, 08:53
Laatste bericht: Arthur
  Concerten Makis Seviloglou oktober 2010 oriste 0 2.538 28 September 2010, 18:39
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies